Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä nyt näköjään vaikuttaa siltä että K&B ystävyyskin halutaan pitää yksityisenä, eikä siinä mitään tietty he saavat tehdä kuten itse haluavat, harmittaa vaan kun heidän toilailut on tuottanut itsellekkin iloa. En tiedä onko somemateriaalin vähyys myös siksi ettei kukaan vaan vahingoissakaan olisi luullut Kn olevan lavalla ja ostavan siksi lippua? Toivottavasti Joksut vielä tänne kuitenkin keikallekkin tulisi...
 
vierailija
Mä taas en ymmärrä miksi ihmissuhteita pitäisi asettaa jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen 😊 Eri ihmisiä voi rakastaa eri tavoin, eikä se tee näistä suhteista vertailtavia tai toinen toistaan parempia. En myöskään usko romanttisen rakkauden olevan automaattisesti mikään paras tai ainoa tavoiteltavan arvoinen rakkaus. Uskon myös että romanttistakin rakkautta on mahdollista osoittaa samanaikaisesti monille ihmisille.
Hienosti kirjoitit minunkin ajatukseni 💙
 
vierailija
Mä mietin, että lähteekö K sittenkään Tallinnaan. En oikein keksi siihen syytä, kun ovat nyt kuitenkin nähneet toisiaan enemmän. Eikä kyse taida olla K B suhteen selvittämisestä, koska K lla eräs vakaasti rinnalla. Turha tästä on varmaan kysyä, että mistä minä tiedän. Kyllä yhdessä kulkeminen, niinkuin tänäänkin, jotain todistaa. K ei ollut joksujen kanssa, kuten olisin nyt luullut, vaan ihan muussa seurassa.
 
vierailija
Mä mietin, että lähteekö K sittenkään Tallinnaan. En oikein keksi siihen syytä, kun ovat nyt kuitenkin nähneet toisiaan enemmän. Eikä kyse taida olla K B suhteen selvittämisestä, koska K lla eräs vakaasti rinnalla. Turha tästä on varmaan kysyä, että mistä minä tiedän. Kyllä yhdessä kulkeminen, niinkuin tänäänkin, jotain todistaa. K ei ollut joksujen kanssa, kuten olisin nyt luullut, vaan ihan muussa seurassa.
No voi hyvää päivää, olihan se yksityishenkilö NTllä Tavastialla myös, ihan kuvassakin näkyy bäkkärillä, B, K, ja H (ehkä muitakin) samassa kuvassa. Ei kyllä liity Kn Tallinnan-reissuun yhtään mitenkään. Miksi ihmeessä se ei lähtisi, kun kertonut jo lähtevänsä?
 
vierailija
Se on niin jumissa, kun shipparit ovat shokissa. Kn ja Bn tarina on finito.
Tai eihän mitään oikeaa tarinaa ole koskaan ollutkaan. Eiköhän se seilaus ole päätepisteessä. Laiva telakalle odottamaan uusia tuulia.
Hyvä muistutus. Nyt ihmettelen lähinnä, miten mä olen mennyt uskomaan johonkin romanttiseen suhteeseen. Tai siis itsehän nuo ovat vettä myllyyn mättäneet. Tällä viikollakin K vielä käytti sitä are you ta fanien iloksi. Se keilailupätkä taisi sittenkin olla tämän tarinan joutsenlaulua. Siis romanttisessa mielessä, jos sellaista edes on oikeasti koskaan ollutkaan ilmassa.
 
vierailija
Mä mietin, että lähteekö K sittenkään Tallinnaan. En oikein keksi siihen syytä, kun ovat nyt kuitenkin nähneet toisiaan enemmän. Eikä kyse taida olla K B suhteen selvittämisestä, koska K lla eräs vakaasti rinnalla. Turha tästä on varmaan kysyä, että mistä minä tiedän. Kyllä yhdessä kulkeminen, niinkuin tänäänkin, jotain todistaa. K ei ollut joksujen kanssa, kuten olisin nyt luullut, vaan ihan muussa seurassa.
Ihana asia, jos lähtee, mutta jos ei lähde, niin se on varmasti ihan K:n ja B:n yhdessä sopima asia. Hyväksyn sen, vaikka.rakastankin heitä yhdessä.
 
vierailija
Ihana keikka oli🥰 Saatiin peräti kaksi encorea. Uudet biisit kuulosti todella hyvältä, toinen kuultiin kaksikin kertaa. Bojan puhui niin nätisti ja vaikutti otetulta ja virkeältä - ja jeresus kun on komea livenä, vielä komeampi kuin kuvittelin. Kriskin hymyili koko keikan ajan. Peliä!-huutokin kuultiin Boitsulta hänen alkaessa soittaa koskettimia. Ai niin, tapasin jonossa monia tosi mukavia tyyppejä❤ Täytyy ehkä yrittää myöhemmin artikuloida paremmin, nyt olen vaan tavattoman väsynyt ja onnellinen 😅
 

Yhteistyössä