vierailija
Kiitos, hyvinvointi on tervetullutta, samoin sinä ja lempesi. Nyt olisi hyvää aikaa.Lempo soikoon, lempeä Lempeni hyvin voikoon! Sua lempiä tahdon.
Kiitos, hyvinvointi on tervetullutta, samoin sinä ja lempesi. Nyt olisi hyvää aikaa.Lempo soikoon, lempeä Lempeni hyvin voikoon! Sua lempiä tahdon.
PitäsMinä tunnen kymmeniä E-naisia. Pitäiskö munkin laittaa niille viestiä, että joku E kirjoittelee vauvan kaipausketjussa, että varmaan trollaa ja esittää niitä
Joku trollaa ylipainoista E-naista, on myös kiinnostunut sen miehestä.Mitäköhän se Vauva-palstan ylipainoinen E-nainen miettii, kun kaikki sen viestit kaivatulle katoaa välittömästi Vauvalta ja mieskin pettää. Ei varmaan ole kovin valoisat tunnelmat.
Olispa joku kiinnostunut mun miehestä ja ottais sen. Saisin turvallisen eron, kun minä en ole se jättäjä. Ottaisin riemumielin vastaan jo harhan, että joku sitä kaipaisi ja tahtoisi sen. Vois haaveilla, että nyt se on pian lähdössä toisen naisen matkaan. Jotainhan se säätää jonkun kanssa, kun vahingossa löysin kortsuja takin taskusta.Joku trollaa ylipainoista E-naista, on myös kiinnostunut sen miehestä.
Olen ymmärtänyt jollekin olevan mahdollisuus moinenTeistä kaikista tulee vanhoja ja harmaita ajan oloon. Kummallista ikärasismia.
Ehkä säätää miehen kanssaOlispa joku kiinnostunut mun miehestä ja ottais sen. Saisin turvallisen eron, kun minä en ole se jättäjä. Ottaisin riemumielin vastaan jo harhan, että joku sitä kaipaisi ja tahtoisi sen. Vois haaveilla, että nyt se on pian lähdössä toisen naisen matkaan. Jotainhan se säätää jonkun kanssa, kun vahingossa löysin kortsuja takin taskusta.
Mikset ota asiaa puheeksi?Olispa joku kiinnostunut mun miehestä ja ottais sen. Saisin turvallisen eron, kun minä en ole se jättäjä. Ottaisin riemumielin vastaan jo harhan, että joku sitä kaipaisi ja tahtoisi sen. Vois haaveilla, että nyt se on pian lähdössä toisen naisen matkaan. Jotainhan se säätää jonkun kanssa, kun vahingossa löysin kortsuja takin taskusta.
Täysikuu näköjään aktivoinut trollukoitten luovan mielikuvituksen aivan huikeaan kukoistukseen, hahah. Harmillista sikäli, että tämä sivusto on aiemmin ollut vapaa tämmöisestä alimmasta halpamaisuudesta. No, jos tämä juttujen tehtailu ja keksiminen nyt on sitä teidän elämän huippukohokohtaa, niin minkäs sille sitten voi. Mieluummin kuitenkin, jos pysyisitte siellä vauvan yksikössä vaan tätä omaa ilmeistä pahoinvointianne kylvämässä. Kortsuja lihava nainen löysi miehen taskusta, joopajoo. "Kauniit ja rohkeat" eiku palstan katkerat lihavat ja kaljut, hii!Ehkä säätää miehen kanssa
Sinäkö olet toisen palstan "lihava ylipainoinen E"? Ekan kerran kirjoitit siis tänne Nyt nyt nyt hei.Olispa joku kiinnostunut mun miehestä ja ottais sen. Saisin turvallisen eron, kun minä en ole se jättäjä. Ottaisin riemumielin vastaan jo harhan, että joku sitä kaipaisi ja tahtoisi sen. Vois haaveilla, että nyt se on pian lähdössä toisen naisen matkaan. Jotainhan se säätää jonkun kanssa, kun vahingossa löysin kortsuja takin taskusta.
En ole E. Kunhan tulin maininneeksi oman tilanteeni.Sinäkö olet toisen palstan "lihava ylipainoinen E"? Ekan kerran kirjoitit siis tänne Nyt nyt nyt hei.
Vastaanpa sinullekin etten ole E. Koko kuvailemani tilanne on aivan totta. Kortsujen löytäminen ei ole edes kovin uniikkia. Älä ole myöskään liian sinisilmäinen kaikkien hyvyydestä. Oletkos lukenut lehdistä mitä on käynyt joillekin naisille, jotka eronneet? Eipä ole hyvin käynyt. Näitä näyttää olevan psykologimiehissäkin. Mutta eipä siinä. Jatkan anonyyminä, kuten tähänkin asti.Täysikuu näköjään aktivoinut trollukoitten luovan mielikuvituksen aivan huikeaan kukoistukseen, hahah. Harmillista sikäli, että tämä sivusto on aiemmin ollut vapaa tämmöisestä alimmasta halpamaisuudesta. No, jos tämä juttujen tehtailu ja keksiminen nyt on sitä teidän elämän huippukohokohtaa, niin minkäs sille sitten voi. Mieluummin kuitenkin, jos pysyisitte siellä vauvan yksikössä vaan tätä omaa ilmeistä pahoinvointianne kylvämässä. Kortsuja lihava nainen löysi miehen taskusta, joopajoo. "Kauniit ja rohkeat" eiku palstan katkerat lihavat ja kaljut, hii!
sivu
Eiköhän nämä muutkin muutu kohta.Onhan se kaipausketjun keski-ikä varmasti sen jälkeen alentunut, kun ylilaudasta tuli maksullinen ja jonnet ja veetit siirtyi vauvalle trollaamaan.
43vNo tehdäänkö tänne ikägallup? Varmaan tällä on aika samaa porukkaa kuin vauvan ketjussa. Itse ainakin käyn molemmissa. Itse olen 42 vee. Minkäs ikäisiä muut?
Oikeastaan on vieläkin terminen kesä.miten olisi syystapaaminen?
Et. Hopeakettu oli jo vähintään 2018 av:n ketjussa.Onhan palstoilla käynyt vuosia Hopeakettukin. Ensin oli vauvalla ja nykyään oon bongannut täältä. Vai muistanko nikin väärin?
Oi joi fresh poika. Sheivattu on. Harmaata et hameessani nää. Tule, tule tuorePorttari tänne muijille jonka housuissa on harmaa matto
Josko hiukka tuoreempaa kuin harmaata, en pahakseni pistäis. Mies, 30
Voin vahvistaa tämän, se on elämän laki. Nuori tänään on vanha huomenna.Teistä kaikista tulee vanhoja ja harmaita ajan oloon. Kummallista ikärasismia.
Oi joi fresh poika. Sheivattu on. Harmaata et hameessani nää. Tule, tule tuore