K40-ketju. Tässä saat valittaa ikääntymisen tekemistä krempoista ja kulahtamisesta

Kyllä se kulahtaminen on m1ehelläki eessä viim.10 vuoden päästä.
Jokainen päivä on päivä lähempänä kuolemaa ja matkalla sinne nahistutaan. Mutta minun ei onneksi tarvitse kauhistella peilin edessä. Kun tulee ryppyjä, niin tulee. Evvk.

Tämä ryppyukko tekee elokuvia vielä yli ysikymppisenä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
vierailija
Onpa aika huolestuttavaa luettavaa, että 40- vuotiaat ovat noin huonossa kunnossa. Olen yli 60 ja 40+ päivätyön lisäksi vedin viikossa kahta liikuntaryhmää miesten&naisten, ajoin päivässä 21 km fillarilla ja illalla kävin hoitamassa hevosen tallilla. 45 lähdin opiskelemaan uutta ammattia. Nyt voin sanoa, että suksi ei kulje enää yhtä kovaa mutta pärjään.
Nyt teillä 40+ on viimeiset hetket kerätä kuntoa vanhuutta varten.
Nii-in!
 
Laitan tähän jo toiseen ketjuun liittämäni videon. 44-vuotias Lee Hyori emännöi ja pian 28 vuotta täyttävä Jennie on vieraana. Hyorilla saattaa olla muutama ryppy, mutta "yleiskunto" on vielä ihan p.n..va. Ei pelkkä iho tai hiusten väri ratkaise.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
No ittepäs tunget niitä akkojas mulle. En ymmärrä, miksi. :unsure:

Sä tuputat. Välillä nätisti, välillä pakkomielteisemmin.

Mua ei ne eukot kiinnosta. Ainut joka kiinnostaa on Marie Kondo, häntä ajattelin tänään siivotessa lämmöllä.
 
vierailija
No ittepäs tunget niitä akkojas mulle. En ymmärrä, miksi.

Sä tuputat. Välillä nätisti, välillä pakkomielteisemmin.

Mua ei ne eukot kiinnosta. Ainut joka kiinnostaa on Marie Kondo, häntä ajattelin tänään siivotessa lämmöllä.
Minulla on kaikki ojennuksessa Kondon neuvoilla. Luin viime vuonna hänen saaneen kolmannen lapsen ja lipsuneen opeistaan. Ehkä hän jatkossa lanseeraa uuden elämäntaitometodin.
Nm m1ehen olisi jo aika hakea ammattiapua pakkomielteeseensä.
Lienee raskasta tonkia nettiä ainoana motiivinaan lukijoiden mielten pahoittaminen. Hän ei taatusti lisää missään ihmisten henkistä hyvinvointia.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m1es ja Echo
Setis onnittelee itseään 🤝

Ei kolotuksia, ei särkyjä, ei kremppoja, nivelet ei naksu ja kestää pudottautumisia alas ja hyppyjä ylös, tukka tallella, ei ainuttakaan liikakiloa, ei lääkityksiä, kuulo hyvä, näkökyky myös.

Kiitos Annien olen jopa nuortunut, mitä tulee verrattuna testisteronituotantoon ennen hänen tapaamistaan 😊


Terv. yhdellä jalalla (kummalla vaan kerrallaan) rappusia ylös pomppiva setis 💪😎
 
Setis onnittelee itseään 🤝

Ei kolotuksia, ei särkyjä, ei kremppoja, nivelet ei naksu ja kestää pudottautumisia alas ja hyppyjä ylös, tukka tallella, ei ainuttakaan liikakiloa, ei lääkityksiä, kuulo hyvä, näkökyky myös.

Kiitos Annien olen jopa nuortunut, mitä tulee verrattuna testisteronituotantoon ennen hänen tapaamistaan 😊


Terv. yhdellä jalalla (kummalla vaan kerrallaan) rappusia ylös pomppiva setis 💪😎

Rappusia loikkii vaik yhdellä kintulla mut naiselleen ei viitsi orgasmia... Eikä oo muistikaan vissiin ihan timmissä ku kaikkihan tietävät, että orgasmi auttaa parhaiten menkkakipuihin- ja vaivoihin...

Semmonen Setis.
 
Rappusia loikkii vaik yhdellä kintulla mut naiselleen ei viitsi orgasmia... Eikä oo muistikaan vissiin ihan timmissä ku kaikkihan tietävät, että orgasmi auttaa parhaiten menkkakipuihin- ja vaivoihin...

Semmonen Setis.
Voi mahotonta. Sähän olet näköjään ihan puhdasta WT-kamaa 😵💫

Outoa tekstiä naisen (tosin 2-neuvoisen) kynästä, ettei miehen pitäisi kuunnella naisensa toiveita vaan ilmeisesti ottaa ihan väkisin?

Muistutus vielä, olen res. upseeri ja herrasmies. Eikä se siitä sotilasarvosta ole kiinni, ilman sitäkin käyttäytyisin kuten nytkin.
 

Yhteistyössä