No saako sitten olla pettynyt kun muistan keikkamaista tuutataan stooria stoorin perään?Ei herran jestas antakaa niiden jo olla haluavat nyt vaan nauttia tästä ennen kuin kuukauden keikkakiertue alkaa
Nyt on kuuma! Tuo hihaton, nuo hiukset!Huh, Kärppy on hottis tossa topissa!
Ei. Heidän kiertue ei ole vielä alkanut.No saako sitten olla pettynyt kun muistan keikkamaista tuutataan stooria stoorin perään?
TämäEi. Heidän kiertue ei ole vielä alkanut.
Joidenkin mielestä Kärtsän ja Joksujen pitäisi varmaan livettää joka ikinen sekunti tästä lomasta, jotta tulisi kontenttia tarpeeksi. Mun mielestä tää on ollut oikein riittävää ja sitä paitsi kaikki nämä postauksethan on vain huvin vuoksi ja heitä itseään varten, ei mitään käsikirjoitettua show'ta meille. Siksi he saavat ihan rauhassa julkaista niin paljon tai niin vähän kuin huvittaa.Mitäs ihmettä nyt taas. Nimenomaan ei yhtään ole piiloteltu että Suomessa ja Helsingissä ollaan. Monta stooria pukannut jo Boitsulta, joista ei epäselväksi jää kenen kanssa ja missä aikaa ollaan viettämässä. Postaatteko te oikeesti jokaisen liikahduksen ystävien kanssa vietetystä ajasta someen?
Hehkuu on niin oikea sana kuvaamaan sen olemusta viime aikoina. Aivan törkeän kuuma ja ihanaa, että sekin rakastaa tota toppia, sopii sille niin hyvinKäärijä stoorissa Häärijän kanssa bäkkärillä. Huh, on tehnyt loma hyvää hänelle! Koko olemus hehkuu. Ja ehkä Boitsun seurakin vaikuttanut.
Minulle se on kielinyt siitä, että K on vielä tehnyt töitä päivällä ja eivät ole niin paljon ehtineet olla yhdessä. Onneksi kiertue alkaaMusta tää hiljaisuus on kielinyt vaan hyvistä asioista.
kyl veikkaan et kuuma on myös joidenkin (jonkun) ulkomaalaisen vieraiden mielestäHehkuu on niin oikea sana kuvaamaan sen olemusta viime aikoina. Aivan törkeän kuuma ja ihanaa, että sekin rakastaa tota toppia, sopii sille niin hyvin
Tai siis olivat keikalla keikka tais loppua jo mut samaa mieltä!Mä en taas osannut edes odottaa, että Jokerit tulee Suomeen noin monta päivää ennen keikkoja. K:n kanssa ovat ehtineet viettää tosi hyvin aikaa, kaikkea ei ole varmaan meille edes postattu. Tänään menevät yhdessä PB:n keikalle Tavastialle. Huomenna alkaa vasta Joksujen kiertue. En todellakaan ymmärrä, mitä olisi pitänyt olla vielä lisää.
K Sanoi tänään jo radiohaastiksessa heidän viettäneen paljon aikaa . Kaikkea ei kannata laskea somen varaan.Minulle se on kielinyt siitä, että K on vielä tehnyt töitä päivällä ja eivät ole niin paljon ehtineet olla yhdessä. Onneksi kiertue alkaa
Joksut tekivät kans omia hommiaan kultsalla tänään stoorien perusteellaMinulle se on kielinyt siitä, että K on vielä tehnyt töitä päivällä ja eivät ole niin paljon ehtineet olla yhdessä. Onneksi kiertue alkaa
Katoin samaa heti, mutta mun mielestä ne on ihan okKuuma. Mut ei kai se oo kaivanut niitä Tommyn kusiluistimia taas esiin..