Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei liity aiheeseen, mutta levyraadin jaksossa mikä on nähtävissä katsomossa niin yhdessä musiikkivideossa on hieman mies-mies erotiikkaa. En viiti spoilata esittäjää, jos joku haluaa arvailla niitä aina. Mut ois sinne kyl kiva saada Joksujenkin video.
 
vierailija
Ymmärrän, että joillakin saattoi olla takaraivossa ajatus siitä, että JO ja Kärtsä päivittelee ahkeraan storyja päästyään viettämään aikaa yhdessä. K:sta ja B:stä on tullut syvemmät ystävät näiden kuukausien aikana. Ei mikään ihme, että mielummin hengaavat ystäväporukalla ja pitävät hauskaa ilman somea. Vaihtavat kuulumisia ja ovat läsnä. Kunhan kiertue tästä polkaistaan käyntiin niin eiköhän somet ala laulamaan vanhaan tahtiin. Onhan K pitänyt tässä muutenkin sometaukoa useamman päivän ja JO tuntua aktivoitui.
 
vierailija
Ymmärrän, että joillakin saattoi olla takaraivossa ajatus siitä, että JO ja Kärtsä päivittelee ahkeraan storyja päästyään viettämään aikaa yhdessä. K:sta ja B:stä on tullut syvemmät ystävät näiden kuukausien aikana. Ei mikään ihme, että mielummin hengaavat ystäväporukalla ja pitävät hauskaa ilman somea. Vaihtavat kuulumisia ja ovat läsnä. Kunhan kiertue tästä polkaistaan käyntiin niin eiköhän somet ala laulamaan vanhaan tahtiin. Onhan K pitänyt tässä muutenkin sometaukoa useamman päivän ja JO tuntua aktivoitui.
Lässyti lässyti
 
vierailija
Ymmärrän, että joillakin saattoi olla takaraivossa ajatus siitä, että JO ja Kärtsä päivittelee ahkeraan storyja päästyään viettämään aikaa yhdessä. K:sta ja B:stä on tullut syvemmät ystävät näiden kuukausien aikana. Ei mikään ihme, että mielummin hengaavat ystäväporukalla ja pitävät hauskaa ilman somea. Vaihtavat kuulumisia ja ovat läsnä. Kunhan kiertue tästä polkaistaan käyntiin niin eiköhän somet ala laulamaan vanhaan tahtiin. Onhan K pitänyt tässä muutenkin sometaukoa useamman päivän ja JO tuntua aktivoitui.
Toi on ihan sun omaa haihattelua, että on tullut syvemmät ystävät. Yhtä hyvin voi sanoa, että nyt on laskeuduttu Kärtsän casual ystävien kastiin.
 
vierailija
Minäkään en osta tuota välien lähentymistä. Eihän K yleensäkään paljon postaile kavereidensa kanssa, kuin vain työjutuista. Loma yhteiskuvia tulee sitten niiden oikeasti läheisten kanssa esim. Härtsä, Rony, TM ym. Joksut ovat lomalla ja heidän kanssaan ei kunnon yhteiskuvia tule.
Mutta jokainen ajatelkoon miten haluaa.
 
vierailija
Minäkään en osta tuota välien lähentymistä. Eihän K yleensäkään paljon postaile kavereidensa kanssa, kuin vain työjutuista. Loma yhteiskuvia tulee sitten niiden oikeasti läheisten kanssa esim. Härtsä, Rony, TM ym. Joksut ovat lomalla ja heidän kanssaan ei kunnon yhteiskuvia tule.
Mutta jokainen ajatelkoon miten haluaa.
Sitähän mä tavallaan tossa hain takaa. Epäselvästi ehkä jos tämä ei ollut samaa settiä kuin edellisessä ketjussa, jossa jauhetaan menneen talven lumista edelleen.
 
vierailija
Odottaako porukka oikeasti yhteiskuvia harmaasta Helsingistä tai yksityiskodeista Vantaalta samaan tapaan kuin altaan reunalta aurinkoisesta Thaimaasta? Ja kuvittelette vielä, että se kertoo jotain ystävyyden tasosta? Kummallista porukkaa.
 
vierailija
Tätä yritin etsiskellä mutta en löytänyt. Vai tarkoitatko kirjoittajan Jance-ficciä, muuta uutta hänellä ei ole?

Joymuffinille kiitos uusista ficciluvuista, oli ihana
Tuota Jance-sarjaa siis tarkoitin. Siihen on merkitty 30 osaa, vaikka ensimmäinen onkin tosi lyhyt. On hän kirjoittanut aiemminkin muita juttuja ja palannut sitten UB:tä kirjoittamaan, mutta nyt varmaan ainakin kuukausi sitten jotain muuta.
 
vierailija
Mä en ehtinyt eilen juuri palstoille, joten varmaan asiaa on käsitelty. Vähän jotain näin aiheesta.

Hirveän vähän on yhteismatskua Bojeresta. Tosi harmi, mutta se on varmaan taktiikka että keskitytään JO musaan ja keikkoihin eikä vaan Bojereen 🤔
Minkä toisaalta ymmärrän hyvin. Mua ehkä ärsyttäisi Joksuna, jos kiertueuutisointi peittyis sen alle että meidän laulaja tapaa viisubestiksensä. If you know what I mean.

Vaikka hirveästi haluaisin yhteistä matskua, ei pelleilyä vaan sellaista kuin Loverpoolissa ❤ ihania hetkiä jaettuna meille. Mutta varmaan niitä hetkiä on sitäkin enemmän ❤

Tänään keikka!!

Mango
 
vierailija
Mä ehkä toivoisin myös sellaisia kuvia tai videoita missä välttämättä ei edes näy mitään erityistä mutta pääsisi arvailemaan missä ovat olleet. Tyyliin vaikka se B video kesältä missä kuvasi lähinnä jotain taivasta mutta jotkut tiesivät silti paikan. Toki kivoja nuokin missä näkyvät ja tekevät jotain. Sitä toivottavasti tuleekin sitten kiertueen aikana lisää,
 
vierailija
Kyllä mä uskon että sitten tulee matskua viimeistään kun he lähtee Tallinnaan päin yhdessä. Mutta itse ajattelen niin että he on kavereita/ystäviä eikä enää välttämättä ole edes samoja fiiliksiä kuin viisujen aikaan ja vähän sen jälkeen. Molempien tilanteetkin ihan erilaiset uran kannalta.
 
vierailija
Kyllä mä uskon että sitten tulee matskua viimeistään kun he lähtee Tallinnaan päin yhdessä. Mutta itse ajattelen niin että he on kavereita/ystäviä eikä enää välttämättä ole edes samoja fiiliksiä kuin viisujen aikaan ja vähän sen jälkeen. Molempien tilanteetkin ihan erilaiset uran kannalta.
Mua ei juurikaan häiritse, että matskua on tullut vähän. Haluavat vaan kaiketi pitää yhdessäolonsa yksityisenä. Siis K on ihan oikeasti lähdössä ainakin Tallinnaan, vaikka joksut tulivat tänne monta päivää ennen keikkaa ja yhteistä aikaa on jo ollut muutenkin tavallista enemmän. Minusta se kuulostaa ihanan järjettömältä. En oikein jaksa uskoa enää muuhun kuin hyvään ystävyyteen ja kiinnostus vähän hiipuu pääparin yhteyden seuraamiseen. Musiikkia toki seuraan. Nyt vatsaa nipistelee jännityksestä ennen illan keikkaa aivan kuin en olisi jo hyvin kypsään ikään ehtinyt daami.
 
vierailija
Mä olen vähän surullinen, jos taika Bojanin ja Jeren välillä on haihtunut 😥 Toki viisukupla on varmasti ollut tosi tiivis ja Suomessa kukaan ei ihan kunnolla voi ymmärtää kuin muut edustajat eivätkä hekään, koska Käärijä tuli toiseksi. Bojanista on varmasti ollut tukea paljon.

Ystävyyden ylläpito ilman kunnon yhteistä kieltä eri maahan voi olla tosi vaikeaa 😥💔
 
vierailija
Mä olen vähän surullinen, jos taika Bojanin ja Jeren välillä on haihtunut 😥 Toki viisukupla on varmasti ollut tosi tiivis ja Suomessa kukaan ei ihan kunnolla voi ymmärtää kuin muut edustajat eivätkä hekään, koska Käärijä tuli toiseksi. Bojanista on varmasti ollut tukea paljon.

