Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihana keikka oli Saatiin peräti kaksi encorea. Uudet biisit kuulosti todella hyvältä, toinen kuultiin kaksikin kertaa. Bojan puhui niin nätisti ja vaikutti otetulta ja virkeältä - ja jeresus kun on komea livenä, vielä komeampi kuin kuvittelin. Kriskin hymyili koko keikan ajan. Peliä!-huutokin kuultiin Boitsulta hänen alkaessa soittaa koskettimia. Ai niin, tapasin jonossa monia tosi mukavia tyyppejä Täytyy ehkä yrittää myöhemmin artikuloida paremmin, nyt olen vaan tavattoman väsynyt ja onnellinen
Korjaus: siis kuultiin tietysti kolme uutta biisiä: EW ja nen kaksi serbian(?) kielistä.
 
vierailija
No voi hyvää päivää, olihan se yksityishenkilö NTllä Tavastialla myös, ihan kuvassakin näkyy bäkkärillä, B, K, ja H (ehkä muitakin) samassa kuvassa. Ei kyllä liity Kn Tallinnan-reissuun yhtään mitenkään. Miksi ihmeessä se ei lähtisi, kun kertonut jo lähtevänsä?
Niin se oli silloin, kuvittelin että enää ei olisi.
Ihmettelen vaan mikä on syy, kun ovat jo yhdessä olleet tällä viikolla ja kyseessä ihan vaan ystävyys. Mä vielä tyhmyyttäni uskoin, että jotain edistystä tulisi suhteeseen ja siksi tuo Tallinnan reissu tuntui järkeenkäyvältä.
 
vierailija
Ei ollut. Olin keikalla B. oli rento, iloinen ja onnellinen. Nämä havainnot tein siksi, koska tosiaan mulla oli ennakko-odotus, että B. olisi vaisumpi ja epävarmempi. Juurikin tuon aikaisemman paniikkihäiriön vuoksi.
Samaa mieltä, aistin silkkaa iloa, onnea ja kiitollisuutta, toki pientä jännitystä uusista biiseistä mutta ei todellakaan mitään alavireisyyttä. Mutta se jännityskin toi vaan hyvällä tavalla tunnelmaa keikkaan, mahtavaa että päästiin jakamaan jotain uutta, ei vielä loppuun asti viimeisteltyä ja hiottua. Hojan oli sit kirsikka kakun päällä. 😂

Olipa tosi hämmentävä kokemus olla aivan haipeissa keikasta ja sitten tulla eri palstoille lukemaan miten kaikki on lopussa ja maakin myyty. Ei ole, huomenna on uusi päivä ja keikallekin vielä lippuja.
 
vierailija
Samaa mieltä, aistin silkkaa iloa, onnea ja kiitollisuutta, toki pientä jännitystä uusista biiseistä mutta ei todellakaan mitään alavireisyyttä. Mutta se jännityskin toi vaan hyvällä tavalla tunnelmaa keikkaan, mahtavaa että päästiin jakamaan jotain uutta, ei vielä loppuun asti viimeisteltyä ja hiottua. Hojan oli sit kirsikka kakun päällä.

Olipa tosi hämmentävä kokemus olla aivan haipeissa keikasta ja sitten tulla eri palstoille lukemaan miten kaikki on lopussa ja maakin myyty. Ei ole, huomenna on uusi päivä ja keikallekin vielä lippuja.
”Olipa tosi hämmentävä kokemus olla aivan haipeissa keikasta ja sitten tulla eri palstoille lukemaan miten kaikki on lopussa ja maakin myyty.”

No sama täällä, jos nämä tyypit ovat ihan oikeasti olleet keikalla niin voisi miettiä kannattaako jatkossa keikoille ollenkaan kun vaikuttaa että muut asiat ovat tärkeämpiä kuin itse JO ja heidän musiikki. Itse ihan fiiliksissä mutta oli kyllä virhe tulla lukemaan näitä ketjuja.
 
