Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enpä olisi vuosi sitten voinut kuvitellakaan, että alan fanittaa pottapäistä suomalaisräppääjää ja slovenialaista indebändiä, mutta heidän musiikkinsa ja esiintymisensä ja tietenkin K:n ja B:n maybe-something-more ovat tuoneet niin valtavasti iloa ja onnellisuutta mun elämään, etten meinaa todeksi uskoa. Onneksi näin kävi.

Täällä on jo kirjoitettu niin hienosti koko K&B-ilmiöstä ja sen ympärille syntyneestä yhteisöllisyydestä, että minulla ei ole niihin mitään lisättävää. Sanon vain, että on ihanaa jakaa tämä laivamatka (myös myrskyt ja karilleajot) teidän kanssanne. 💚❤💚❤💚❤

Onnellista uutta vuotta 2024 and Happy New Year!
 
vierailija
Enpä olisi vuosi sitten voinut kuvitellakaan, että alan fanittaa pottapäistä suomalaisräppääjää ja slovenialaista indebändiä, mutta heidän musiikkinsa ja esiintymisensä ja tietenkin K:n ja B:n maybe-something-more ovat tuoneet niin valtavasti iloa ja onnellisuutta mun elämään, etten meinaa todeksi uskoa. Onneksi näin kävi.

Täällä on jo kirjoitettu niin hienosti koko K&B-ilmiöstä ja sen ympärille syntyneestä yhteisöllisyydestä, että minulla ei ole niihin mitään lisättävää. Sanon vain, että on ihanaa jakaa tämä laivamatka (myös myrskyt ja karilleajot) teidän kanssanne.

Onnellista uutta vuotta 2024 and Happy New Year!
❤💚❤
 
vierailija
B: Hi, today is that day. Do you remember?

J: What day? It is sunday, at least I think so.

B: Jere, today is the day when the year changes. Don't you remember?

J: Oh, you mean that. Of course I remember. Day, when the year changes.

B: It would be nice to change It with you.

J: Yes. Some day It will happen. Maybe next year. Let's make a New years promise that we are together when the year changes next time.

B: I promise. Miss you.

J: I promise. Miss you too.
 
vierailija
B: Hi, today is that day. Do you remember?

J: What day? It is sunday, at least I think so.

B: Jere, today is the day when the year changes. Don't you remember?

J: Oh, you mean that. Of course I remember. Day, when the year changes.

B: It would be nice to change It with you.

J: Yes. Some day It will happen. Maybe next year. Let's make a New years promise that we are together when the year changes next time.

B: I promise. Miss you.

J: I promise. Miss you too.
❤❤❤
 
vierailija
I want to thank everyone too. I never thought I would feel so welcome by people who live in a country so far from where I live (we even have different time zones). And it was wonderful to have this connection of ideas, it was wonderful to find a new sweet friend (Sicily). Sometimes some things remain difficult for me to understand (the translator doesn't work miracles), but the connection and passion are conveyed well. And to think that in Europe they say that Finns are very reserved and "cold" people. I am happy to have discovered that this is not the case, I found sincere and open people and I spent pleasant time here with you. With much love Made in Italy.
Happy new year to you too! This has been one hell of a a journey so far, and the story has just begun. We're glad to have you here ❤
 
vierailija
On tämä kyllä ollut yhdenlainen vuosi, huhhuh. Olen nauranut silmät vesissä, tuijottanut livejä, käynyt keikoilla, enimmäkseen lukenut palstoja, kirjoitellut huomattavasti vähemmän ja neulonut sitten niitä sukkia. Voi veljet. Kiitos tästä vuodesta kaikille. Maaliskuun keikat ovat jo ihan nurkan takana...
 
vierailija
Tämän vuoden ficcistatsini, en tiedä kiinnostaako ketään, mutta skipatkaa jos ei. :) Kirjoitin noin 22 tai 23 minificciä ja minulla on AO3:ssa 17 teosta. Niistä tosin yksi on Kärtsälle kirjoitettu runo ja osa on ficcisarjojen erillisiä osia. Jos runon laskee erikseen (lisäksi kirjoitin yhden runon Bojanille jonka postannen myöhemmin ja pari yhä keskeneräistä shippausaiheista runoa) ja ficcisarjat yhdeksi teokseksi, siellä on 11 erillistä tarinaa (joista yksi yhä kesken).

AO3-sisällössä yhteensä vähän yli 150 000 sanaa, jaiks. Tämä vastaa kahta noin 300 sivun romaania (tai toki yhtä 600-sivuista tiiliskiviromskua). Pisin tarina on viidessä erillisessä osassa kirjoitettu, vuosiin 2024-2027 sijoittuva No Walk of Shame, jossa on yhteensä 48 000 sanaa (tosin vikat 5K on periaatteessa erillinen “spesiaali”). Ylivoimaisesti suosituin ficeistä kudoksen perusteella on stripparificci Audacity, mutta siinä on yhdeksän lukua ja yleensä kudosta saa sitä enemmän mitä enemmän lukuja.

