Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Apua, miten noihin kehtaa rehellisesti vastata
Siinä onneksi maksimiaika on yli 7h viikossa, ei esim. yli 7h päivässä. :D

Kirjoitin tuohon yhteen lopun kohtaan näin, ja tämä on vähän jotenkin kökösti ilmaistu kun olen tosi väsy, mutta enivei: "I really cherish the way that even as an older fan I've found spaces where I belong (and there are people who are decades older than me still), and the shared Joker Out/Käärijä fandom - which is not to in any way diminish JO as its own entity, but the joint fan community feels really special and unique to me."

- Joymuffin
 
vierailija
Tässä vielä suora linkki kyselyyn:
No sinne lähti vastaukset 😄
 
vierailija
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Siinä onneksi maksimiaika on yli 7h viikossa, ei esim. yli 7h päivässä.

Kirjoitin tuohon yhteen lopun kohtaan näin, ja tämä on vähän jotenkin kökösti ilmaistu kun olen tosi väsy, mutta enivei: "I really cherish the way that even as an older fan I've found spaces where I belong (and there are people who are decades older than me still), and the shared Joker Out/Käärijä fandom - which is not to in any way diminish JO as its own entity, but the joint fan community feels really special and unique to me."

- Joymuffin
Mä yritin myös selittää tuota yhteistä fandomia ja itseasiassa se tuli monessa mun vastauksessa väkisinkin esiin.
 
vierailija
Hauska on ollut lukea taas näitä pohdintoja. Itse postasin tämän kirjoituksen joskus kesällä ja se pätee vieläkin:
"Mietin tässä tätä omituista kesää... ig:ssä kavereiden kuvia taidenäyttelyistä, kesäjuhlista, metsäretkistä. Kahvitauolla keskustellaan mansikoiden pakastamisesta, mattojen pesusta, kasvimaan kitkemisestä.
En ole tänä kesänä tehnyt mitään noista. Sen sijaan olen tutustunut balkanilaisen bändin tuotantoon, uppoutunut tämän hetkisen suomiräpin ykkösnimen biiseihin, opiskellut sloveniaa, tutustunut fanituksen alakulttuureihin, oppinut jumalattoman määrän itselleni uusi termejä kuten shippaus, fanficcion, fandom, fanservice jne., lataillut kännykkääni vielä hetki sitten tarpeettomilta tuntuneita sovelluksia. Olen valvonut öitä lukien fanficcejä ja pohdiskellut, olisiko tarot-korteissa ja energiahoidoissa sittenkin jotakin perää. Ja tietenkin löytänyt tämän palstailun ihmeellisen maailman.
Tämä kaikki on tarjoillut välillä niin hauskoja hetkiä ja sellaisia endorfiinipiikkejä, että hetkittäiset onnettomat tunnelmat eivät tätä matkaa kyllä pilaa.
Olen varma, ettei toista tällaista kesää kohdalleni satu ja olen todella onnellinen, että saan tämän kaiken kokea"

Ja matkahan vaan edelleen jatkuu. Onneksi tunnelmat on jo hieman rauhoittuneet tuon kevään ja kesän jälkeen, jolloin jopa lomamatka tuntui häiriötekijältä shippaukseen. Vessakäyntejä tuli reippaaseen tahtiin, kun missään muualla en kehdannut kännykkää selata
Molemmat shipin päähenkilötkin olen onnekseni nähnyt. K: n keikalle pääsin juuri ennen eurotouria ja JO:n keikalle onnistuin jollain ihmeen kaupalla Tampereelle hommaamaan Jodelin kautta lipun. Ja tuo Jodel (jota en siis oikeasti osannut edes käyttää) aiheuttaa edelleen vitsailua työkavereiden keskuudessa, jotka eivät toki tästä shippauksesta tiedä, mutta keikoista kylläkin. Se Jodel seikkailu oli niin hullu juttu, että se oli pakko jakaa jonkun kanssa
Se mikä tuosta kesällä kirjoittamastani tekstistä puuttuu, on ehdottomasti se maininta, kuinka paljon täällä kirjoitetut pitkäkin pohdinnat ovat rikastuttaneet ja avartaneet omaa maailmaani
Tämä kuulostaa ihan mun elämältä 😅❤
 
vierailija
Siinä onneksi maksimiaika on yli 7h viikossa, ei esim. yli 7h päivässä.

Kirjoitin tuohon yhteen lopun kohtaan näin, ja tämä on vähän jotenkin kökösti ilmaistu kun olen tosi väsy, mutta enivei: "I really cherish the way that even as an older fan I've found spaces where I belong (and there are people who are decades older than me still), and the shared Joker Out/Käärijä fandom - which is not to in any way diminish JO as its own entity, but the joint fan community feels really special and unique to me."

- Joymuffin
❤💚❤💚 hyvin sanottu!
 
vierailija
Hauska on ollut lukea taas näitä pohdintoja. Itse postasin tämän kirjoituksen joskus kesällä ja se pätee vieläkin:
"Mietin tässä tätä omituista kesää... ig:ssä kavereiden kuvia taidenäyttelyistä, kesäjuhlista, metsäretkistä. Kahvitauolla keskustellaan mansikoiden pakastamisesta, mattojen pesusta, kasvimaan kitkemisestä.
En ole tänä kesänä tehnyt mitään noista. Sen sijaan olen tutustunut balkanilaisen bändin tuotantoon, uppoutunut tämän hetkisen suomiräpin ykkösnimen biiseihin, opiskellut sloveniaa, tutustunut fanituksen alakulttuureihin, oppinut jumalattoman määrän itselleni uusi termejä kuten shippaus, fanficcion, fandom, fanservice jne., lataillut kännykkääni vielä hetki sitten tarpeettomilta tuntuneita sovelluksia. Olen valvonut öitä lukien fanficcejä ja pohdiskellut, olisiko tarot-korteissa ja energiahoidoissa sittenkin jotakin perää. Ja tietenkin löytänyt tämän palstailun ihmeellisen maailman.
Tämä kaikki on tarjoillut välillä niin hauskoja hetkiä ja sellaisia endorfiinipiikkejä, että hetkittäiset onnettomat tunnelmat eivät tätä matkaa kyllä pilaa.
Olen varma, ettei toista tällaista kesää kohdalleni satu ja olen todella onnellinen, että saan tämän kaiken kokea"

Ja matkahan vaan edelleen jatkuu. Onneksi tunnelmat on jo hieman rauhoittuneet tuon kevään ja kesän jälkeen, jolloin jopa lomamatka tuntui häiriötekijältä shippaukseen. Vessakäyntejä tuli reippaaseen tahtiin, kun missään muualla en kehdannut kännykkää selata
Molemmat shipin päähenkilötkin olen onnekseni nähnyt. K: n keikalle pääsin juuri ennen eurotouria ja JO:n keikalle onnistuin jollain ihmeen kaupalla Tampereelle hommaamaan Jodelin kautta lipun. Ja tuo Jodel (jota en siis oikeasti osannut edes käyttää) aiheuttaa edelleen vitsailua työkavereiden keskuudessa, jotka eivät toki tästä shippauksesta tiedä, mutta keikoista kylläkin. Se Jodel seikkailu oli niin hullu juttu, että se oli pakko jakaa jonkun kanssa
Se mikä tuosta kesällä kirjoittamastani tekstistä puuttuu, on ehdottomasti se maininta, kuinka paljon täällä kirjoitetut pitkäkin pohdinnat ovat rikastuttaneet ja avartaneet omaa maailmaani
Mun täytyy vielä jatkaa tähän omaan kirjoitukseeni koskien noita taidenäyttelyitä. Tuolloin kesällä joku kyseli jälleen kerran kahvihuoneessa, että onko kukaan käynyt Tom of Finland-näyttelyssä Kiasmassa. Mua alkoi naurattaa ihan hirveästi, kun musta yhtäkkiä tuntui, että mun elämä oli ollut pelkkää Tom of Finlandia jo pitkään 😄 Mun reaktio siihen kysymykseen oli tietty kummallinen, mutta ei mulla kyllä ollut mitään mahdollisuutta selittää, miksi mua nauratti 😂
 
vierailija
Jonkun uuden Jance-por nopiirroksen kuvauksena AO3:ssa on A wise man said “fuck your best friend”. Alan epäillä, etten ole ainoa joka kuulee nuo sanat SSOL:ssa. :D Tai joku yksittäinen palstailija myönsi saman, mutta suurin osa ei ilmeisesti kuule.
 
