Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
J***pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi oikein ihanaa pötkötellä navat vastakkain ja siinä halitella sekä nuuhkia sinua. 🥰
Mua sanottiin tänään käveleväksi tietokirjaksi. 😄 Mun käsistä on tullut karheat työmiehen kädet. 😆
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Vanhaa haahkaa liikkeellä vauvalla, kun menin tänään kerrankin vasiten katteleen kaivatun perään, ni siel puhe epäselsikkäästi harmaista hiuksista. Isoäidin ikäiset eläkeläisetkö siellä keinutuolissa kiikkuen kirjoittelee päivät. Huhuh. 🤢 Missäs alustoilla ne alle mummoiän naiset muuten noin yleensä luuraa? Insta tietty joo mut nää tämmöiset kaipuuketjut?
Monilla on harmaat hiukset jo kolmikymppisenä. Nuoriso taitaa viettää eniten aikaa Snapchatissa. Ehkä sinunkin kaivattusi on siellä. Kokeile. En tiedä muita nuorison suosimia paikkoja.
 
vierailija
Minä haluan tavata ja sinä torjut minut, pidät veitsen terällä, koska luulet että se toimii. Kuin en näkisi sen läpi?

Kun me mietitään nämä yhteen, niin mitä ajattelisit itse?

Annan sulle yhden mahdollisuuden. Jos ei kelpaa niin ole hyvä ja lopeta olemasta kanssani missään tekemisissä.

Aika tehdä päätökset todellisen elämän puolella. Seuraava siirto on muuten sinun.
Kysy suoraan henk. koht. irl tapaamista, niin suostun ja tulen. En lähde mihinkään ketjussa sovittuihin "tapaamisiin"
 
vierailija
Kuule 24 427 ja 24 428 viestien kirjoittaja. Kellekään ei mene läpi, että olet muka kaverisi ja sinä muutaman minuutin erolla ketjussa ja että et muka ole lueskellut palstoja aikoihin. Lisäksi Suomessa on varmaan miljoona E-kirjaimella alkavaa, että täysin turhaa kirjoitella tuollaisia ”Se en sitten ollut minä” viestejä. Eikä se että jonkun nimi alkaa samalla alkukirjaimella kuin sulla tarkoita sitä että se on trolli joka esittää sua. Aika pienessä maailmassa elät.
Moro
Kyllä on fakta ja tänään tapahtunut tilanne, että minä, Hgissä asuva m ystävä irl,
olen E-naiselle nimenomaan lähettänyt screenshotit näistä toisen sivun viesteistä.
Kirjoitin tänne varmuuden vuoksi, kun hänellä kiire & pitkä puhelu
käynnissä (toisella puolen maata.) Sitten kuitenkin kävi niin, että E itse saapui laittamaan asiasta kommentin. Siksi minun ja E-naisen viestien välillä oli vain 10 minuuttia. Että sellaista hienoa frendilojaaliutta ja huolenpitoa meidän piireissä.
 
vierailija
Näitä E-viestejä on ollut aika usein ja paljon, ei vain yksi tai kaksi. Siksi oli ihan hyvä ja kohtuullinen korjata, että tätä "ylipainosta", "läskeistä" tai "pettäjämiehestä" aina puhuvaa E-tyyppiä ei ainakaan tähän (hoikkaan urheilijakroppaiseen, erittäin viehättävään ja älykkääseen) frendiini sotketa. ( --> Saman Hki-miehen neljäs viesti. )
 
vierailija
Näitä E-viestejä on ollut aika usein ja paljon, ei vain yksi tai kaksi. Siksi oli ihan hyvä ja kohtuullinen korjata, että tätä "ylipainosta", "läskeistä" tai "pettäjämiehestä" aina puhuvaa E-tyyppiä ei ainakaan tähän (hoikkaan urheilijakroppaiseen, erittäin viehättävään ja älykkääseen) frendiini sotketa. ( --> Saman Hki-miehen neljäs viesti. )
No mitenpä vois sekoittaakaan, jos toinen on ylipainoinen ja toinen hoikka. Ei millään pahalla, mutta melko pahaa vai no har hai suut ta on havaittavissa sekä sinussa että kaverissasi.
 
vierailija
No mitenpä vois sekoittaakaan, jos toinen on ylipainoinen ja toinen hoikka. Ei millään pahalla, mutta melko pahaa vai no har hai suut ta on havaittavissa sekä sinussa että kaverissasi.
Ei voi sekoittaa siroa ja kookasta varmastikaan. ,)) Mutta sentyylinen käytös naiselta toiselle on hyvin tyypillistä ulkonäöstä juontuvan kateuden ilmestyessä kuvioihin. Sen verran miehenä naisten metkuja tunnen. Seuraavana pyyntö: Voidaanko nyt jättää E-asia tähän. Kiitti ja hyvät yöt.
 

Yhteistyössä