vierailija
Sitä meistä kumpikaan ei varmaksi tiedä, paitsi jos kuulut lähipiiriin.Siis sulla on tietoa ettei olis sinkku? Mä kyllä oon eri mieltä..
Sitä meistä kumpikaan ei varmaksi tiedä, paitsi jos kuulut lähipiiriin.Siis sulla on tietoa ettei olis sinkku? Mä kyllä oon eri mieltä..
No, tää ei taida olla mielipideasia kuitenkaan. Ei ole sinkku, mutta mitä sitten, mä ainakin olen niin iloinen että ystävyys Slovenian suuntaan on kestänyt ja vahvistunut ja haluavat viettää aikaa yhdessäSitä meistä kumpikaan ei varmaksi tiedä, paitsi jos kuulut lähipiiriin.
Mä taas en ole tyytyväinen, kun suhde näyttää jääneen ystävyydeksi. Itse asia ei tietenkään kuulu minulle tippaakaan.No, tää ei taida olla mielipideasia kuitenkaan. Ei ole sinkku, mutta mitä sitten, mä ainakin olen niin iloinen että ystävyys Slovenian suuntaan on kestänyt ja vahvistunut ja haluavat viettää aikaa yhdessä
Ei kai kukaan mielipideasiaksi väittänytkään. Ymmärrän oman epätäydellisyyteni, mutta mulle tää nykyinen tilanne tarkoittaa sitä, että ainakin yksi ihminen on K lle tärkeämpi kuin B. Joo ja tiedän, että ihmissuhteita ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen, mutta tällainen fiilis mulla nyt kuitenkin on.No, tää ei taida olla mielipideasia kuitenkaan. Ei ole sinkku, mutta mitä sitten, mä ainakin olen niin iloinen että ystävyys Slovenian suuntaan on kestänyt ja vahvistunut ja haluavat viettää aikaa yhdessä
Mä en jotenkaan ollenkaan ymmärrä tätä ajattelua, miksi siis joku ei saisi olla tärkeämpi?? Ei kai nyt ole kovin todennäköistä, että alle vuosi sitte tavattu ystävä olisi tärkeämpi kuin esim vanhat ystävät tai avopuolisoEi kai kukaan mielipideasiaksi väittänytkään. Ymmärrän oman epätäydellisyyteni, mutta mulle tää nykyinen tilanne tarkoittaa sitä, että ainakin yksi ihminen on K lle tärkeämpi kuin B. Joo ja tiedän, että ihmissuhteita ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen, mutta tällainen fiilis mulla nyt kuitenkin on.
Sama mieltä kaikesta.Mä taas en ymmärrä miksi ihmissuhteita pitäisi asettaa jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen Eri ihmisiä voi rakastaa eri tavoin, eikä se tee näistä suhteista vertailtavia tai toinen toistaan parempia. En myöskään usko romanttisen rakkauden olevan automaattisesti mikään paras tai ainoa tavoiteltavan arvoinen rakkaus. Uskon myös että romanttistakin rakkautta on mahdollista osoittaa samanaikaisesti monille ihmisille.
Niin, se on mun tyhmä fiilis, yritin sanoa. Toisaalta ei siinä aikaa tarvita, jos joku kolahtaa kunnolla.Mä en jotenkaan ollenkaan ymmärrä tätä ajattelua, miksi siis joku ei saisi olla tärkeämpi?? Ei kai nyt ole kovin todennäköistä, että alle vuosi sitte tavattu ystävä olisi tärkeämpi kuin esim vanhat ystävät tai avopuoliso
Siis mitä?Mangolla on hiuksissa vähän niinkuin kukkaseppele ponnarinutturan ympärillä. Musta paita, silmälasit.
Varmaan oli tarkoitettu, että jos joku haluaa mennä moikkaamaan nimimerkki Mangoa täältä keikalla, niin tuossa ovat hänen tuntomerkkinsä.Siis mitä?
Jos joku laivalta haluaa moikataSiis mitä?
Tää tyyppi ärsytti niin yöllä, mutta nythän se selvis, että on ratkottu aamuneljään. Ei kannattais huudella, ku ei ymmärrä mistään mitään.Voi Jeresus. Kultsan teknisiä ongelmia tuskin enää ratkottaisiin kello puoli kymmeneltä illalla. Älä viitsi.
*siis kurkkiiIhana Bojan kurkii lavan takana
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
En vain pääse jotenkin yli tuosta kolmannesta säkeistöstä (tekstikappaleesta). Koko biisi tai kaikki tuossa olevat lyriikat ovat tosi synkkiä ja surullisia, mutta jostain syystä se on tuo kohta, joka ihan hutaistuna Tumppu-käännöksenäkin tuntuu kuin joku löisi nyrkillä vatsaan.Käännös uuden biisin sanoista on aika raastava. https://www.tumblr.com/lila-ramonda/743867527776649216/šta-bih-ja-translation