K40-ketju. Tässä saat valittaa ikääntymisen tekemistä krempoista ja kulahtamisesta

vierailija
Mulla on nyt tätä mutta en maksanut siit kuin kympin per purkki ku ostin niin että menivät parissa kuukaudessa vanhaksi.


Mut en huomaa tuossa mitään eroa siihen, kun'viimeksi mulla oli joku edullinen pussillinen kollageenijauhetta. Päinvastoin sitä oli helppo heittää ruokalusikallinen smoothien sekaan. Noi kapselit ovat niin pieniä että oikeasti on älytöntä edes pakata sitä niihin.

Eli siis vaikka tää toimii yhtälailla.

Hydrolysoidut proteiinit ovat glutamaatteja
 
Voi mahotonta. Sähän olet näköjään ihan puhdasta WT-kamaa 😵💫

Outoa tekstiä naisen (tosin 2-neuvoisen) kynästä, ettei miehen pitäisi kuunnella naisensa toiveita vaan ilmeisesti ottaa ihan väkisin?

Muistutus vielä, olen res. upseeri ja herrasmies. Eikä se siitä sotilasarvosta ole kiinni, ilman sitäkin käyttäytyisin kuten nytkin.
Ottaa?


sul on kieli, sul on sormet.
 
vierailija
Setis onnittelee itseään

Ei kolotuksia, ei särkyjä, ei kremppoja, nivelet ei naksu ja kestää pudottautumisia alas ja hyppyjä ylös, tukka tallella, ei ainuttakaan liikakiloa, ei lääkityksiä, kuulo hyvä, näkökyky myös.

Kiitos Annien olen jopa nuortunut, mitä tulee verrattuna testisteronituotantoon ennen hänen tapaamistaan


Terv. yhdellä jalalla (kummalla vaan kerrallaan) rappusia ylös pomppiva setis
Kai sulla on kuitenkin harmaata ohimoilla ja tietty pallikarvoissa?
 
vierailija
Mä synnytin vielä 40-vuotiaana lapsen ja olin todella hyvässä kunnossa. Nyt vähän väsähtäneempi, mutta johtuu ihan omista elintavoistani, joissa on petrattavaa.

Krempoista puhuminen nelikymppisenä kuulostaa jotenkin, noh, hassulta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
"Miehet ruokkivat evoluutiota uusilla mutaatioillaan, koska miehet voivat tulla vanhemmaksi pitempään kuin naiset. Mitä vanhempi mies, sitä enemmän hänen spermassaan on mutaatioita. Jotkut uudet geenipoikkeamat voivat olla hyödyllisiä, ja ne yleistyvät luonnonvalinnan ansiosta. Suurin osa kuitenkin aiheuttaa sairauksia. Esimerkiksi autismi on yleisempää lapsilla, joilla on vanha isä."

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Hiukkasen on harmaata ohimoilla, kuten tämän ikäisille on suotavaakin (ylennetään siitä syystä hopeaketuksi), muuten on se perusväri tallella. Muista karvoista pitääkin kysyä Annielta kun ei oo tullut tutkittua niitä sillä silmällä
Ei sulla taidakaan olla maailman isoimpia palleja jos et niitä itse näe ja sullahan piti olla pyykkilautavatsa
 
  • Haha
Reactions: setis
Ei sulla taidakaan olla maailman isoimpia palleja jos et niitä itse näe ja sullahan piti olla pyykkilautavatsa
Tietysti näen jos katson alaspäin, mutta en vaan tapaa katsella omiani ja muiden miesten, kuten sinä teet 🤣

Sanat tulivat asiantuntijan suusta, nääs.

Juu ja hyvin erottuvat pallealihakset 😎 Josta tuli mieleen että ainoa ei ylipainoinen noin 40-45 v nainen 18-70 uimahallin ikäluokassa katsoi hyväksyvästi setistä, kun laskeuduin poreammeeseen. Siellä jo Annie odottikin vitivalkoisissa biksuissaan 😍

Ja voi jestas kuinka iso osa naisista oli keilapallon 🎳🎳 muotoisia, ja vielä mustat yksiosaiset päällään…
 
Viimeksi muokattu:
No ittepäs tunget niitä akkojas mulle. En ymmärrä, miksi.

Sä tuputat. Välillä nätisti, välillä pakkomielteisemmin.
En painanut Vastaa-nappia kirjoittaessani tuon Hyori-kommentin, se ei siis ollut tarkoitettu mitenkään erityisesti sinulle vaan palstalaisille. Sinä aina joskus erehdyt luulemaan olevasi maailman napa. :giggle:

Hyori tarjoaa 40-50-vuotiaille naisille vertailumallin. Peilistä sitten näkee, onko onnistunut häntä paremmin vai huonommin muodonmuutoksessa.
Mua ei ne eukot kiinnosta. Ainut joka kiinnostaa on Marie Kondo, häntä ajattelin tänään siivotessa lämmöllä.
Hienoa, meillä on kuin onkin yhteinen kiinnostuksen kohde. 🤩

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä