K40-ketju. Tässä saat valittaa ikääntymisen tekemistä krempoista ja kulahtamisesta

vierailija
[QUOTE "-roosaruusa-, post: 33943151, member: 148441"]
Ois kyllä upeaa, jos voisi nukkua koko yön putkeen. Ja herätessä huomata, ettei satu lonkkaan eikä edes selkään.
[/QUOTE]
V e s I s ä n k y 🔔
 
vierailija
timaar, post: 33943659, member: 146824"]
Mun selkä on jo siinä kuosissa etten meinaa päästä lattialta edes käsiä käyttäen ylös joten ei siis oo pitkää ikää odotettavissa:ROFLMAO:
Terveisin: Ketjun ikäsyrjintää vastustava Nuori kapinallinen jonka mielestä säännöt on tehty rikottaviksi:sneaky:(silloin kun siitä ei ole vahinkoa)
[/QUOTE]
Heijaamalla itseä kun ensin otat jalkataipeesta kiinni molemmilla käsillä.
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, pmpa aika huolestuttavaa luettavaa, että 40- vuotiaat ovat noin huonossa kunnossa. Olen yli 60 ja 40+ päivätyön lisäksi vedin viikossa kahta liikuntaryhmää miesten&naisten, ajoin päivässä 21 km fillarilla ja illalla kävin hoitamassa hevosen tallilla. 45 lähdin opiskelemaan uutta ammattia. Nyt voin sanoa, että suksi ei kulje enää yhtä kovaa mutta pärjään.
Nyt teillä 40+ on viimeiset hetket kerätä kuntoa vanhuutta varten.
[/QUOTE]
Keinutuoli ja siihen pilatesperiaatteet sovelletaan siihen📚
 
Perusta sä alle nelikymppisten, kuolemattomien, Kerkiävien Keijojen ryhmä.

Tän ketjun kategoriaan kuuluminen on mulla surullinen asia. Tai tietty jos ois vaikka 75 ja naama ja kroppa olis ku parikymppisellä, nii sit kelpais mulle...
Ettekö te Lissun kanssa jo pitkään ole todistelleet, että teipillä ja pumpulilla saa valahtaneen naaman vetävän näköiseksi? Kannattaisiko siis itse käyttää tuota keinoa, jos se on niin tehokas.

Echo 50 v. teipattuna ja pumpulia nenässä
 
Vai ni.
Mutta onko tämäkin ketju pakko täyttää muijilla ja Aasia-jutulla?
Ehkä hän haluaa huomiota tai sit.. pelkää omaa ikääntymistään
Pakkohan minun on yrittää ylläpitää Echon verenkiertoa, muuten hän rupsahtaisi vielä nopeammin. Aina kun muutoksia halutaan seurata, tarvitaan vertailuryhmä - aasialaisnaiset ovat oikein sopivia suomalaisnaisten muutosten havainnointiin.

Maailma on epäoikeudenmukainen, miehen ikääntyminen ei ole hänelle yleensä ongelma. Minua huolettaisi lähinnä se, jos pikkuveli joskus menisi toimintahäiriöön. Onneksi vierivät kivet eivät sammaloidu ja sama pätee säännöllisesti liikkuvaan mäntään...

 
Mutta julkisuudessa on pari kovaa ikäkriiseilijää. Toinen on Madonna, joka on....no, jätettäköön sanomatta.

Mutta Meghan saattaa olla pimittänyt ikänsä, ko.nainen saattaa olla 44, vaikka kertoo olevansa 40.


Mutta jos mun haukankatse arviois Mekun iän ihon perusteella, niin 40-42. Ei 44. Catherine on muistaakseni 39, mutta on kulahtaneemman näkönen.

Tietty kirurgin veitsikin on Mekulla mahdollinen.

Itse tosin mietin, että miksi Meghan valehtelisi ikänsä - eikö 44-vuotiaana ole vaan kiva näyttää 40-vuotiaalta?
 
Viimeksi muokattu:
Sä oot hienosti tottunu ajatukseen ikääntymisestä.
Mä oon vielä alussa enkä oo päässy hyväksymisvaiheeseen.

Kannattaa ihan enste jättää toisten naamojen ryppyjen arvioinnit ni on itsellekin helpompaa kun niitä tulee. :)


Mua ei oo ikinä haitannut ikääntyminen itsessään. Eikä se että näyttää vanhemmalta.

Kivut, uniongelmat ja ikänäkö taas ois vituttaneet nuorenakin.
 
Kannattaa ihan enste jättää toisten naamojen ryppyjen arvioinnit ni on itsellekin helpompaa kun niitä tulee.


Mua ei oo ikinä haitannut ikääntyminen itsessään. Eikä se että näyttää vanhemmalta.

Kivut, uniongelmat ja ikänäkö taas ois vituttaneet nuorenakin.
Ai niin rypyt. Niitä ei pahasti ole. Kaulassa ja silmänympärysiholla. Ikänäkö on ja on harmaita hiuksia. Mutta en nuita ole silleen ajatellut. Mä kauhistelin harmaita 10v. sitten. Silloin niitä alkoi tulemaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä