Nyt tulee lähes täysin off topic -asiaa, mutta puolustaudun sillä, että a) dokkarisarja oli tosi hyvä (ja siis hyvin tehty) ja suosittelen sitä kaikille, vaikkeivät henkilöt yhtään (ennakkoon) kiinnoistaisikaan ja b) koska se oli jollainlailla yllättävä ja rakkautta minussa herättävä, mutta ennen kaikkea c) siksi, että jostain ihmeen syystä se toi minulle toistuvasti mieleen meidän oman kaksikkomme.
Eli siis tietysti David ja Victoria Beckham, Netflixillä!
Tietysti???
Moni saattaa olla heistä ihan evvk, niin minäkin olin. Aloin tylsyyksissäni katsomaan dokkaria sattumalta joulupäivänä, kun sen traileri tuli vastaan, ja siitä jäi hitusen kiinnostamaan se miten näiden kahden taival yhdessä oikein alkoi. Mutta aika pian yllätyin siitä, millainen hahmo David Beckham (varsinkin nykyisin, kun se on tuollainen keski-ikäinen) on behind the scenes. Hän on todella todella jalat maassa -tyyppi, mikä oli täysi yllätys minulle. Dokaari ei ollut milläänlailla pinnallinen, mitä ehkä olisi voinut odottaa sen olevan.
Ja siis se, missä dokumentista tulee mieleen tämä K&B-saaga, EI ole Victroria ja David, vaan lähinnä Beckham yksin tai suhteessa uraansa.
Tuli välillä myös jollainlailla mieli vertailla Bojaniin, jonkinlaista henkilövertailua (ja tietenkin näin silmieni verkkokalvoilla sen videopätkän, jossa Bojankin pelaa tai on harjoituksissa). Kaikki nämä ovat sittenkin miehinä sellaisia vähän epätavallisia tapauksia. Lisäksi, kun on kyse jalkapallosta, niin siellähän on miesten välisiä suhteita. Nyt tämän saagan myötä sitä miettii niistäkin vähän eri tavalla kuin ennen.
Jos luit tähän saakka, niin se oli minusta dokkari, joka on katsomisen arvoinen!