Kuumat aallot ei oo onneksi hirmu pahat.
Jokainen päivä on päivä lähempänä kuolemaa ja matkalla sinne nahistutaan. Mutta minun ei onneksi tarvitse kauhistella peilin edessä. Kun tulee ryppyjä, niin tulee. Evvk.Kyllä se kulahtaminen on m1ehelläki eessä viim.10 vuoden päästä.
Nuoriso värjää tukkaa harmaaksi joten kerää peilit pois niin ei tarvi harmistuaAi niin rypyt. Niitä ei pahastii ole. Kaulassa ja silmänympärysiholla. Ikänäkö on ja on harmaita hiuksia. Mutta en nuita ole silleen ajatellut. Mä kauhistelin harmaita 10v. sitten. Silloin niitä alkoi tulemaan.
Niin, tuo kauhistelu oli 10v. sitten.Nuoriso värjää tukkaa harmaaksi joten kerää peilit pois niin ei tarvi harmistua
No oletpa sitten vielä todella nuori.Nuorenin tänään 10 vuotta, Alkossa kysyttiin paperit. Tanssin sieltä ulos
Niitten pitää kysyä jos näyttää 30 tai alleNo oletpa sitten vielä todella nuori.
Nii-in!Onpa aika huolestuttavaa luettavaa, että 40- vuotiaat ovat noin huonossa kunnossa. Olen yli 60 ja 40+ päivätyön lisäksi vedin viikossa kahta liikuntaryhmää miesten&naisten, ajoin päivässä 21 km fillarilla ja illalla kävin hoitamassa hevosen tallilla. 45 lähdin opiskelemaan uutta ammattia. Nyt voin sanoa, että suksi ei kulje enää yhtä kovaa mutta pärjään.
Nyt teillä 40+ on viimeiset hetket kerätä kuntoa vanhuutta varten.
Pilates parempi ja tanssiOletko kokeillut joogaa? Monet kehuu sitä selkäongelmien helpottajaksi
Eipä nuo liikkumista hidasta kenelläkäänAi niin rypyt. Niitä ei pahasti ole. Kaulassa ja silmänympärysiholla. Ikänäkö on ja on harmaita hiuksia. Mutta en nuita ole silleen ajatellut. Mä kauhistelin harmaita 10v. sitten. Silloin niitä alkoi tulemaan.
Pieni tupsaus sariinia vois nuorentaa entisestään tuota Hyörijää.Laitan tähän jo toiseen ketjuun liittämäni videon. 44-vuotias Lee Hyori emännöi ja pian 28 vuotta täyttävä Jennie on vieraana. Hyorilla saattaa olla muutama ryppy, mutta "yleiskunto" on vielä ihan p.n..va. Ei pelkkä iho tai hiusten väri ratkaise.
Kiitos, että paljastit teidän zombien salaisuuden.Pieni tupsaus sariinia vois nuorentaa entisestään tuota Hyörijää.
Se pysäyttää vanhenemisen!
Minulla on kaikki ojennuksessa Kondon neuvoilla. Luin viime vuonna hänen saaneen kolmannen lapsen ja lipsuneen opeistaan. Ehkä hän jatkossa lanseeraa uuden elämäntaitometodin.No ittepäs tunget niitä akkojas mulle. En ymmärrä, miksi.
Sä tuputat. Välillä nätisti, välillä pakkomielteisemmin.
Mua ei ne eukot kiinnosta. Ainut joka kiinnostaa on Marie Kondo, häntä ajattelin tänään siivotessa lämmöllä.
Setis onnittelee itseään
Ei kolotuksia, ei särkyjä, ei kremppoja, nivelet ei naksu ja kestää pudottautumisia alas ja hyppyjä ylös, tukka tallella, ei ainuttakaan liikakiloa, ei lääkityksiä, kuulo hyvä, näkökyky myös.
Kiitos Annien olen jopa nuortunut, mitä tulee verrattuna testisteronituotantoon ennen hänen tapaamistaan
Terv. yhdellä jalalla (kummalla vaan kerrallaan) rappusia ylös pomppiva setis
Et viitti ajatella?Emmää muista.
Voi mahotonta. Sähän olet näköjään ihan puhdasta WT-kamaa Rappusia loikkii vaik yhdellä kintulla mut naiselleen ei viitsi orgasmia... Eikä oo muistikaan vissiin ihan timmissä ku kaikkihan tietävät, että orgasmi auttaa parhaiten menkkakipuihin- ja vaivoihin...
Semmonen Setis.