vierailija
Mä taas en ymmärrä miksi ihmissuhteita pitäisi asettaa jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen Eri ihmisiä voi rakastaa eri tavoin, eikä se tee näistä suhteista vertailtavia tai toinen toistaan parempia. En myöskään usko romanttisen rakkauden olevan automaattisesti mikään paras tai ainoa tavoiteltavan arvoinen rakkaus. Uskon myös että romanttistakin rakkautta on mahdollista osoittaa samanaikaisesti monille ihmisille.
Kuulostaa kauniilta ajatella noin. Minusta taas se, kenen kanssa haluaa isoimman osan ajastaan ja elämästään jakaa, ratkaisee sen, kuka on tärkein. Kyllä jonkinlainen järjestys on, miksi ei saisi olla. En tiedä tarvitseeko sitä sanoa paremmuusjärjestykseksi. Siis kyse on siitä, ketä henkilö tarvitsee eniten, kenestä ei halua olla erossa. Ja K lla tämä henkilö on valittuna.
 
vierailija
Joo siis tänne ei pitäis tulla ollenkaan keikan jälkeen, ettei pilais omaa fiilistään. On ne kyllä loistava livebändi! ❤ Odotuksia tietty NT:n jälkeen yhteisestä lavasekoilustakin oli (koska se kemia! 🔥), mutta ihan hyvä näinkin. Toki itsekin toivoisin vähän edes jotain kontenttia esim. bäkkäriltä. Ja jotenkin vähän outo fiilis kaikesta tästä Suomen vierailusta, kun tässä tätä ennen B:kin on puhunut niin kauniisti ja useampaan otteeseen Jerestä ja nyt kun ollaan samalla maaperällä, niin ei lähes mitään näytetä enää julkisesti. Mut mikään tästä pohdinnasta ei vie pois sitä, et ovat kova bändi ja ei yhtään kaduta että huomenna heidät taas näen.
 
vierailija
Kuulostaa kauniilta ajatella noin. Minusta taas se, kenen kanssa haluaa isoimman osan ajastaan ja elämästään jakaa, ratkaisee sen, kuka on tärkein. Kyllä jonkinlainen järjestys on, miksi ei saisi olla. En tiedä tarvitseeko sitä sanoa paremmuusjärjestykseksi. Siis kyse on siitä, ketä henkilö tarvitsee eniten, kenestä ei halua olla erossa. Ja K lla tämä henkilö on valittuna.
Olen eri mieltä. Mutta ei se mitään.
 
vierailija
Hyvä muistutus. Nyt ihmettelen lähinnä, miten mä olen mennyt uskomaan johonkin romanttiseen suhteeseen. Tai siis itsehän nuo ovat vettä myllyyn mättäneet. Tällä viikollakin K vielä käytti sitä are you ta fanien iloksi. Se keilailupätkä taisi sittenkin olla tämän tarinan joutsenlaulua. Siis romanttisessa mielessä, jos sellaista edes on oikeasti koskaan ollutkaan ilmassa.
Keilailupätkän kuvasi Kn tyttöystävä.
 
vierailija
Ihana keikka oli Saatiin peräti kaksi encorea. Uudet biisit kuulosti todella hyvältä, toinen kuultiin kaksikin kertaa. Bojan puhui niin nätisti ja vaikutti otetulta ja virkeältä - ja jeresus kun on komea livenä, vielä komeampi kuin kuvittelin. Kriskin hymyili koko keikan ajan. Peliä!-huutokin kuultiin Boitsulta hänen alkaessa soittaa koskettimia. Ai niin, tapasin jonossa monia tosi mukavia tyyppejä Täytyy ehkä yrittää myöhemmin artikuloida paremmin, nyt olen vaan tavattoman väsynyt ja onnellinen
Ne uudet biisit oli kyllä kovia!🔥🔥🔥Mulla olis myös paljon hehkutettavaa ja ääneen reflektoitavaa, mutta nyt ei tälle vuorokaudelle oikein enää lähde. Sen sanon kuitenkin, että olen tälle shipille kiitollinen monesta asiasta ja yksi niistä on Joksujen musiikin löytäminen. ❤ Ne uudet biisit loi vahvaa uskoa siihen että suunta on hyvä ja sytyttävää musiikkia tulossa ulos jatkossakin.
 
vierailija
Minusta on aika törkeää sanoa trolliksi, jos vaan kertoo tosiasian, jonka on tänään nähnyt. Tästähän on ollut toisenlaisia väitteitä viime päivinäkin.
Sanottiin trolliksi ehkä siksi, koska et ymmärrä tai halua ymmärtää fandomin ja shippauksen yleisiä käytösnormeja, vaikka niistä on kerrottu varmaan satoja kertoja. Se voidaan toistuessa aina vaan uudelleen tulkita provokaatioksi.
 

Yhteistyössä