Täällä sama. Viime viikolla oli kuvotusta, ummetusta ja rinnat kipeänä. Nyt vajaaseen viikkoon ei mitään tuntemuksia varasin varaisultran 21.3 et saisi mielenrauhaa tilanteeseen.Mulla niin vähän oireita, että pelottaa tosi paljon
Täällä sama. Viime viikolla oli kuvotusta, ummetusta ja rinnat kipeänä. Nyt vajaaseen viikkoon ei mitään tuntemuksia varasin varaisultran 21.3 et saisi mielenrauhaa tilanteeseen.Mulla niin vähän oireita, että pelottaa tosi paljon
Mä saan julkiselta puolelta varhaisultran, mutta se on vasta loppukuustaTäällä sama. Viime viikolla oli kuvotusta, ummetusta ja rinnat kipeänä. Nyt vajaaseen viikkoon ei mitään tuntemuksia varasin varaisultran 21.3 et saisi mielenrauhaa tilanteeseen.
mulla kaks ekaa raskautta lähes oireettomia ja ilman minkäänlaisia ongelmia menivät loppuun asti vieläkö olet testaillut? minä en..Mulla niin vähän oireita, että pelottaa tosi paljon
Tänään en oo enää testaillut… Lähinnä mietityttää miks niin vähän tuntemuksia kohdun seudullamulla kaks ekaa raskautta lähes oireettomia ja ilman minkäänlaisia ongelmia menivät loppuun asti vieläkö olet testaillut? minä en..
milloin sulla oli se ultra? mulla muuten kaksi ekaa raskautta käynnistetty viikoilla 41+6, että jos tämä menee sinne asti niin minäkin olen marraskuinenTänään en oo enää testaillut… Lähinnä mietityttää miks niin vähän tuntemuksia kohdun seudulla
Mä koitan saada jo ens viikolle Jos tää menee loppuun asti niin mä taas lokakuinen ku sektio tehdään aikasemminmilloin sulla oli se ultra? mulla muuten kaksi ekaa raskautta käynnistetty viikoilla 41+6, että jos tämä menee sinne asti niin minäkin olen marraskuinen
minä en saa aikaa varhaisultraan neuvolan kautta. Kehottivat menemään yksityiselle jos haluaa sen jos tulee vuotoa tai kipua tms niin sitten pitää olla yhteydessä terveyskeskukseen. että silleen.Mä koitan saada jo ens viikolle Jos tää menee loppuun asti niin mä taas lokakuinen ku sektio tehdään aikasemmin
Täällä ei oireita muuten ku rinnat ja nivusen vihlominen ja se pissillä juokseminen. Olen edelleen testaillut ja eilen tein digitaalisen, mikä sanoi että 3+ 🥹Mä saan julkiselta puolelta varhaisultran, mutta se on vasta loppukuusta
Kohdun ulkoisessa ainakin nousi ihan normaalisti. Tuulimunasta en ole varma. Täälläkään ei pääse varhaisultraan paitsi jos menis yksityiselle. Onneksi neuvolassa on ultrauslaite, sinne olen päässyt kerran varhaisultraan kun kierron pituudesta ei ollut varmuutta.Onko jotain muuta keino kuin varhaisultra saada viitteitä siitä onko raskaus esim oikeassa paikassa tai voiko kyseessä olla vaikka tuulimuna? Esim hcg mittaus? Nouseeko hormoonitasot tuulimunassa ja kohdunulkoisessa ihan samalla tavalla kuin normaalissakin? Varhaisultraan kolmisen viikkoa ja juuri tänään pääkoppa tuntuu siltä, että on vaikea olla tässä tiedottomuudessa. Varhainen keskenmeno taustalla.
Mä en ole varma, oliko mulla joulun alla tuulimuna, vai oliko vaan sikiön kehitys pysähtynyt aikaisin. Ultrattiin siis ja näkyi raskausmateriaali oikeassa paikassa, mutta ei sikiökaikua. Mulla oli myös HCG siinä kohti liian alhainen oletetuille viikoille tai ei ainakaan ollut sit noussut normaalisti. Eli kyllähän se ainakin jostain kertoo. Kohdun ulkoista ei varmaankaan kyllä saa kuin ultralla tietoon.Onko jotain muuta keino kuin varhaisultra saada viitteitä siitä onko raskaus esim oikeassa paikassa tai voiko kyseessä olla vaikka tuulimuna? Esim hcg mittaus? Nouseeko hormoonitasot tuulimunassa ja kohdunulkoisessa ihan samalla tavalla kuin normaalissakin? Varhaisultraan kolmisen viikkoa ja juuri tänään pääkoppa tuntuu siltä, että on vaikea olla tässä tiedottomuudessa. Varhainen keskenmeno taustalla.
Kiitos kysymästä. Eilen käytiin toistamiseen yksityisellä kattomassa tapahtuuko kehitystä 🥹 ti raskauspussi oli 6,5mm nyt eilen la se oli 12,5mm ja näky ruskuaispussia eli kehitystä tapahtuu mut on niin hiivelin aikasta vielä. Kunnallista varhaisultraa ei vieläkään ole tiedossa mut kaippa se sieltä tulis.Mitäs kaikille kuuluu?
Niin oliko se Giigirl niin, että teillä oli tulossa myös julkiselta varhaisultra?
Täällä ei sellaisia ole, ainakaan ilman lääketieteellistä perustetta, mutta mennään 20. päivä yksityiselle. Silloin on viikot sen 7+0, niin sykkeenkin pitäisi varmaan jo näkyä.
Mulla oli tänään nyt ekaa kertaa jo aika huono olo päivällä, kun syömisestä alkoi olla vähän aikaa. Mietin monta kertaa jo, että voi ei taasko uusi kierros noroa ja sit muistin, että ainiin eikun mähän oon raskaana Muuten selkein oire edelleen varmaankin iltaisin tosi kova palelu.
Onnea ja tervetuloa mukaan <3 Voin vaan kuvitella, että mietityttää ikäero siellä, kun itselläkin vähän puhalluttaa, vaikka esikoinen on kuitenkin "jo" 10/22 syntynyt, eli pari vuotta tulee väliä näille.Hei ja hui kamalaa/ihanaa
Tääläkin odotellaan marraskuista, onnea ensinäkin kaikille kanssa odottajille. Itsehhän olen vielä vähän pökerryksissä koko asian suhteen, mutta pakko päästä johonkin purkamaan
Nuorin lapsista on 04/23 eli tämä raskaus tuli puskista, tosin aikuisten pitäisi se kai jo tietää, että jos ei käytä kunnollista ehkäisyä niin näin voi läydä, eli ei kai tämä niin yllätys kuitenkaan ollut.
Yhdet kuukautiset kerkesivät olla, kunnes jäivät pois
Alussahan tässä mennään ja kaikesta huolimatta, niin ihana ajatus vielä yhdestä pienestä ihmeestä omien laskujen mukaan LA olisi vasta 15.11 mutta ultrassahan tuo varmistuu.
Ja palelu, kyllä se on illalla kaveri ja yöllä sitten hikoilen peiton alla