vierailija
Varmaan UO, mutta mun mielestä K on kuumempi tuossa mustassa hihattomassa kuin ilman paitaa.
Myös Jokerit olivat tänään Kultsalla eli molemmat tekivät töitä tänään.Minulle se on kielinyt siitä, että K on vielä tehnyt töitä päivällä ja eivät ole niin paljon ehtineet olla yhdessä. Onneksi kiertue alkaa
Kärpyn koko fandom sekoaa syystäkin, kun sillä on vaatteet päällä. Mitkä tahansa oikeastaan.Varmaan UO, mutta mun mielestä K on kuumempi tuossa mustassa hihattomassa kuin ilman paitaa.
Totta. Kyllä nähdään mikä Kärpälle on oikeesti tärkeetäKärppä tietää että kieli pitkällä odotetaan kuvia Boitsun kanssa. Postaa kuvan Härtsän kanssa ystävä biisillä, jota näkee päivittäin samalla kun mukana on se muka something more jonka kanssa ei postata. Kärppä v***uilee shippareille.
Joo, yleensä tumppu sekoaa kun sillä on uusi puku jossain virallisessa tilaisuudessaKärpyn koko fandom sekoaa syystäkin, kun sillä on vaatteet päällä. Mitkä tahansa oikeastaan.
Ovat varmaan olleet bäkkärilläKäärijä is best tilillä stoorissa sanoo et boitsut ei olleet Tavalla.
Niin, siis yleisössä.Käärijä is best tilillä stoorissa sanoo et boitsut ei olleet Tavalla.
Eiköhän joksutkin kun K niin sanoiMikke,Jesse, Jerppu ja Härtsä olleet.
No ei kai ne siellä ilman Kärppää ole olleet. Höpö höpö.Ovat varmaan olleet bäkkärillä
On voineet perua.Eiköhän joksutkin kun K niin sanoi
Muissa keikkamaissa ollaan sen keikkapäivän lisäksi max. 1 päivä. Täällä halusivat kuitenkin viettää 5-6 päivää, joista 3 ensimmäistä päivää lomalla. Tuliko esim. Thaimaan lomalta koko ajan somepostauksia? Ei todellakaan, ja ne vähätkin jotka tuli, oli lähinnä Markin ja muun crewn. Varmasti tulee täältäkin keikkapostauksia kunhan ne keikat nyt alkavat. Eikä näillä kyllä todellakaan oo mitään velvollisuutta postata koko elämäänsä someen. Ihan ihmeellisiä nää vaatimukset. Ja jos katsot JO:n instapostauksia, niin siellä ne tänäänkin hehkuttaa viikonlopun Suomen keikkoja.No saako sitten olla pettynyt kun muistan keikkamaista tuutataan stooria stoorin perään?
Discordin mukaan K ja H on vaan piipahtaneet ihmisten ilmoilla. Jessestä en ole mitään kuullut, mutta varmaan häntä meinaa curly friend. Mikke juossut pitkin poikin.No ei kai ne siellä ilman Kärppää ole olleet. Höpö höpö.
Yleisössä.Oliko Kärtsä tavalla yleisössä vai bäkkärillä?