Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naurattaa, kun muistin viime kesän ja miten koitin pyristellä irti shipistä. Hallituskriisi toimi hetken, kun olen edustaja Junnilan kanssa käynyt samaan aikaan samaa yläastetta, niin oli sillee extrakiinnostavaa. Sit vajosin shippiin takaisin.
Sitten kuoli ihana Miki Liukkonen, ja uppouduin häneen.
Myöhemmin jotenkin pääsin yli ja sain siirrettyä ajatusta muualle. Mutta taas täällä 🥰
 
vierailija
No, tää ei taida olla mielipideasia kuitenkaan😅. Ei ole sinkku, mutta mitä sitten, mä ainakin olen niin iloinen että ystävyys Slovenian suuntaan on kestänyt ja vahvistunut ja haluavat viettää aikaa yhdessä🧡
Ei kai kukaan mielipideasiaksi väittänytkään. Ymmärrän oman epätäydellisyyteni, mutta mulle tää nykyinen tilanne tarkoittaa sitä, että ainakin yksi ihminen on K lle tärkeämpi kuin B. Joo ja tiedän, että ihmissuhteita ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen, mutta tällainen fiilis mulla nyt kuitenkin on.
 
vierailija
Ei kai kukaan mielipideasiaksi väittänytkään. Ymmärrän oman epätäydellisyyteni, mutta mulle tää nykyinen tilanne tarkoittaa sitä, että ainakin yksi ihminen on K lle tärkeämpi kuin B. Joo ja tiedän, että ihmissuhteita ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen, mutta tällainen fiilis mulla nyt kuitenkin on.
Mä en jotenkaan ollenkaan ymmärrä tätä ajattelua, miksi siis joku ei saisi olla tärkeämpi?? Ei kai nyt ole kovin todennäköistä, että alle vuosi sitte tavattu ystävä olisi tärkeämpi kuin esim vanhat ystävät tai avopuoliso🤔
 
vierailija
Mä taas en ymmärrä miksi ihmissuhteita pitäisi asettaa jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen 😊 Eri ihmisiä voi rakastaa eri tavoin, eikä se tee näistä suhteista vertailtavia tai toinen toistaan parempia. En myöskään usko romanttisen rakkauden olevan automaattisesti mikään paras tai ainoa tavoiteltavan arvoinen rakkaus. Uskon myös että romanttistakin rakkautta on mahdollista osoittaa samanaikaisesti monille ihmisille.
 
vierailija
Mä taas en ymmärrä miksi ihmissuhteita pitäisi asettaa jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen Eri ihmisiä voi rakastaa eri tavoin, eikä se tee näistä suhteista vertailtavia tai toinen toistaan parempia. En myöskään usko romanttisen rakkauden olevan automaattisesti mikään paras tai ainoa tavoiteltavan arvoinen rakkaus. Uskon myös että romanttistakin rakkautta on mahdollista osoittaa samanaikaisesti monille ihmisille.
Sama mieltä kaikesta. :)
 
vierailija
En vain pääse jotenkin yli tuosta kolmannesta säkeistöstä (tekstikappaleesta). Koko biisi tai kaikki tuossa olevat lyriikat ovat tosi synkkiä ja surullisia, mutta jostain syystä se on tuo kohta, joka ihan hutaistuna Tumppu-käännöksenäkin tuntuu kuin joku löisi nyrkillä vatsaan.
 

Yhteistyössä