Ystävyyden ylläpito ilman kunnon yhteistä kieltä eri maahan voi olla tosi vaikeaa 😥💔
Mitä ihmettä nyt taas. Vävyboika oli just anoppilassakin kylässä.
 
vierailija
Mä olen vähän surullinen, jos taika Bojanin ja Jeren välillä on haihtunut Toki viisukupla on varmasti ollut tosi tiivis ja Suomessa kukaan ei ihan kunnolla voi ymmärtää kuin muut edustajat eivätkä hekään, koska Käärijä tuli toiseksi. Bojanista on varmasti ollut tukea paljon.

Ystävyyden ylläpito ilman kunnon yhteistä kieltä eri maahan voi olla tosi vaikeaa
Minä en ole yhtään huolissani tällaisesta. :) Ja hyvin Jerellä riittää kielitaito, ja se on parantunut vielä hurjasti. MRS=3
 
vierailija
Laitetaan tännekin yhden rivin minificcini. :D Inspiroitui siitä, kun Vauvalla pohdittiin, että Bojan ei ilmeisesti tullut Kultsalle samaa matkaa muun bändin kanssa, kun on opettelemassa Kärtsän kanssa CCC:n lyriikoita ja uusia kirosanoja.


B: Sorry, my mind went blank. Voi vi ttujen kevät ja kyr pien takatalvi! Kris, what was the next song again?
 
vierailija
Laitetaan tännekin yhden rivin minificcini. Inspiroitui siitä, kun Vauvalla pohdittiin, että Bojan ei ilmeisesti tullut Kultsalle samaa matkaa muun bändin kanssa, kun on opettelemassa Kärtsän kanssa CCC:n lyriikoita ja uusia kirosanoja.


B: Sorry, my mind went blank. Voi vi ttujen kevät ja kyr pien takatalvi! Kris, what was the next song again?
😂 Voin hyvin kuvitella❤
 
vierailija
Ihana kommentti. Anoppilassa. Hurmasikohan B anopin täysin vai kohtuullisesti. Surulliset kommentit on ainakin mulla sitä, että en halua pudota korkealta. Siksi muistutan itseäni siitäkin, että K ei edelleenkään ole sinkku.
Ymmärräthän kuitenkin, että tuollaiset negiskommentit laskevat yleistä ilmapiiriä - se ei kuitenkaan liene tarkoituksesi? Sinkkuudella tai millään muullakaan ei pitäisi olla shipin kanssa tekemistä. Meillä on ollut ennen aikainen tuleminen Suomeen, yhteistä aikaa ja söpöjä hassutteluvideoita keilaamosta, anoppilan vierailu, tänään on keikka ja edessä vielä Kärpyn Tallinaan meno. Miksei voisi ihastella tätä kaikkea. Miksi vaatia vielä enemmän. Miksi pitää ehdoin tahdoin asettaa jotain itse suunniteltuja odotuksia ja sitten pettyä, kun meille vieraat ihmiset ei niitä tavoita. Ihan kaikella ystävällisyydellä tämä ❤ Tänään on ihana ilta edessä, ja k&b viettävät aikaa yhdessä. Se on tärkeintä.
 
vierailija
Mä olen vähän surullinen, jos taika Bojanin ja Jeren välillä on haihtunut Toki viisukupla on varmasti ollut tosi tiivis ja Suomessa kukaan ei ihan kunnolla voi ymmärtää kuin muut edustajat eivätkä hekään, koska Käärijä tuli toiseksi. Bojanista on varmasti ollut tukea paljon.

Ystävyyden ylläpito ilman kunnon yhteistä kieltä eri maahan voi olla tosi vaikeaa
Ja eikä B puhunut heidän spesiaali väleistä ja maininnut ne ovat uniikki ja arvelen, että saadaan vähemmän kontenttia on heidän välit ovat vakiintuneet ja eivät ole siinä honeymoon kohdassa
 
vierailija
Ei K&B (muut Joksut) varmaan tuu saamaan ees tuollasia muutamankaan päivän vapaita yhdessä pitkään aikaan joten ihan jo senkin vuoksi on voinut jäädä somettaminen todella vähille
 

Yhteistyössä