Haaveena vauva 2025

Eilen ja toissa päivänä ollu melkoiset (oletetut) oviskivut ja vaikka en suunnitellut testaavani ovulaatiota niin mielenkiinnosta kävin ostaan muutaman testin. Mutta vähäisen kokemuksen vuoksi en kylläkään osaa tulkita, onko tämä tänään (kp 16/30-34) tehty testi vielä positiivinen... Toivon että ovis olisi ihan just, koska loppu viikosta ei luultavasti pystytä hyödyntämään.

Joojoo ovislussa!

Itellä nyt kiertopäivä 32 ja kerronpa, että ennen (heinäkuun) matalahormonikierukan poistoa oli säännöllinen 29-30 kierto. Sen jälkeen on nyt venynyt..

Nännit ollut tosi kipeät tikutetusta oviksesta (kp 18) ja eilen olikin alaselkäkipuja.

Nyt kiertopäivä 32 eikä VIELÄ merkkejä yhtään mistään. Nää testit taitaa nyt antaa kuviteltuja viivoja, mut ei oikeastaan mainittavia.

Ja hei, jo kyse dpo 14-15
 
vierailija
Onko tällä kenelläkään kokemuksia Rfsu early testien roskishaamuista? Heitin testin roskikseen kahden minuutin jälkeen kun turhautti negatiivinen. Nyt 40min myöhemmin kaivoin sen roskiksesta ja katoin luonnonvalossa niin ihan selkeä viiva vaikka vaalea onkin. 😭 Miksi olin idiootti ja heitin roskikseen. Nyt en tiedä tuliko toinen viiva ajallaan vai ei
 
Onko tällä kenelläkään kokemuksia Rfsu early testien roskishaamuista? Heitin testin roskikseen kahden minuutin jälkeen kun turhautti negatiivinen. Nyt 40min myöhemmin kaivoin sen roskiksesta ja katoin luonnonvalossa niin ihan selkeä viiva vaikka vaalea onkin. Miksi olin idiootti ja heitin roskikseen. Nyt en tiedä tuliko toinen viiva ajallaan vai ei

Ei oo Rfsun testistä mutta Clearbluen varhaisen kanssa mulle kävi just noin. Tunnin kohdalla katoin ku oli unohtunu pöydälle ja oli tullut yllättävän selkeä haamu ja ihan sama kävi toisen samanlaisen testin kanssa jonka tein heti perään. Ja testiajan kuluessa olikohan 3-10min se väli jonka aikana testi piti lukea ni ei näkyny mitään. Että valitettavasti veikkaan että Rfsun testissä kyseessä väärä positiivinen. :( Ite päätin että jatkossa en vilkaisekaan testejä enää testiajan jälkeen. Mutta tee huomenna uus ja tarkista mikä noissa on se testiajan maksimi!
 
Mä taas oon päättänyt että testaan aikaisintaan dpo14.

Kauheinta on jos testi nega ja kuukautisia ei näy (pelko että kierto venyy, tuntuu että seuraavan mahikseen on ikuisesti aikaa) + omat hermot ei kestä sitä "onko tämä nyt ehkä haamu"-pohdintaa.

20/23-30??, DPO6 eli todennäköisesti 20/28 ja asia koko ajan mielessä.

täällä nyt just tämä kauhein tilanne 😂 dpo 14 eikä menkkoja, ei mitään fiilistä että alkaisivat. Lämpö 37,4 ja edelleen tämä kumma tissikipu. Negan tein toissapäivänä, eli en usko raskauteen. Alkais nyt uus kierto vaan, tähän asti alkanut dpo 12-14 (ihan viim 14 aamulla)
 
Moikka kaikille! Useamman kuukauden seurannut keskustelua liittymättä kuitenkaan itse mukaan, mutta nyt koin että on sen aika 😊

Täällä yritetty ensimmäistä lasta helmikuusta lähtien ilman tulosta. Nyt siis käynnissä 9. kierto yritystä ja pääkoppa on kyllä ollut tällä matkalla kovalla koetuksella. Jatkuvat ristiriitaiset ajatukset, kaikki mahdolliset tunnetilat käyty läpi, oltu ihan varmoja että nyt tärppää ja seuraavassa hetkessä romahdettu kun ei tärpännytkään. On itketty ja naurettu, toivottu kovaa ja oltu toivottomia. On oltu niin onnellisia toisten puolesta, mutta myös niin järkyttävän kateellisia, että on alkanut epäilemään itseään ystävänä. Kaikesta huolimatta sitä yrittää olla itselleen armollinen ja ymmärtää, että kaikki tunteet on ok ja varmasti aivan normaaleja! Onhan tää suuri ja tärkeä matka meille jokaiselle.

