Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en ole yhtään pettynyt, päinvastoin.
Tieto, että B ja JO Suomessa, on mulle riittävä. Nauttivat nyt yhdessä olosta ilman somea ja saavat keskittyä toisiinsa ilman ylimääräistä häsläystä.
 
vierailija
Mitäs ihmettä nyt taas😅. Nimenomaan ei yhtään ole piiloteltu että Suomessa ja Helsingissä ollaan. Monta stooria pukannut jo Boitsulta, joista ei epäselväksi jää kenen kanssa ja missä aikaa ollaan viettämässä. Postaatteko te oikeesti jokaisen liikahduksen ystävien kanssa vietetystä ajasta someen?
 
vierailija
Vähän kyl kohtuutonta täällä pettyä siitä että joksut eivät aktiivisesti someta. Hekin ovat kuitenkin vaan ihmisiä ja vapaa-aikaa täällä viettämässä ei ole oikein odottaa että somettaisivat joka sekunti
 
vierailija
Mitäs ihmettä nyt taas. Nimenomaan ei yhtään ole piiloteltu että Suomessa ja Helsingissä ollaan. Monta stooria pukannut jo Boitsulta, joista ei epäselväksi jää kenen kanssa ja missä aikaa ollaan viettämässä. Postaatteko te oikeesti jokaisen liikahduksen ystävien kanssa vietetystä ajasta someen?
Joidenkin mielestä Kärtsän ja Joksujen pitäisi varmaan livettää joka ikinen sekunti tästä lomasta, jotta tulisi kontenttia tarpeeksi. Mun mielestä tää on ollut oikein riittävää ja sitä paitsi kaikki nämä postauksethan on vain huvin vuoksi ja heitä itseään varten, ei mitään käsikirjoitettua show'ta meille. Siksi he saavat ihan rauhassa julkaista niin paljon tai niin vähän kuin huvittaa.
 
vierailija
Kärppä tietää että kieli pitkällä odotetaan kuvia Boitsun kanssa. Postaa kuvan Härtsän kanssa ystävä biisillä, jota näkee päivittäin samalla kun mukana on se muka something more jonka kanssa ei postata. Kärppä v***uilee shippareille.
 
vierailija
Mä en taas osannut edes odottaa, että Jokerit tulee Suomeen noin monta päivää ennen keikkoja. K:n kanssa ovat ehtineet viettää tosi hyvin aikaa, kaikkea ei ole varmaan meille edes postattu. Tänään menevät yhdessä PB:n keikalle Tavastialle. Huomenna alkaa vasta Joksujen kiertue. En todellakaan ymmärrä, mitä olisi pitänyt olla vielä lisää.
 
vierailija
Mä en taas osannut edes odottaa, että Jokerit tulee Suomeen noin monta päivää ennen keikkoja. K:n kanssa ovat ehtineet viettää tosi hyvin aikaa, kaikkea ei ole varmaan meille edes postattu. Tänään menevät yhdessä PB:n keikalle Tavastialle. Huomenna alkaa vasta Joksujen kiertue. En todellakaan ymmärrä, mitä olisi pitänyt olla vielä lisää.
Tai siis olivat keikalla keikka tais loppua jo :D mut samaa mieltä!
 

Yhteistyössä