Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olikohan viime yön kuu syynä, mutta nukahdin vasta joskus neljän jälkeen. Heräsin sitten ennen kahdeksaa ja oli pakko nousta, kun yksi työmies tuli ja oli opastettava sitä. Se nukuttaa sitten illalla kovinkin ajoissa.
 
vierailija
Joku trollaa ylipainoista E-naista, on myös kiinnostunut sen miehestä.
Olispa joku kiinnostunut mun miehestä ja ottais sen. Saisin turvallisen eron, kun minä en ole se jättäjä. Ottaisin riemumielin vastaan jo harhan, että joku sitä kaipaisi ja tahtoisi sen. Vois haaveilla, että nyt se on pian lähdössä toisen naisen matkaan. Jotainhan se säätää jonkun kanssa, kun vahingossa löysin kortsuja takin taskusta.
 
vierailija
Olispa joku kiinnostunut mun miehestä ja ottais sen. Saisin turvallisen eron, kun minä en ole se jättäjä. Ottaisin riemumielin vastaan jo harhan, että joku sitä kaipaisi ja tahtoisi sen. Vois haaveilla, että nyt se on pian lähdössä toisen naisen matkaan. Jotainhan se säätää jonkun kanssa, kun vahingossa löysin kortsuja takin taskusta.
Ehkä säätää miehen kanssa
 
vierailija
Olispa joku kiinnostunut mun miehestä ja ottais sen. Saisin turvallisen eron, kun minä en ole se jättäjä. Ottaisin riemumielin vastaan jo harhan, että joku sitä kaipaisi ja tahtoisi sen. Vois haaveilla, että nyt se on pian lähdössä toisen naisen matkaan. Jotainhan se säätää jonkun kanssa, kun vahingossa löysin kortsuja takin taskusta.
Mikset ota asiaa puheeksi?
Sivusta
 
vierailija
Ehkä säätää miehen kanssa
Täysikuu näköjään aktivoinut trollukoitten luovan mielikuvituksen aivan huikeaan kukoistukseen, hahah. Harmillista sikäli, että tämä sivusto on aiemmin ollut vapaa tämmöisestä alimmasta halpamaisuudesta. No, jos tämä juttujen tehtailu ja keksiminen nyt on sitä teidän elämän huippukohokohtaa, niin minkäs sille sitten voi. Mieluummin kuitenkin, jos pysyisitte siellä vauvan yksikössä vaan tätä omaa ilmeistä pahoinvointianne kylvämässä. Kortsuja lihava nainen löysi miehen taskusta, joopajoo. "Kauniit ja rohkeat" eiku palstan katkerat lihavat ja kaljut, hii!
sivu
 
vierailija
Olispa joku kiinnostunut mun miehestä ja ottais sen. Saisin turvallisen eron, kun minä en ole se jättäjä. Ottaisin riemumielin vastaan jo harhan, että joku sitä kaipaisi ja tahtoisi sen. Vois haaveilla, että nyt se on pian lähdössä toisen naisen matkaan. Jotainhan se säätää jonkun kanssa, kun vahingossa löysin kortsuja takin taskusta.
Sinäkö olet toisen palstan "lihava ylipainoinen E"? Ekan kerran kirjoitit siis tänne 😂 Nyt nyt nyt hei.
 
vierailija
Täysikuu näköjään aktivoinut trollukoitten luovan mielikuvituksen aivan huikeaan kukoistukseen, hahah. Harmillista sikäli, että tämä sivusto on aiemmin ollut vapaa tämmöisestä alimmasta halpamaisuudesta. No, jos tämä juttujen tehtailu ja keksiminen nyt on sitä teidän elämän huippukohokohtaa, niin minkäs sille sitten voi. Mieluummin kuitenkin, jos pysyisitte siellä vauvan yksikössä vaan tätä omaa ilmeistä pahoinvointianne kylvämässä. Kortsuja lihava nainen löysi miehen taskusta, joopajoo. "Kauniit ja rohkeat" eiku palstan katkerat lihavat ja kaljut, hii!
sivu
Vastaanpa sinullekin etten ole E. Koko kuvailemani tilanne on aivan totta. Kortsujen löytäminen ei ole edes kovin uniikkia. Älä ole myöskään liian sinisilmäinen kaikkien hyvyydestä. Oletkos lukenut lehdistä mitä on käynyt joillekin naisille, jotka eronneet? Eipä ole hyvin käynyt. Näitä näyttää olevan psykologimiehissäkin. Mutta eipä siinä. Jatkan anonyyminä, kuten tähänkin asti.
 
vierailija
Itsekin toisella puolella kaipaavana kiinnitin viine aikoina huomioni näihin hassuihin viesteihin, joissa joku "E" tuo esille olevansa ----- se l-sana ------ jota en halua kirjoittaa. Miksi ihmeessä kukaan itsestään tuolla tapaa halveksien haluaisi edes huumorimielessä puhua. Ajattelin heti, että eivät taatusti ole tuon henkilön itsensä kirjoittamia vaan joku pilailee jonkun E_naisen kustannuksella joko silkkaa mielensä pimeää ilkeyttään tai sitten kateuttaan, jompi kumpi näistä. sivulta n

Voitaisko pitää edes tää puoli erillään tuosta trollitallista, eli edes vähän fiksumpana, pliis ihmiset.
 
vierailija
Ottakaas "isokokoinen n" ja muut petetyksi tulleet positiivisena se, jos kortsua löytynyt ukon taskuista. Ainakin mies pettää vastuullisesti eikä tuo visvasyylää tai tippuria tai sankkeria ja mitä niitä vielä onkaan hirmuinen nivaska panotauteja paljaalla paukutellessa. Aikamoinen sotku ja rumba tulee siitä, kun jäljitellään kaikki lääkehoitoa ja sukupuolitautien tohtoria tarviivat panoringin osakkaat. T. eri
 

Yhteistyössä