Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon viettänyt päivää Joksujen Suomen keikkavideoita katsellen. Tää Ngvot Tampereelta on melkein yksi mun lemppari yleisön takia. Poikien ilmeetkin on tulkittavissa vähän mitä hittoa täällä tapahtuu kertosäkeiden kohdalla. Saataisiinkohan tämä sama meininki ja koreografia siirrettyä maaliskuulle ja vielä useampi mukaan. :)

 
vierailija
Minäköhän päivänä JO oikeasti matkustaa Lontooseen? Olisin kuvitellut että viettävät joulun ja synttärit Sloveniassa, mutta sitten haastattelussa puhuivat tammikuun ekasta viikosta. Mä lennän Lontooseen ylihuomenna. Olisipa mieletön alku vuodelle kakskytäneljä nähdä pojat siellä lentokentällä
Toivottavasti et ole mun työkaveri.😂 Pari viikkoa vietetään Lontoon lähistöllä tutustumassa ”varastoihin”.
 
vierailija
Mä oon se maailman huonoin agentti. Olin keikalla ja mulla oli vaan hyvä fiilis, "riehuin" kuulemma niin paljon, että häiritsin kuvausta. 🫣 Mun seuralainen kuvasi melkein kaiken, täytyy katsoo myöhemmin. En näköjään kuullut tai nähnyt mitään tärkeää, ainoastaan kuulin sen Sisilian kyltin lukemisen. Halaus sinne Sisilia !

Onko emo lukittu vai missä keskustellaan?
Kiitos 🥰. Minäkin olen niin huono agentti, että en ole edes ihan varma mitkä biisit soitettiin eilen 😁. Kuvasin ne pari pätkää kun live ei onnistunut, mutta sitten laitoin puhelimen pois koska halusin tosiaan fiilistellä sitä hetkeä. Etukäteen olin suunnitellut ottavani paljon valokuvia ja videoita mutta ei riittänyt keskittymiskyky.

Multa meni myös kaikki muut välispiikit ihan ohi paitsi CCC-soittoääni Kärtsärin faijan puhelimessa ja joululahjat. Longinomiehen paidan päätyminen lavalle askarruttaa vieläkin koska tää oli aivan meidän takana eli paidan on pitänyt lentää meidän yli, mut mitään en havainnut ennenkö tyyppi alkoi vaatimaan paitaa takaisin 😁.

Oli kyllä aivan huippupäätös lomalle ❤ fiilistellään tätä vielä pitkään!
 
vierailija
Minä oon just samanlainen keikkafiilistelijä, ja kaiken lisäksi JO:n ja K:n keikoilla tuli otettua kyllä "muutama" liikaa. Mutta oon ollu vaan niin liekeissä ja antanut tunteen viedä. Kiitos ja anteeksi. Käärijän keikalla ainakin kuulemma jonkun mielestä heiluin liikaa.

T. Ritva-Liisa, joka pyytää aina kaveria sattuneesta syystä kuvaamaan
Täällä kanssa yksi riehuja joka ei malta kyllä itse mitään kuvata. Mies jos sattuu mukaan niin sille on hyvä lätkäistä puhelin käteen.
 
vierailija
Kiitos . Minäkin olen niin huono agentti, että en ole edes ihan varma mitkä biisit soitettiin eilen . Kuvasin ne pari pätkää kun live ei onnistunut, mutta sitten laitoin puhelimen pois koska halusin tosiaan fiilistellä sitä hetkeä. Etukäteen olin suunnitellut ottavani paljon valokuvia ja videoita mutta ei riittänyt keskittymiskyky.

Multa meni myös kaikki muut välispiikit ihan ohi paitsi CCC-soittoääni Kärtsärin faijan puhelimessa ja joululahjat. Longinomiehen paidan päätyminen lavalle askarruttaa vieläkin koska tää oli aivan meidän takana eli paidan on pitänyt lentää meidän yli, mut mitään en havainnut ennenkö tyyppi alkoi vaatimaan paitaa takaisin .

Oli kyllä aivan huippupäätös lomalle fiilistellään tätä vielä pitkään!
Unohtui taas allekirjoitus mutta siis Sisilia.

Ja energiamamma, jotenkin jäi myös minulle Käärijästä vähän kireä vaikutelma. Ei siis varsinaisesti negatiivisessa mielessä, mutta vähemmän rento kuin yleensä. Ilmeisesti aikataulu oli aika tiukka eilen, ja ajatukset ehkä jo tämän illan keikassa ja ansaitulle keikkatauolle pääsyssä.
 
vierailija
Thank you Lady Slo for always being there for us when we need help for translations, slovene culture and all that stuff ❤ Hoping to meet you in person when I (+my teens) travel to Slovenia next summer 🥰
All the Best for year 20kakskytäneljä to all of you here 🥳 You guys (geis) are great!
Täältä sivusta kyselen millaista reissua olet suunnitellut. Olen itse omien teinien kanssa miettinyt toukokuuta tai kesäkuuta ja yhden matkanjärjestäjän pakettimatkaa pyöritellyt ajatuksissa.
 
