K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua vähän ärsyttää Bojan tuolla Mihan konsertissa, en tiedä miksi. Se ei minusta kuulu sinne. Mutta Miha ei voinut jostain syystä ottaa vain Krisiä.
Miha selvästi halusi myös Bojanin sinne. Varmaan aika läheisiä hekin, kun B ja Kris on olleet kavereita jo nuoresta asti. Tuollahan oli paljon muita muusikoita myös, Miha on selvästi halunnut että tuosta tulee monipuolinen keikka, joka eroaa normikeikoista.
 
vierailija
Miha selvästi halusi myös Bojanin sinne. Varmaan aika läheisiä hekin, kun B ja Kris on olleet kavereita jo nuoresta asti. Tuollahan oli paljon muita muusikoita myös, Miha on selvästi halunnut että tuosta tulee monipuolinen keikka, joka eroaa normikeikoista.
Taisi olla hänen uraansa liittyviä muusikoita paikalla. B aika oleellisesti liittyy siihen niin senkin takia oli paikalla. Plus etenkin sen heidän yhteisbiisin takia
 
vierailija
No eräs on jo tainnut tehdä niin, mutta hän ei tietenkään näe käytöksestään mitään vikaa. Muuten vaan menee lentokentälle stalkkaamaan. Normaalia eikun…
Osuit varmaan oikeaan, mutta luulen, että hän hermostutti myös maininta siitä, et B:llä saattaa olla joskus vaimo. Jokuhan täällä jaksoi sivukaupalla puolustaa myös niitä ravintolassa olleita ”faneja”, joiden takia K ei päässyt sinne juhlimaan. Sekin oli jostakusta täysin ok, kun tää eräs fani seurasi K:ta hytin ovelle asti. Vaikea käsittää, et mitä tällaisen puolustajan päässä liikkuu.
 
vierailija
Osuit varmaan oikeaan, mutta luulen, että hän hermostutti myös maininta siitä, et B:llä saattaa olla joskus vaimo. Jokuhan täällä jaksoi sivukaupalla puolustaa myös niitä ravintolassa olleita ”faneja”, joiden takia K ei päässyt sinne juhlimaan. Sekin oli jostakusta täysin ok, kun tää eräs fani seurasi K:ta hytin ovelle asti. Vaikea käsittää, et mitä tällaisen puolustajan päässä liikkuu.
Taisi olla meidän vakiotrolli. Riehuu parasta aikaa täällä.
 
vierailija
Osuit varmaan oikeaan, mutta luulen, että hän hermostutti myös maininta siitä, et B:llä saattaa olla joskus vaimo. Jokuhan täällä jaksoi sivukaupalla puolustaa myös niitä ravintolassa olleita ”faneja”, joiden takia K ei päässyt sinne juhlimaan. Sekin oli jostakusta täysin ok, kun tää eräs fani seurasi K:ta hytin ovelle asti. Vaikea käsittää, et mitä tällaisen puolustajan päässä liikkuu.
Hytin ovelle menneellä tuskin oli pahaa tarkoitusta, ei se sinne hyttiin pyrkinyt ja en ole nimimerkillinen, mutta liioittelun puolelle menee monesti.
 
vierailija
Miha selvästi halusi myös Bojanin sinne. Varmaan aika läheisiä hekin, kun B ja Kris on olleet kavereita jo nuoresta asti. Tuollahan oli paljon muita muusikoita myös, Miha on selvästi halunnut että tuosta tulee monipuolinen keikka, joka eroaa normikeikoista.
B juoksenteli siellä kuin päätön villivarsa. Ei mitään tolkkua B:n käytöksessä.
 

Yhteistyössä