Hiukan tietoa tilanteesta:
Mulla kierto tasoittunut melko säännölliseen 28-29 päivään ja ovulaatio osunut KP15. Gynekologilla käyty tutkimuksissa (myös ultraus) runsaiden ja kivuliaiden kuukautisten vuoksi, ei endometrioosia, saatu lääkkeet vuodon vähentämiseksi jotka ensimmäistä kertaa testiin seuraavan kierron alkaessa (jos näin taas käy). Kaikki näytti kuulemma muutenkin hyvältä, kohtu ja munasarjat tutkittu ja kunnossa, munasolujen määrä hyvä, eli gynekologi ei nähnyt mitään syytä miksi en voisi raskautua. Mies menossa siemennesteanalyysiin, niin saadaan sieltäkin sitten tieto miltä tilanne näyttää. Nämähän kaikki toki voisi odottaa mahdollisia lapsettomuushoitoja, mutta haluttiin jo tutkia jotta tiedetään missä mennään - ei kai siitä haittaakaan ole 😊

Täällä myös otettu mahdollisia lisäkeinoja käyttöön ja viime kierrossa kokeiltu greippimehu, tähän kiertoon gelee royale. Saapa nähdä miten käy 😃

Jos tuota listaa vielä joku päivittelee, niin mut voi vaikka lisätä siihen mukaan:
YA 2/24, 1. lapsi, tänään KP5
 
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

18.9.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@haaveillen kp 13/26-29
@toivonkipina1 kp 5/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Keltainenkukka92 DPO 7

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tein nyt vielä yhden ovistestin ja se oli sen verran haalennut eilisestä, et olkoon tänään sitten dpo 1. Vaikka ei se eilinenkään posi ollut, mutta kivut ja alavatsan turvotus kielivät oviksesta. Toki pieni mahdollisuus on, ovis on ollut jo aikaisemmin ja eiliset oli sitten jotain muuta, mut katsellaan. Testaan ensi viikon torstaina ekan kerran, jos ei oo sitä ennen vielä vuoto alkanut. Aika skeptinen olo on kyllä.
Oma siskoni sekä läheisimmät lapselliset ystäväni ovat kaikki raskautuneet aina 1. kierrosta. Ei meilläkään mitään pitkiä aikoja oo pitänyt yrittää, mut silti tulee välillä sellainen plääh olo. Vaikka pitää olla kiitollinen, että edes on saanut lapsia.
 
täällä nyt just tämä kauhein tilanne 😂 dpo 14 eikä menkkoja, ei mitään fiilistä että alkaisivat. Lämpö 37,4 ja edelleen tämä kumma tissikipu. Negan tein toissapäivänä, eli en usko raskauteen. Alkais nyt uus kierto vaan, tähän asti alkanut dpo 12-14 (ihan viim 14 aamulla)
Aikalailla samoilla mennään. Dpo 14, ei menkkoja ja kiertopäivät jo kaksi päivää yli menkkojen. Negan tein eilen (ja tänään aamulla) ja nyt on VAIN 2 v vanhoja testejäkin jäljellä. Mulla kyllä menkkakipuja.
 
Mä nään ylemmässä kyllä ihan hailakan haamun? /kolmattakehiin
Joo mä näen kans "vähän" molemmissa, livenä paremmin kun kuvassa. Mut aika kovat menkkakivut nyt on menossa, eilen alko et vaikuttaa siltä et kai ne sieltä alkaa. Kp 33 nyt ja 28-32 ollu.

Aamulla clearblue digital ku muuta ei ole, ellei ala menkat.

Onko kellään ollu menkkakipuja vaikka onki ollu raskaana? (Alaselkä, hieman alamaha polttaa)

Mulla ei aiemmista kyllä ollut. Rinnat kyl tosi arat.
 
vierailija
Moikka kaikille! Useamman kuukauden seurannut keskustelua liittymättä kuitenkaan itse mukaan, mutta nyt koin että on sen aika

Täällä yritetty ensimmäistä lasta helmikuusta lähtien ilman tulosta. Nyt siis käynnissä 9. kierto yritystä ja pääkoppa on kyllä ollut tällä matkalla kovalla koetuksella. Jatkuvat ristiriitaiset ajatukset, kaikki mahdolliset tunnetilat käyty läpi, oltu ihan varmoja että nyt tärppää ja seuraavassa hetkessä romahdettu kun ei tärpännytkään. On itketty ja naurettu, toivottu kovaa ja oltu toivottomia. On oltu niin onnellisia toisten puolesta, mutta myös niin järkyttävän kateellisia, että on alkanut epäilemään itseään ystävänä. Kaikesta huolimatta sitä yrittää olla itselleen armollinen ja ymmärtää, että kaikki tunteet on ok ja varmasti aivan normaaleja! Onhan tää suuri ja tärkeä matka meille jokaiselle.