vierailija
I want to thank everyone too. I never thought I would feel so welcome by people who live in a country so far from where I live (we even have different time zones). And it was wonderful to have this connection of ideas, it was wonderful to find a new sweet friend (Sicily). Sometimes some things remain difficult for me to understand (the translator doesn't work miracles), but the connection and passion are conveyed well. And to think that in Europe they say that Finns are very reserved and "cold" people. I am happy to have discovered that this is not the case, I found sincere and open people and I spent pleasant time here with you. With much love Made in Italy.
 
vierailija
Mäkin huikkaan Uudet Vuodet nyt ennekuin täällä töissä pahin kiire alkaa. Pitäkää hauskaa, pysykää turvassa ja älkää paleltuko. Jos mayhemeitä tulee ottakaa kaikki talteen, ehdin sitten huomenna lukea. Tsemppiä ja kiitos kaikille. Ja ettei unohdu I love Tommy! - LG
 
vierailija
I want to thank everyone too. I never thought I would feel so welcome by people who live in a country so far from where I live (we even have different time zones). And it was wonderful to have this connection of ideas, it was wonderful to find a new sweet friend (Sicily). Sometimes some things remain difficult for me to understand (the translator doesn't work miracles), but the connection and passion are conveyed well. And to think that in Europe they say that Finns are very reserved and "cold" people. I am happy to have discovered that this is not the case, I found sincere and open people and I spent pleasant time here with you. With much love Made in Italy.
[/QUOTE
Happy to have you here!

😍🩷❤💚
 
vierailija
Nyt tulee lähes täysin off topic -asiaa, mutta puolustaudun sillä, että a) dokkarisarja oli tosi hyvä (ja siis hyvin tehty) ja suosittelen sitä kaikille, vaikkeivät henkilöt yhtään (ennakkoon) kiinnoistaisikaan ja b) koska se oli jollainlailla yllättävä ja rakkautta minussa herättävä, mutta ennen kaikkea c) siksi, että jostain ihmeen syystä se toi minulle toistuvasti mieleen meidän oman kaksikkomme.
Eli siis tietysti David ja Victoria Beckham, Netflixillä!
Tietysti???

Moni saattaa olla heistä ihan evvk, niin minäkin olin. Aloin tylsyyksissäni katsomaan dokkaria sattumalta joulupäivänä, kun sen traileri tuli vastaan, ja siitä jäi hitusen kiinnostamaan se miten näiden kahden taival yhdessä oikein alkoi. Mutta aika pian yllätyin siitä, millainen hahmo David Beckham (varsinkin nykyisin, kun se on tuollainen keski-ikäinen) on behind the scenes. Hän on todella todella jalat maassa -tyyppi, mikä oli täysi yllätys minulle. Dokaari ei ollut milläänlailla pinnallinen, mitä ehkä olisi voinut odottaa sen olevan.

Ja siis se, missä dokumentista tulee mieleen tämä K&B-saaga, EI ole Victroria ja David, vaan lähinnä Beckham yksin tai suhteessa uraansa.
Tuli välillä myös jollainlailla mieli vertailla Bojaniin, jonkinlaista henkilövertailua (ja tietenkin näin silmieni verkkokalvoilla sen videopätkän, jossa Bojankin pelaa tai on harjoituksissa). Kaikki nämä ovat sittenkin miehinä sellaisia vähän epätavallisia tapauksia. Lisäksi, kun on kyse jalkapallosta, niin siellähän on miesten välisiä suhteita. Nyt tämän saagan myötä sitä miettii niistäkin vähän eri tavalla kuin ennen.
Jos luit tähän saakka, niin se oli minusta dokkari, joka on katsomisen arvoinen!
 
vierailija
Täältä sivusta kyselen millaista reissua olet suunnitellut. Olen itse omien teinien kanssa miettinyt toukokuuta tai kesäkuuta ja yhden matkanjärjestäjän pakettimatkaa pyöritellyt ajatuksissa.
Hei! Kiva kuulla että muitakin lähdössä 😊 Ollaan tosiaan ostettu jo lentoliput (Finnair) kesäkuulle vko 24, sekä varattu hotelli bookingin kautta Ljubljanasta. Vuokrataan ehkä auto, tai sitten mennään bussilla:
Käydään ainakin päiväreissut Bled- ja Bohinj- järvillä, sekä Mariborissa tai Piranissa. Ljubljanassa ajateltiin olla 2pv.
Odotan reissua niin kovasti! 😍❤
JO keikkaa ei ehkä reissun ajalle osu, mutta se ei haittaa. Luulen, että hullaannun Sloveniasta täysin 🤩
Terkuin se, joka Tampereen JO- keikan jälkeen uhkasi muuttaa Sloveniaan 😊
 