- Joymuffin
 
vierailija
Tämän vuoden ficcistatsini, en tiedä kiinnostaako ketään, mutta skipatkaa jos ei. Kirjoitin noin 22 tai 23 minificciä ja minulla on AO3:ssa 17 teosta. Niistä tosin yksi on Kärtsälle kirjoitettu runo ja osa on ficcisarjojen erillisiä osia. Jos runon laskee erikseen (lisäksi kirjoitin yhden runon Bojanille jonka postannen myöhemmin ja pari yhä keskeneräistä shippausaiheista runoa) ja ficcisarjat yhdeksi teokseksi, siellä on 11 erillistä tarinaa (joista yksi yhä kesken).

AO3-sisällössä yhteensä vähän yli 150 000 sanaa, jaiks. Tämä vastaa kahta noin 300 sivun romaania (tai toki yhtä 600-sivuista tiiliskiviromskua). Pisin tarina on viidessä erillisessä osassa kirjoitettu, vuosiin 2024-2027 sijoittuva No Walk of Shame, jossa on yhteensä 48 000 sanaa (tosin vikat 5K on periaatteessa erillinen “spesiaali”). Ylivoimaisesti suosituin ficeistä kudoksen perusteella on stripparificci Audacity, mutta siinä on yhdeksän lukua ja yleensä kudosta saa sitä enemmän mitä enemmän lukuja.

- Joymuffin
L
Kiitos, Joymuffin, ficeistäsi! Olen lukenut ne kaikki ja tykännyt kaikista, mutta No Walk of Shame taitaa olla suosikkini. Odotan jo seuraavaa tarinaasi. Kaikkea hyvää ensi vuodelle! ❤
 
vierailija
Hyvät uuden vuoden toivotukset tännekin 🥳 Aloin käydä säännöllisemmin täällä Puutarhassa vasta poni-invaasion jälkeen, mutta tästäkin ketjusta on tullut itselle tärkeä 🥹 Arvostan Puutarhassa vallitsevaa rauhallisempaa ja pohdiskelevampaa linjaa, joten tää on siinä mielessä hyvä lisä Vauvan paatille (sekä tietenkin tyyssija yökukkujille 😊).

Kiitos vielä teidän ihanista kommenteista siihen mun Bojere-piirustukseen 💚💙 Mä oon ihan häkeltynyt, että siitä on tullut mun tykätyin ja reblogatuin piirustus Tumpussa ja että tuossa tykkääjien joukossa on mun suosikkificcien kirjoittajia (ai niin ja Luluxa tykkäsi mun Bojan-piirustuksesta 🥹). Olin myös otettu niistä teidän pyynnöistä, että postaisin mun piirustuksia myös Instaan, mutta samalla vähän ahdistuin niistä. Tai lähinnä siitä ajatuksesta, että tägäisin K:ta, B:tä tai ketään muutakaan niihin. Ensi sijassa mä piirrän ihan omaksi ilokseni: no, aina se ei yhtä iloa ole, jos muutun yhtään perfektionistisemmaksi, mutta se on mahtava tunne, kun onnistuu ja huomaa taitojen kehittyvän. Ja onhan tuo piirtäminen yksi tapa palvoa fanittamiaan henkilöitä, kun saa katsella hartaudella mallikuvia heistä 😏🤭 Toisekseen nää mun piirustukset on teitä toisia faneja varten ja tapa osallistua fandomiin: tääkin on vaatinut multa rohkeutta julkaista mun piirustuksia tätä tarkoitusta varten ja tunnen helposti kateutta, kun vertaan piirustuksiani toisten ihmisten taiteeseen, mutta tää on onneksi helpottanut viime aikoina.

Mutta että piirtäisin näitä kuvia artisteja itseään varten, äh... Mun Tumppu-tilihän on julkinen eli teoriassa on mahdollista, että mun piirustukset voisivat jotakin kautta nytkin päätyä K:n ja Joksujen tietoisuuteen (voi apua, jos niillä on salaiset Tumppu-tilit 😯). Insta on kuitenkin vielä julkisempi alusta siitä syystä, että ne artistit on myös itsekin siellä. Ehkä mä oon vaan helvetin vaatimaton tai jotain, mutta mä en tarvitse sitä, että K tykkää mun piirustuksesta tai Nace jakaa sen jossain stoorissa parin minuutin päästä julkaisusta. En mä kyllä toisaalta kiellä sitä, ettenkö olisi ihan tohkeissani, jos noin kävisi: samalla koen kuitenkin, että mulla tulisi liikaa paineita piirtämiseen, jos tietäisin olevani ns. artistien tutkassa.

Tulipas tästä nyt pitkä lätinä, mutta tuo Insta-asia oli vaan jäänyt mietityttämään mua ja halusin purkaa mun ajatuksia. Näillä näkymin mun uudenvuodenlupaus ei siis ole, että alan julkaista mun taidetta myös Instassa. Mutta en silti täysin tyrmää tätä ajatusta, koska never say never: eli ehkä mun näkemykset tässä asiassa voi vielä muuttua vuonna 20kakskytäneljä 😊

- Jossu
 
vierailija
I want to thank everyone too. I never thought I would feel so welcome by people who live in a country so far from where I live (we even have different time zones). And it was wonderful to have this connection of ideas, it was wonderful to find a new sweet friend (Sicily). Sometimes some things remain difficult for me to understand (the translator doesn't work miracles), but the connection and passion are conveyed well. And to think that in Europe they say that Finns are very reserved and "cold" people. I am happy to have discovered that this is not the case, I found sincere and open people and I spent pleasant time here with you. With much love Made in Italy.
🇫🇮❤🇮🇹
 

Yhteistyössä