vierailija
Mä olisin myös kiinnostunut etkoista Tallinnassa. Mulla on myös EA-lippu.Joo oisin kiinnostunut! Mulla on sinnekin EA -lippu. Ehkä tähän palataan kunhan Suomen keikoista selvitty
Mä olisin myös kiinnostunut etkoista Tallinnassa. Mulla on myös EA-lippu.Joo oisin kiinnostunut! Mulla on sinnekin EA -lippu. Ehkä tähän palataan kunhan Suomen keikoista selvitty
Mitä tarkoittaa väkinäinen yhteismajoitus. Eivät he kai Jeren majoittamina voi olla koko porukka.Mä olin oikeassa, olivat tulossa katsomaan Jereä, eikä siihen nyt ympätty mitään väkinäistä maksettua yhteismajoitusta.
No joo..mut aattele jos loverpoolissakaan gregory tai mikke ei olis kuvannut näitä kahta höhlää, niin me ei oltais saatu sitä kaikkea mitä nyt on🥲Musta on jotenkin ihanaa, että ovat olleet Somestakin lomalla sekä K että B+JO. Keskittyvät yhdessäoloon, josta ainakin mun mielestä kertoo juurikin nämä postauksien/stoorien puutteet.
Spectacular, splendid, enchanting, beautiful, wonderful! Made in ItalyOmg Kärtsä drop dead gorgeous!!
Pitäähän sitä nyt B:tä varten pukeutuaSpectacular, splendid, enchanting, beautiful, wonderful! Made in Italy
*Faints* So hot and beautiful and sexy and and..Spectacular, splendid, enchanting, beautiful, wonderful! Made in Italy
Täällä plussalla toinenkin ketju, se vanha NT -ketjuOnko porukka nyt öisin jollakin muullakin palstalla? Ja eikö tosiaan tästä illasta oo tullu oikeen mitään kontenttia muutaku K ja Härtsä-kuva bäkkäriltä??
No on olleet kun K kerran sanoi heidät sinne tuovansa. Älä nyt jaksa.Onkohan Jokerit ollenkaan Tavalla? Onko tullu ryppy rakkauteen, ku pitää nostaa ystävyyttä härtsän kanssa esiin?
Aika väsynyttä spekulointia. Joksut olleet todnäk bäkkärillä, kuten K&H:kin valtaosan keikasta.Onkohan Jokerit ollenkaan Tavalla? Onko tullu ryppy rakkauteen, ku pitää nostaa ystävyyttä härtsän kanssa esiin?
Onhan ne voineet jäädä pois, ku on ollu jotain häikkää oman bändin kanssa. Älä sinä jaksa, kun et varmuudella tiedä mitään.No on olleet kun K kerran sanoi heidät sinne tuovansa. Älä nyt jaksa.
Voi Jeresus. Kultsan teknisiä ongelmia tuskin enää ratkottaisiin kello puoli kymmeneltä illalla. Älä viitsi.Onhan ne voineet jäädä pois, ku on ollu jotain häikkää oman bändin kanssa. Älä sinä jaksa, kun et varmuudella tiedä mitään.
Miksei? Ja jos ongelmia ei oo selvitetty, ei oo ehkä ollu fiilistä lähteä junttibändin bäkkärille.Voi Jeresus. Kultsan teknisiä ongelmia tuskin enää ratkottaisiin kello puoli kymmeneltä illalla. Älä viitsi.
Tätä yritin etsiskellä mutta en löytänyt. Vai tarkoitatko kirjoittajan Jance-ficciä, muuta uutta hänellä ei ole?Ugly Beautifulin kirjoittaja aloitti uuden ficcisarjan... Saataisiinpa joskus UB vielä loppuun.