Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onneksi pojilla (K ja JO) on nyt pieni tauko keikoista ja somepäivityksistä ym, niin saa itekin vähän hengähtää. Ja ehkä palstan lukkiutuminen hetkeksi on myös hyvä asia samasta syystä, näin itsekkäästi ajatellen. Ja nyt kun sanon tämän, niin varmasti Kärppä kohta postaa a) oudon huumoripläjäyksen, b) Häärijän tylytystä, c) yltiöromanttisen shippailupäivityksen tai d) jonkun näiden kaikkien yhdistelmän
Näitä tai edes yhtä odotellessa ehtii hyvin äänestämään
 
vierailija
Ihana viesti
Mä en kyllä pääse siitä, että totuutta pitää olla riittävästi pohdintojen taustalla. Siis jos ei oiisi mitään toivoa näiden tarinan jatkumisesta jossain muodossa, ei mulla olisi motivaatiota olla täällä. Shippauksessa on jotain mitä en edelleenkään ymmärrä tai ymmärrän jotenkin, mutta ei sovi mulle. Yritän luovia täällä mukana omalla tavallani.
 
vierailija
Hyvin sanottu tämä, ja tärkeää fandomin hyvinvoinnin kannalta:

Ei. Fandomin hyvinvoinnin kannalta on tärkeämpää että kukin opettelee pitämään tunteensa tasapainossa. Jos tulee noin huono mieli siitä että joku sanoo "noh, osasyy siihen että K ei mennyt israeliin keikalle oli varmasti JO:n tulo suomeen, mutta 20t Euroa ei olisi ollut kovin kannattavaa K:lle muutenkaan kun ottaa huomioon että pelkästään lentoliput Israeliin ja takaisin olisi syönyt puolet" ja tuntuu että oma fanituksen ilo romahtaa tuosta, niin silloin pitää tarkastella itseään.
Fandom joka täyttyy ihmisistä jotka eivät kykene yhtään kestämään todellisuutta edes noin pikkuisissa asioissa tulee ennemmin tai myöhemmin luhistumaan, kun fantasia ja todellisuus erkanee liikaa.
 
vierailija
Vau😍 Varmaan tämä joskus linkitetty emoalukselle mutta itselle osui vasta nyt ig:stä tämä silmään (ja joo tekoälyllä on tehty mutta upea silti)
 
vierailija
Ei. Fandomin hyvinvoinnin kannalta on tärkeämpää että kukin opettelee pitämään tunteensa tasapainossa. Jos tulee noin huono mieli siitä että joku sanoo "noh, osasyy siihen että K ei mennyt israeliin keikalle oli varmasti JO:n tulo suomeen, mutta 20t Euroa ei olisi ollut kovin kannattavaa K:lle muutenkaan kun ottaa huomioon että pelkästään lentoliput Israeliin ja takaisin olisi syönyt puolet" ja tuntuu että oma fanituksen ilo romahtaa tuosta, niin silloin pitää tarkastella itseään.
Fandom joka täyttyy ihmisistä jotka eivät kykene yhtään kestämään todellisuutta edes noin pikkuisissa asioissa tulee ennemmin tai myöhemmin luhistumaan, kun fantasia ja todellisuus erkanee liikaa.
Tässä on kyse enemmän just siitä, että ei ole mitään järkeä ampua muita alas, jos haluavat hössöttää tai spekuloida jostain. Oman mielipiteen voi ilmaista, mutta veemäinen ei tarvii olla siitä, että joku saa ilonsa jostakin.
 
vierailija
Niin no minä shippaan jotenkin niin, että siinä on todellisuutta kyllä mukana ja mulla on kyllä toive, että nämä oikeastikin voisivat päätyä yhteen pariksi
Myönnän, että minulle Jere ja Bojan edustavat nykyajan Romeota ja Juliaa. He kuuluvat yhteen, mutta mm. normien, velvollisuudentunteen, perusturvallisuuden ja olosuhteiden takia he eivät koskaan päädy parisuhteeseen. Juu ja tässä kohtaa kai järkevä ihminen löisi hanskat tiskiin, mutta mä en olekaan järkevä, vaan näiden kahden twin flameen uskova romantikko.
 
