vierailija
Kiitos mielenkiintoisesta kirjoituksesta!Huomenta! Tykkään käydä lukemassa näitä teidän kirjoituksia ja välillä saatan itsekin kommentoida. Täällä on usein todella kivaa pohdintaa. Nähtävästi K:n ja B:n suuntautuminen jaksaa kiinnostaa osaa ihmisistä. Itse en ole kauheasti lähtenyt avautumaan aiheesta sen tulenarkuuden takia ja ehkä myös kunnioituksesta itse artisteja kohtaan. B:stä on siinä mielessä helpompi puhua, koska hän asuu toisessa maassa. Vaikka koen, että B on vähintään bi tai pan, niin kaikki nämä on kuitenkin pelkkiä oletuksia. Kaikki me katsotaan näitä asioita subjektiivisesti. K:sta en halua kirjoittaa muuta kuin sen, että olin näkevinäni rakkautta hänen ja B:n välillä. Vaikka olen alunperin Kärtsäkuolaajia, niin jokin tuossa B:n ja K:n väleissä on sellaista, että jäin siihen itsekin koukkuun. Siksi täällä edelleen ajoittain ollaan. Itse tulin kaapista ulos opiskellessani yliopistossa. Siellä vallitseva ilmapiiri oli sen verran helppo, rento ja suvaitseva. Mikä mua tässä asiassa huvittaa ja miksi ehkä avaudun tästä on se, että mun oma ulostulo oli vähän samanlaista kuin K:n touhut. Kyseistä kommenttia ei tarvitse sen enempää analysoida ja tarkoitus onkin, että nämä asiat pysyvät vain tässä ketjussa. Hyvää päivänjatkoa kaikille.
”mun oma ulostulo oli vähän samanlaista kuin K:n touhut.”
Tämä jäi kiinnostamaan, mutta ymmärrän jos et tätä halua avata enempää