Oon samaa mieltä, että ihan todella kiinnostava levy sieltä on tulossa!No on kyllä. Hot hot hot. Ja uus levy alkoi just nyt tosissaan kiinnostella, SBJ ja Bluza on menneet heittämällä mun Joksubiisien kärkikahinoihin, tykkään tästä suunnasta!
Joo näyttäisi siltä että syna ja elektronisia soundeja tullaan kuulemaan biiseissä jatkossakin, ihan kiinnostava suunta.No on kyllä. Hot hot hot. Ja uus levy alkoi just nyt tosissaan kiinnostella, SBJ ja Bluza on menneet heittämällä mun Joksubiisien kärkikahinoihin, tykkään tästä suunnasta!
Tuo yksi ei taida osata englantia vain.Miten tuon tekstin luki oikein jos tajusi kappaleen kertovan fanien sydänsuruista? Eihän tuossa edes lue niin
Joo, tiedän mitä se tarkoittaa, mutta mua vaan huvitti, että siinä puhuttiin, miten biisi resonoi faneille, eikä Bojanista puhuta mitään sen enempää. Tyyliin ”laulun tekijälle biisi merkitsee..” tms.Resonating.
Niin on!Joo näyttäisi siltä että syna ja elektronisia soundeja tullaan kuulemaan biiseissä jatkossakin, ihan kiinnostava suunta.
Miten Joksut aattelin mun jaksavan odottaa vielä lokakuun ja puolet marraskuusta, että pääsen kuunteleen uuden levyn?????Oon samaa mieltä, että ihan todella kiinnostava levy sieltä on tulossa!
Ei tosiaankaan. Olisikohan eräs jolla samanlaista virhettä ennenkin. Ei se mitään, mutta kun ei usko millään ettei osaaTuo yksi ei taida osata englantia vain.
Osaan osaan. Näen vain tuossakin kissan kiertelyä kuuman puuron ympärillä, eli miten puhua ja promota biisiä, jonka aiheesta et halua oikeastaan puhua, eikä jakaa ainakaan mitään omakohtaisempaaTuo yksi ei taida osata englantia vain.
Ei ole tuosta nyt kyse. Vaan siitä miten noita promotekstejä lukee rivien välistäEi tosiaankaan. Olisikohan eräs jolla samanlaista virhettä ennenkin. Ei se mitään, mutta kun ei usko millään ettei osaa
Mikä on b&w?Tää on kyllä yks Joksujen parhaita promokuvia, miellyttää omaa silmää.
Okei, nyt tajusin ton pointin.Osaan osaan. Näen vain tuossakin kissan kiertelyä kuuman puuron ympärillä, eli miten puhua ja promota biisiä, jonka aiheesta et halua oikeastaan puhua, eikä jakaa ainakaan mitään omakohtaisempaa
Black&whiteMikä on b&w?
Aa, mustavalkoinen, nyt tajusin. Buu, sitä on maailmassa ihan liikaa.Mikä on b&w?
Eikö tuollainen suoraan kappaleen tekijän tunteisiin viittaaminen olisi jotenkin aika kömpelöä. Tietysti jossain tapauksissa niinkin voi tehdä.Joo, tiedän mitä se tarkoittaa, mutta mua vaan huvitti, että siinä puhuttiin, miten biisi resonoi faneille, eikä Bojanista puhuta mitään sen enempää. Tyyliin ”laulun tekijälle biisi merkitsee..” tms.
Niinpä, harvemmin biisintekijät kertoo suoraan, että tämä oli nyt omista kokemuksistani, etenkään rakkauslaulujen kohdalla. Poikkeuksiakin tietysti on.Eikö tuollainen suoraan kappaleen tekijän tunteisiin viittaaminen olisi jotenkin aika kömpelöä. Tietysti jossain tapauksissa niinkin voi tehdä.
Biisi kertoo OF:stä aivan vuoden varmasti. Ja ehkä Härtsällä on sen promomatskussa tai mahdollisessa videossa isompi rooli ja ne kellojen tikityksey liittyy siihen?Okei okei okei, SOS. Tiktokista löytyy äänenä jo Sex = money. Slaps. Seksi myy.
Marketoilla kupit nurin 1.. 2.. 3