Mille gurlie hottielle on käärijä isbest sanonut moikat..?Ovat varmaan olleet bäkkärillä
Eli varmasti bäkkärillä ovat olleet eivät vaan halunneet aiheuttaa mitään reaktioita ja pysytelleet siellä sen aikaa kun K ja H käväisseet yleisössäDiscordin mukaan K ja H on vaan piipahtaneet ihmisten ilmoilla. Jessestä en ole mitään kuullut, mutta varmaan häntä meinaa curly friend. Mikke juossut pitkin poikin.
Keikan alussa oli katsomassa ihan hetken keikkaa salin takaosassa ovensuussa Jessen kanssa, muun ajan todennäköisesti bäkkärillä.Oliko Kärtsä tavalla yleisössä vai bäkkärillä?
No mä ihmettelinkin, onhan Hn täytynyt vaihtaa vaatteet ja kaikkeaKäärijä ja Härtsä vaan käynyt yleisössä biisin verran.
Toivottavasti tarkoitti suvia.Mille gurlie hottielle on käärijä isbest sanonut moikat..?
Olis ees mustat sukat.Katoin samaa heti, mutta mun mielestä ne on ihan ok
Jesse.Toivottavasti tarkoitti suvia.
Se vissiin liittyi omiin keikkoihin ja touriinJos niille sit tuli jotain odottamatonta vastustusta, kuten meemillä twiittasivat, eikä päässeetkään paikalle?
No eiköhän ne oo olleet. K ja H oli vaan yhden biisin yleisössä.No oho jos Joksut tai ainakin Bojan ei olekaan olleet mukana vaikka K sanoi heidän tulevan. Olisiko sitten jotain ongelmaa huomisen keikan kanssa, jota piti vielä säätää tämä ilta?
Todennäköisesti näinNo eiköhän ne oo olleet. K ja H oli vaan yhden biisin yleisössä.
No tuskin kultsalla ovat olleet puol kymmeneltä illalla enää halooJoksuilla oli tänään Kultsalla treenit. Oletettavasti yleisesti koko setin testaus. Saattanut hyvinkin tulla jotain probleemaa. Siksi testejä tehdään, että itse keikkapäivinä riittää tavallinen checkki.
Niin, mut jos se oli jotain mikä vaatii hoitamista nyt, tai jotain mikä latisti tunnelman, niin ettei huvittanut lähteä, sitä tarkoitin.Se vissiin liittyi omiin keikkoihin ja touriin
Oliko hän siellä? Olen vähän ihmetellyt, kun hänestä ei ole näkynyt mitään merkkejä tällä viikolla eikä NT:lläkään, mutta ehkä on ollut kiireinen.Jesse.
No eiks se nyt oo koko ajan ollu ihan selkeetä et sinne lähtee K ja H.Mistä vetoa nii Härtsä lähtee ainakin Tallinnaan? K ei uskalla lähteä näkyy mihinkään ilman tuota kööriä.
Mistä vetoa, että K. lähtee todellakin Boitsun kanssa Tallinnaan?Mistä vetoa nii Härtsä lähtee ainakin Tallinnaan? K ei uskalla lähteä näkyy mihinkään ilman tuota kööriä.
Edelleen, Kärtsälle on tilaa keikkabussissa ja Hlle ei. Mitä ikinä meinaakaan.No eiks se nyt oo koko ajan ollu ihan selkeetä et sinne lähtee K ja H.
Oli Jesse Tavastialla.Oliko hän siellä? Olen vähän ihmetellyt, kun hänestä ei ole näkynyt mitään merkkejä tällä viikolla eikä NT:lläkään, mutta ehkä on ollut kiireinen.
Juuri näinEiköhän Joksutkin ole siellä olleet ei ne jättäisin väliin tuota. Ovat varmaan tosiaan olleet Bäkkärillä eivätkä halunneet yhden biisin ajaksi mennä ihmisten sekaa ties mitä siitäkin olis tullut