Hiukan tietoa tilanteesta:
Mulla kierto tasoittunut melko säännölliseen 28-29 päivään ja ovulaatio osunut KP15. Gynekologilla käyty tutkimuksissa (myös ultraus) runsaiden ja kivuliaiden kuukautisten vuoksi, ei endometrioosia, saatu lääkkeet vuodon vähentämiseksi jotka ensimmäistä kertaa testiin seuraavan kierron alkaessa (jos näin taas käy). Kaikki näytti kuulemma muutenkin hyvältä, kohtu ja munasarjat tutkittu ja kunnossa, munasolujen määrä hyvä, eli gynekologi ei nähnyt mitään syytä miksi en voisi raskautua. Mies menossa siemennesteanalyysiin, niin saadaan sieltäkin sitten tieto miltä tilanne näyttää. Nämähän kaikki toki voisi odottaa mahdollisia lapsettomuushoitoja, mutta haluttiin jo tutkia jotta tiedetään missä mennään - ei kai siitä haittaakaan ole

Täällä myös otettu mahdollisia lisäkeinoja käyttöön ja viime kierrossa kokeiltu greippimehu, tähän kiertoon gelee royale. Saapa nähdä miten käy

Jos tuota listaa vielä joku päivittelee, niin mut voi vaikka lisätä siihen mukaan:
YA 2/24, 1. lapsi, tänään KP5
Tsemppiä kovasti ja plussatuulia! 🧡 ei varmasti huono ajatus oo ollut lähteä jo nyt vähän tutkailemaan, voisko olla jotain mihin tarvitsee apua.

Nuo ristiriitaiset tunteet on tosi sallittuja ja ymmärrettäviä. Kun yritettiin esikoista, meidän ystäväpiirissä ja sukulaisissa oli monta samaan aikaan raskautunutta. Itse sain keskenmenon ja se teki tosi kipeää katsoa vierestä, kun muut sai sen minkä itse menetti😣 jäi monet babyshowerit välistä…

ps. Me plusattiin esikoinen gelee royale-kierrosta 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: toivonkipina1
vierailija
Joo mä näen kans "vähän" molemmissa, livenä paremmin kun kuvassa. Mut aika kovat menkkakivut nyt on menossa, eilen alko et vaikuttaa siltä et kai ne sieltä alkaa. Kp 33 nyt ja 28-32 ollu.

Aamulla clearblue digital ku muuta ei ole, ellei ala menkat.

Onko kellään ollu menkkakipuja vaikka onki ollu raskaana? (Alaselkä, hieman alamaha polttaa)

Mulla ei aiemmista kyllä ollut. Rinnat kyl tosi arat.
Mulla ollut kaikissa raskauksissa ihan selkeät menkkakivut alkuun.
 
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

19.9.2024 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä


@haaveillen kp 14/26-29
@jauhopeukalo kp 13/28
@toivonkipina1 kp 6/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Keltainenkukka92 DPO 7

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
 
Miulla ensimmäinen letrokierto meneillään. Letroja otin kp 4-8 ja kp 11 oli follikeliultra. Vasemmalta löytyi 11mm johtofolli. Itsepäisesti munasarja keikkuu edelleen kohdun päällä jonka ei pitäisi kuitenkaan vaikuttaa mihinkään.

Depot metformiini toiminu nyt paremmin tai maha on sietäny paremmin. Letroja voin käyttää niin pitkään kun niitä riittää eli vielä 5 kiertoa jos ei raskautta. Luteaalitukea ei kokenut tarpeelliseksi, enkä itsekkään sitä mielellään ota. Terolut aiheuttaa tiputtelua eikä lugesteronin toiminnasta ole myöskään takuita. Ei miun luteaalissa ole ennenkään vikaa ollut joten mielellään menen ilman lisätukea.

Oviskin osuu toivottavasti vklopulle niin mies kerkiää reissusta kotiin hyödyntämään 🥰
 

Yhteistyössä