K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun ihmiset lukee juorun, niin monet ei tiedä seurusteleeko ne vai ei, eikä välttämättä saa koskaan sitä tietääkään. Mutta mielikuva jää, mielikuva pettäjästä ja hyväksikäyttäjästä on kamala. Mielikuva siitä, että seurusteli joskus jonkun kanssa on neutraali, siinä ei ole mitään pahaa. Ja nuo mielikuvat istuu tiukassa.
Ei nää tyypit ajattele sitä Bojanin kannalta, itsensä vain. Ne ei ITSE halua että Bojan seurustelis.
 
vierailija
Ylellä oli hyvä eilen juttu miten väärätkin juorut lähtevät elämään totuutena hyvin nopeaa. Liittyy koulu-uhkaukseen ammattiopistossa hiljattain. Kannattaa lukea se ajatuksen kera. Valitettavasti tämä valheellinen juoru tulee seuraamaan jutussa mainittua henkilöä loppuelämän ajan. Eli ehkä tätä kautta meidän oma jankkaajaa ymmärtää mitä me tahdotaan sanoa.
 
vierailija
Ei puolustele, kyse on siitä, että B ei pidä ylipäätään S liittäminen häneen.
Tämä on vain sinun käsityksesi asiasta, koska olet päättänyt niin omassa mielessäsi. Syystä tai toisesta ei varmasti toivo huhuja S:ään liittyen myöskään, kukapa nyt mitään huhuja toivoisi, mutta kai ymmärrät sentään, että pettämis ja hyväksikäyttöjuorut on aivan toisessa luokassa ja paljon pahempia. Sellaiset voi nousta esiin vielä vuosien päästä pahimmillaan ja leimaa koko persoonaa, ihan toisella tavalla kuin seurusteluhuhut.
 
vierailija
Tämä on vain sinun käsityksesi asiasta, koska olet päättänyt niin omassa mielessäsi. Syystä tai toisesta ei varmasti toivo huhuja S:ään liittyen myöskään, kukapa nyt mitään huhuja toivoisi, mutta kai ymmärrät sentään, että pettämis ja hyväksikäyttöjuorut on aivan toisessa luokassa ja paljon pahempia. Sellaiset voi nousta esiin vielä vuosien päästä pahimmillaan ja leimaa koko persoonaa, ihan toisella tavalla kuin seurusteluhuhut.
No eihän se voi ketään pettää, jos ei seurustele kerran, taitaa itselläsi olla siinä ymmärryskyvyssä jotakin vikaa.
 
vierailija
No eihän se voi ketään pettää, jos ei seurustele kerran, taitaa itselläsi olla siinä ymmärryskyvyssä jotakin vikaa.
Siis mitä sä et nyt tajua tässä? Ei tietenkään petä, mutta kun ne juorut on jo lähteneet liikkeelle oli totta tai ei niin totta kai se harmittaa, vaikka B itse tietääkin miten asian laita on, mutta kaikki ei tiedä ja siksi ne juorut voi ärsyttää. Pitääkö vielä sulle vääntää rautalangasta vai menikö jo perille???
 
vierailija
Siis mitä sä et nyt tajua tässä? Ei tietenkään petä, mutta kun ne juorut on jo lähteneet liikkeelle oli totta tai ei niin totta kai se harmittaa, vaikka B itse tietääkin miten asian laita on, mutta kaikki ei tiedä ja siksi ne juorut voi ärsyttää. Pitääkö vielä sulle vääntää rautalangasta vai menikö jo perille???
No itse en usko harmittavan, tuskin edes tietää tollasista, toisin kuin S pakottaminen, jonka joutui kumoamaan jopa haastattelussa.
 

Yhteistyössä