vierailija
I want to thank everyone too. I never thought I would feel so welcome by people who live in a country so far from where I live (we even have different time zones). And it was wonderful to have this connection of ideas, it was wonderful to find a new sweet friend (Sicily). Sometimes some things remain difficult for me to understand (the translator doesn't work miracles), but the connection and passion are conveyed well. And to think that in Europe they say that Finns are very reserved and "cold" people. I am happy to have discovered that this is not the case, I found sincere and open people and I spent pleasant time here with you. With much love Made in Italy.
Thanks for nice words and good company ❤
 
vierailija
Minäköhän päivänä JO oikeasti matkustaa Lontooseen? Olisin kuvitellut että viettävät joulun ja synttärit Sloveniassa, mutta sitten haastattelussa puhuivat tammikuun ekasta viikosta. Mä lennän Lontooseen ylihuomenna. Olisipa mieletön alku vuodelle kakskytäneljä nähdä pojat siellä lentokentällä
🤩 Pidä silmät auki ja raportoi meille jos jotain vilahtaakin!
 
vierailija
Pakko jakaa kun tämä oli niin ihanasti sanottu

Hitsi, mä en ollut koskaan ymmärtänyt, että Alessandra sanoo laughter! Ihmettelin, että miksi ketjuissa oltiin välillä puhuttu naurusta tän yhteydessä. Mutta siksi siis!

Ja siis mitäää, nyt kun katsoin tuota, niin olin, että kuka on toi Alessandralle ihan gestapo-äkäinen äijä, (eli Bojan), kun aiemmin muistan ihmetelleeni, että olihan se ihan ystävällinen hänellekin koko ajan. No, joo, ystävällinen on, mutta.... ei puhettakaan samana päivänä miten hän on Kärtsälle! 😂
Ja siis mikähä saa Bojanin repeämään tosta Kärtsän I'm a good guy -arvauksesta? 🤨 Ois niin kiva tietää!
 
vierailija
K siis poistui laivalta lentokoneeseen, mutta loppuiko risteily vai miksi Sisilian lapset olvat tänään autossa? En siis pahalla tiukkaa, vaan olen vain utelias. Vai loppuiko risteily jo aamulla?? :)
 
vierailija
Tuo muutto-juttu on kyllä jännästi ilmaistu. Eihän se ole mikään muutto, jos vietetään kaksi kuukautta vuokratussa, valmiiksi sisustetussa kämpässä . Lähinnä vähän pitempi reissu. Tiedän, että he viittaavat siihen muuttona, mutta tuo ei ole kyllä sanan varsinainen merkitys.
Oliskohan toi muuttojuttu jäänyt siitä kun alun perinhän kertoivat viettävänsä koko kevään Lontoossa ja palaavansa kotiin sitten vasta festarikauden alkaessa. Eihän toi siltikään varsinaisesti muutto olisi ollut, mutta ehkä noin pitkää ulkomailla asumista voi jo helpommin ajatella muuttona. Mutta selkeästi sen jälkeen suunnitelmat muuttuivat kun levytys tapahtuukin Hampurissa ja Lontoossa ollaan vain 2 kuukautta.
 
vierailija
Pari ajatusta kuluneesta vuodesta. Oon seurannut euroviisuja aina, enemmän tai vähemmän, ja tämä oli paras viisukevät ja -vuosi ikinä. Saatatte arvata miksi. Nyt huomaan että on tosi vaikea päästää irti ja orientoitua ensi kauteen. Viisujen year change vois jäädä tällä kertaa tulematta tai ainakin siirtyä ihan huolella. Tunnen edelleen olevani pian jo vuoden kestäneessä kuplassa. Saisinko mitenkään jäädä tänne?

Nyt kun yritän jäsentää mennyttä vuotta ja miettiä mitä kaikki on minulle merkinnyt, ajattelen Kärtsää tavallistakin suuremmalla lämmöllä. Jos minun on vaikea pysähtyä saamaan kiinni kaikesta siitä, mitä tämä viisushippimikälielaiva on minussa aiheuttanut, ymmärrän paremmin kuin hyvin, ettei Kärtsämyllyn pyörityksestä ole ollut erityisen helppo löytää tilaa vastaaville pohdinnoille. Jotkut asiat ja muutokset loksuvat kohdilleen enempiä pohtimatta, omalla painollaan, mutta osa vaatii pysähtymistä ja aktiivisempaa työstämistä.

Kiitos K, kiitos B ja kaikki joksut, sekä iso kiitos puutarhan väki! 💚❤ Te teitte tästä vuodesta aivan huikean. Kaikkea parasta matkalle kakskytäkakskytäneljä! Olkoon sekin myönteistä mayhemiä täynnä.
 
vierailija
Thank you so much LadySLO and Made in Italy for being in this grazy cruise with us!! 😍 It is so heart warming to know that K&B have connected people in so many levels. And same in Finnish: kiitos kaikille kanssaseilaajille, tämä on ihana yhteisö! 💙💚

Happy 2024 everyone! We love together!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä