Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
no ainakin jostain alitajunnasta se B:lle aika nopeasti tuli. Koska ottaa selkeästi K:n olkapäästä kiinni ja ohjaa kauemmas kun oli lähestymässä Krisiä. Miksi, en tiedä. Koska ei sen jälkeen ollut mitään koreografiaan(ihan kuin ois muuten ollut) joka ois vaatinut K:n menevän toiseen suuntaan. Se oli jotenkin niin huvittava kohta.
Mäkin mietin jotain koreografiajuttua, mutta koreografian ajatus tuossa sähellyksessä on aika kaukaa haettua.🤔
 
vierailija
Etsittekö muuten tarkoituksella uutta shippikotia vai tapahtuuko seuraava hurahtaminen vahingossa? Itselläni uppoaminen uuteen shippiin tapahtuu vahingossa, ja shippien välillä voi olla vuosiakin väliä. En siis tarkoitukselle koskaan etsi shipattavia, enkä voi tietoisesti valita keitä shippaan. Tässä K/B-tapauksessahan kävi niin, että yritin vielä laittaa jonkin aikaa tiukasti itselleni vastaan. Koska "minähän en oikeita ihmisiä shippaa." Ja koska tiesin että jos niin käy, tulen hurahtamaan kunnolla ja tämä tulee viemään aikaa. Mutta joo... Täällä ollaan. Syvällä suossa taas.
En oikeasti usko, että tulen shippaamaan muita tai tämän jälkeen enää. Minua kiinnostaa henkilöiden aito kiinnostus toisiinsa, en saa mitään kahden ihmisen kuvittelusta toisilleen, joilla en tiedä tai näe olevan kiinnostusta toisiinsa. Minua eivät muutenkaan yleensä muiden asiat kiinnosta, tämä tilanne on poikkeus. Tässä kun yhdistyivät musiikki, mikä alana on minulle kiinnostava ja sitten menestys, kun K oli voittaa hyvällä biisillä Euroviisut. Ja oletettu rakkaus, niin työtapaturmana alkoi kiinnostaa.
En ymmärrä tosiasioista irti olevaa shippausta ja joo, myönnän, että tässä joutuu melko tapahtumaköyhässä tilanteessa itsekin nyt odottelemaan, että tapahtuuko mitään, mutta ainakaan en ala kuvitella heidän välilleen asioita, joita siellä ei ole, kuten valokuviin piilotettuja viestejä tms.
Täällä pitää ketjun kiinnostava aihe, (nämä kaksi vain ovat maailmani kiinnostavin asia edelleen) ei niinkään se, että kuvittelisin juuri nyt heistä kaikenlaista.
 
vierailija
Mitä muita pareja tai millaisia pareja ootte shipannee? Miten teidän eri shippimatkat on ollut erilaisia (tai samanlaisia) keskenään? Ja kiinnostaisi myös kuulla, miten tai shippaus on päättynyt? Tätä viimeistä ihan vaan sen mun ystävän puolesta kyselen... Viikon tai parin takaista fanifiktio/shippaus-keskustelua muistellen, se oli todella mielenkiintoista kuultavaa ekaa kertaa shippaavalle ja fandomissa hengaavalle.
Pitemmät lätinät ja pitemmät ajatustenvaihdot muista shipeistä omaan ketjuunsa sitten kiitos!
 
vierailija
Voin joskus sopivalla hetkellä keskustella asiasta, jos jotakuta oikeasti kiinnostaa. En vaan ole vielä itsekään sinut homouteni kanssa. Joinakin päivinä olen ja joinakin päivinä se edelleen ahdistaa. Lähden tästä töihin. Mukavaa päivää tosiaan kaikille.
Kiitos omakohtaisesta kommentista ja mukavaa päivää! Täällä on uskoakseni monta, joita ihan vilpittömästi kiinnostaa nämä oman elämän pohdinnat, jos sellainen hetki joskus tulee että haluat kertoa lisää. ❤
 
vierailija
En oikeasti usko, että tulen shippaamaan muita tai tämän jälkeen enää. Minua kiinnostaa henkilöiden aito kiinnostus toisiinsa, en saa mitään kahden ihmisen kuvittelusta toisilleen, joilla en tiedä tai näe olevan kiinnostusta toisiinsa. Minua eivät muutenkaan yleensä muiden asiat kiinnosta, tämä tilanne on poikkeus. Tässä kun yhdistyivät musiikki, mikä alana on minulle kiinnostava ja sitten menestys, kun K oli voittaa hyvällä biisillä Euroviisut. Ja oletettu rakkaus, niin työtapaturmana alkoi kiinnostaa.
En ymmärrä tosiasioista irti olevaa shippausta ja joo, myönnän, että tässä joutuu melko tapahtumaköyhässä tilanteessa itsekin nyt odottelemaan, että tapahtuuko mitään, mutta ainakaan en ala kuvitella heidän välilleen asioita, joita siellä ei ole, kuten valokuviin piilotettuja viestejä tms.
Täällä pitää ketjun kiinnostava aihe, (nämä kaksi vain ovat maailmani kiinnostavin asia edelleen) ei niinkään se, että kuvittelisin juuri nyt heistä kaikenlaista.
Kai ymmärrät kuitenkin että mitä pidät ”totena” on kuitenkin enemmän tai vähemmän omaa kuvitelmaasi, sillä et ole kumpikaan näistä henkilöistä joiden yksityiselämän suhde ja tunteet sinua kiinnostaa
 
vierailija
Löytyi, feedissä oli. Eli K vastasi kysymykseen onko tänä vuonna vielä jotain tulossa keikojen lisäksi niin se sanoi että ehkä Joulukuussa jotain mutta ettei se "uskalla paljastaa" sen enempää, mutta "voi olla että jotain vielä tulee"
Hmm... en tiedä tuntuiko tuo minusta viittaukselta linnanjuhliin, kyllähän se sen saisi sanoa, ja kaikkihan olettaa että se on menossa. Eikä se käyttänyt sanoja jotka viittas jossain käymiseen. Itelläni tulee vibat että kyse on jostain projektista (uutta musaa? musavideo? dokkari? jotain muuta?) joka mahdollisesti tulisi ens kuussa, mutta ei satavarmasti, ja K ei voi vielä puhua siitä mitään.
Tää on se Erika Vikmanin kanssa tehty biisi. Sanokaa mun sanoneen. Spekuilin jo aikaisemmin, että tää julkaistaan Logomon pikkujoulujen aikoihin ja esittävät siellä sen ekaa kertaa. Tai voi olla jopa jotain vielä jännittävämpää. Linnan juhliin varmasti sai kutsun, mutta en usko että puhui siitä tässä haastiksessa.
 
vierailija
Sorry, oli pakko vielä laittaa, kun vaivaa.

Case Ballroom, London, yhteenvetoa
Boj IG:
Kuva Tampereelta (harhautti aluksi) , teksti ja ajatukset ihan muualla.

B lähettänyt B:ttelle viestiklipin samoihin aikoihin kuin kuvatekstin. Klipissä B:tte bailailee Jokerien musiikin tahdissa Ballroomissa.
Saatesanoina B:ltä ”I miss you”. Sanoi, että ei löytänyt kuvaa heistä.
B:tte vastaa ”I miss you too”.

Kuvaavaa on mielestäni esim. seuraavat suomalaisten kommentit B:lle
”didn't Tampere mean anything to you?”
”Bojan….stop it. ”
”Close your eyes and think about England, even when you’re in Finland”
Haloo, se oli niin, että Brunettella oli stoori, jossa oli se kysymysboksi avoinna ja siinä luki, että "I miss you" ja siihen saivat fanit vastata.
Edelleenkin näkyy hänen stooreissaan, että hän on laittanut kysymysboksiin itse "I miss you".
Bojan oli vastannut, että I miss you too, niin jakoiko se Brunette itse sen taustavideona klippi viisuista, koska hänellä, Brunettella, ei ollut heistä edes yhteistä kuvaa? Ei kai Bojan sitä Carpe Diem videota Brunettelle lähettänyt?? Vaan oli vastannut bojanmaiseen tyyliin että I miss you too.
Eli niin läheiset ystävät he.
 
vierailija
Tämä. Ja tuntuu, etteivät monet täällä osaa käyttää/tunne Instagramia. Brunette teki tarinan, jossa oli viestilaatikko saatesanoilla ”I miss you”. Siihen sitten fanit olivat vastailleet, Brunette laittoi vastauksia tarinoihin kuvien ja videoiden kera. Myös B oli vastannut laatikkoon ”I miss you too”, ja Brunette jakoi B.n vastauksen tarinassaan. Brunette olisi halunnut laittaa vastaukseen kuvan B:n kanssa, kun oli jo aiempiin tarinoihin lisännyt kuvia muiden viisukavereiden kanssa, mutta kirjoitti, että hänellä ei sellaista yhteiskuvaa ollut. Tämän Brunetten tarinan sitten B jakoi omissa tarinoissaan.
Näin.
 
vierailija
Kyllä ne ovat aika iso osoitus normi-hetero-parisuhteesta
Tuota, se että on suhde tällä hetkellä vastakkaiseen sukupuoleen, ei tee kenestäkään välttämättä ns. normiheteroa. Tätä asiaa on nyt käsitelty täällä niin lukemattomia kertoja, joten näkisin, että keskustelun avaaminen uudestaan, ei tuo siihen mitään uutta. Totuutta K:n sukupuolisesta suuntautumisesta ei tiedä kukaan meistä, eikä varmuudella välttämättä hän itsekkään.
Niin kuin täällä monet meistä ovat kertoneet, omat fiilikset siitä kuka ja mikä on, saattavat yllättäen tulla esiin vasta myöhemmin aikuisiällä.
Ja joo MRS=3
 
vierailija
Tuli tässä mieleen se yksi video NT lta, jossa näyttää siltä, että B estää K ta lähestymästä Krisiä. Estääkö B oikeasti, vai onko tilanteessa kyse jostain ihan muusta ja se vain näyttää estämiseltä. Olisi kyllä vähän erikoista, jos B lavalla noin aktiivisesti vahtii K n tekemisiä.
Mä itse epäilen, että menee siihen ajattelematta mitään, mutta se osuu vain hauskasti muka estämään Käärijää 🤭
Kun eihän Bojanilla ole mitään syytä estellä Kärtsää, jos K oikeasti olisi kiinnostuneempi Krisistä (mihin en usko sekuntiakaan), niin ei B sille mitään mahtaisi.
Ja jos taas ei ole, niin miksi alkaa vahtia? Ei B muutenkan ole mitään mustasukkaisuutta osoittanut.
 
vierailija
Voin joskus sopivalla hetkellä keskustella asiasta, jos jotakuta oikeasti kiinnostaa. En vaan ole vielä itsekään sinut homouteni kanssa. Joinakin päivinä olen ja joinakin päivinä se edelleen ahdistaa. Lähden tästä töihin. Mukavaa päivää tosiaan kaikille.
Tää olisi kiva. Ja meitä on näköjään täällä useampi, joita kiinnostaa. Onhan täällä kaikkea muutakin avautumista ollut ja mun mielestä todella kiva ja hyväksyvä ilmapiiri ollut lähes aina. Ehkä sullekin voi tehdä hyvää avautua. Omalla kohdallani yllätti iloisesti miten helppo mun oli puhua täällä asiasta, josta tosiaan en ole normaalielämässä huudellut oikeastaan kenellekään ja jonka kanssa en todellakaan ole sinut.

T. Yksi niistä homomieheksi haluavista, jota on aina mietityttänyt että onko tästä puhuminen loukkaavaa teitä kohtaan, tai jääkö jotenkin sellainen kuva että tää on joku ällö esineellistävä fetissi. Koska tää tosiaan on jotain ihan muuta.
 

Yhteistyössä