vierailija
Hassua, mutta muistan hyvin tuon sun vanhan viestin, kaikkien tuhansien viestien joukosta. Oli vissiin niin samaistuttava, että jäi jotenkin mieleen. On tää ollut melkoinen matka kyllä.
Mie muistan tän viestin myös! Ihanasti kuvailtu monia puolia, joita oon myös itse kokenut tässä:) kivaa, kun laitoit sen uudestaan:) selvästi ne ei oo vanhentunu tässä ajassa!
 
vierailija
Siinä onneksi maksimiaika on yli 7h viikossa, ei esim. yli 7h päivässä. :D

Kirjoitin tuohon yhteen lopun kohtaan näin, ja tämä on vähän jotenkin kökösti ilmaistu kun olen tosi väsy, mutta enivei: "I really cherish the way that even as an older fan I've found spaces where I belong (and there are people who are decades older than me still), and the shared Joker Out/Käärijä fandom - which is not to in any way diminish JO as its own entity, but the joint fan community feels really special and unique to me."

- Joymuffin
<3 oi, miten hyvin selitetty!
 
vierailija
vierailija
Jokerikysely täytetty! Lievää huvitusta aiheutti kohta jossa kysyttiin onko fanitus muuttanut elämääsi jotenkin, kun spontaani ensimmäinen mieleen tuleva vastaus oli että joo, mulla ei ole enää muuta elämää. Mutta rehellisesti vastattu, olis kiva nähdä tuosta sellainen ikäjakauma & asuinmaa -tilasto. :D
 
vierailija
Oioi! Mitä sanoivat Ksta, ja missä kohdassa?

Ps. edelleenkin, puolen vuoden jälkeen, vastaan, että aasissa on 4 kirjainta 3 vokaalin sijaan. Joka - ikinen - kerta se pomppaa siihen....

Tässä on tuo koko haastattelu. Äänenlaatu on vähän huono joten mun on vaikea saada selvää, enkä pääse nyt kuuntelemaan kuulokkeilla tarkemmin, mitä K:sta puhuttiin. Joku tarkkakorvainen nappasi?

Täällä toinen ikuinen nelikirjaiminen aasi😁
 
vierailija
Jokerikysely täytetty! Lievää huvitusta aiheutti kohta jossa kysyttiin onko fanitus muuttanut elämääsi jotenkin, kun spontaani ensimmäinen mieleen tuleva vastaus oli että joo, mulla ei ole enää muuta elämää. Mutta rehellisesti vastattu, olis kiva nähdä tuosta sellainen ikäjakauma & asuinmaa -tilasto.
Vastasin, että on muuttanut elämääni, mutta jos selitän niin se kuulostaisi muille "nonsensical", liittyen siis henkisyystason hörhöilyjuttuihin. :p En kirjoittanut energiajutuista mitään, tuntui liian kahelilta.

-energiamamma
 
vierailija
Jonkun uuden Jance-por nopiirroksen kuvauksena AO3:ssa on A wise man said “fuck your best friend”. Alan epäillä, etten ole ainoa joka kuulee nuo sanat SSOL:ssa. :D Tai joku yksittäinen palstailija myönsi saman, mutta suurin osa ei ilmeisesti kuule.
Sehän ois sitten ohje tai vinkki yli puolelle bändin jäsenistä:p Välillä toki puppy, brother tai muuta, mutta onhan se best friend aika monesti myös sanottu.

Jos oikeen hurjaksi rupeaisivat, niin Bhän vois alkaa heittää keikoilla välillä yllätyksiä ja muuttaa laulun sanoja pienesti. Tää ois hyvä kohta:p toki arvelen ja melkein tiiän, että jotenki se ei kai kuitenkaan sopisi heidän imagoon, vai sopisiko? Eihän tää nyt kyllä mitenkään eroaisi kaikesta lavahäröilystä heidän välillään, päinvastoin se on musta enemmän.
 

Yhteistyössä