vierailija
Tässä on kyse enemmän just siitä, että ei ole mitään järkeä ampua muita alas, jos haluavat hössöttää tai spekuloida jostain. Oman mielipiteen voi ilmaista, mutta veemäinen ei tarvii olla siitä, että joku saa ilonsa jostakin.
Tuossa ei ollut mitään veemäistä, eikä edes mielipiteiden ilmaisua, vaan tavallisia asiakomentteja. Jos niitä pitää veemäisinä niin silloin on fantasiariippuvuus lähtenyt keulimaan
 
vierailija
Tässä on kyse enemmän just siitä, että ei ole mitään järkeä ampua muita alas, jos haluavat hössöttää tai spekuloida jostain. Oman mielipiteen voi ilmaista, mutta veemäinen ei tarvii olla siitä, että joku saa ilonsa jostakin.
Ihan samaa kirjoitin jo aikaisemmin, mutta hyvä että tulee useammastakin suusta sanottua.
Ja eiköhän jatketa 😊
 
vierailija
Myönnän, että minulle Jere ja Bojan edustavat nykyajan Romeota ja Juliaa. He kuuluvat yhteen, mutta mm. normien, velvollisuudentunteen, perusturvallisuuden ja olosuhteiden takia he eivät koskaan päädy parisuhteeseen. Juu ja tässä kohtaa kai järkevä ihminen löisi hanskat tiskiin, mutta mä en olekaan järkevä, vaan näiden kahden twin flameen uskova romantikko.
Eli ajattelet, että eivät ikinä päädy yhteen, mutta silti haaveilet siitä jotenkin? Itse en pystyisi tuohon, jos noin ajattelisin
 
vierailija
Mmm, en nyt ymmärrä mitä tuolla tarkoitat, täältä näkee Krisin koko vastauksen ja kiitollisia ovat kaikista faneista ja menossa takaisin UK:hon keikoille ensi vuonna.

Tarkoitin tuota klippiä, joka oli leikattu päättymään kohtaan ”Um” (vähän kuin se ois jotain tyyliin ”no tota”… suomeksi)
 
vierailija
Tarkoitin tuota klippiä, joka oli leikattu päättymään kohtaan ”Um” (vähän kuin se ois jotain tyyliin ”no tota”… suomeksi)
Jos ymmärsin oikein, sun aiemmin postaama linkki vie Madam_cykan stooriin, joka siis päättyy tuohon, kun Kris alkaa vastata (se "um"). Se on siis vain lyhyt versio kokonaisesta klipistä, ja painamalla sitä stooria saa aukeamaan koko klipin. En usko, että Madam_cykan tarkoituksena on ollut mitenkään v*ttuilla brittifaneille, vaan jakaa vain tuo pidempi klippi. En osaa Instaa niin hyvin käyttää, että tietäisin varmasti, mutta olen käsittänyt, että Insta automaattisesti katkaisee stoorin jossain kohtaa, jos laittaa tuolla lailla linkin pidempään kelaan. Ei välttämättä ole siis valittu edes tarkoituksella tuo kohta. Ja ei varmasti ole tarkoitus viestiä mitään brittifaneille, vaan tosiaan jos sen koko kelan ja Krisin vastauksen katsoo, niin hän puhuu hyvin lämpimästi faneista ja sanoo, että JO tulee uudelleen UK:hon.
 
vierailija
Live nation Estonia Kärpyn video ja mahdollisuus voittaa liput Tallinnan keikalle.


Olenkohan koskaan sanonut, että tuolla miehellä on kauniit silmät !🤩
 

Yhteistyössä