Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on vähän paha aavistus, että jos emoketju pysyy lukittuna ja joudutaan tekemään vauvalle uusi ketju, niin puolet porukasta putoaa pois. Osa ei välttämättä jaksa etsiä edes näitä varaketjuja, vaan käy vain ja ainoastaan satunnaisesti kirjoittelemassa tai lukemassa emoketjua. Kun emoketjuun ei enää voi edes linkata uutta paattia, niin väistämättä jotkut vain lopettavat sitten ketjussa käymisen. Parempi varmasti heille jos tulee muuta sisältöä elämään, mutta itsekkäästi toivon toki, että mahdollisimman paljon kirjoittajia jatkaisi vielä ketjussa. Tulee aika ankeaa, jos siellä on viisi peruskirjoittelijaa ja trollit.
Kyllä minäkin haluan emoaluksen takaisin, mutta tulen myös uuteen laivaan jos sellainen satamasta lähtee liikkeelle.
 
vierailija
Mua harmittaa kanssa kun ihmiset on todella ilkeästi kommentoineet tota kuvaa ja lytänneet sen nyt täällä ja puutarhassa. Mun mielestä se on aivan ihana, aiheutti kyllä ihastuneita huokauksia ja sydämentykytyksiä kun sen näin. Ja mun mielestä molemmat on oikein näköisiään, totta kai tyyliteltyinä! Tuo on kuin Disney-versio meidän rakkaista päähenkilöistä, aivan ihastuttava.
Tykkään myös, heidän hääkuvansa <3
 
vierailija
Mulla on vähän paha aavistus, että jos emoketju pysyy lukittuna ja joudutaan tekemään vauvalle uusi ketju, niin puolet porukasta putoaa pois. Osa ei välttämättä jaksa etsiä edes näitä varaketjuja, vaan käy vain ja ainoastaan satunnaisesti kirjoittelemassa tai lukemassa emoketjua. Kun emoketjuun ei enää voi edes linkata uutta paattia, niin väistämättä jotkut vain lopettavat sitten ketjussa käymisen. Parempi varmasti heille jos tulee muuta sisältöä elämään, mutta itsekkäästi toivon toki, että mahdollisimman paljon kirjoittajia jatkaisi vielä ketjussa. Tulee aika ankeaa, jos siellä on viisi peruskirjoittelijaa ja trollit.
Joo, ihan sama pelko minulla.
 
vierailija
Mua harmittaa kanssa kun ihmiset on todella ilkeästi kommentoineet tota kuvaa ja lytänneet sen nyt täällä ja puutarhassa. Mun mielestä se on aivan ihana, aiheutti kyllä ihastuneita huokauksia ja sydämentykytyksiä kun sen näin. Ja mun mielestä molemmat on oikein näköisiään, totta kai tyyliteltyinä! Tuo on kuin Disney-versio meidän rakkaista päähenkilöistä, aivan ihastuttava.
Mä kans tykkään ja yleensä koen kaiken fanitaiteen nolona. Minusta tämä ja pari Luluxaa ja joku raffimmilla viivoilla vedetty ovat olleet niin hyviä, että kannatti piirtää. Yleensä fanitaide häviää oikeille kuville 6-0.
Tuossa on ihana tunnelma ja Bojanin hiukset ovat ihan hänen hiuksensa ja ihana silmien katse. Muusta viis.
 
vierailija
Mikä homma tässä? Madam_cykan ig:stä poimittu. Viittaako se siihen että UK-fanit te voisitte vähän go f*ck yourselves?
 
vierailija
vierailija
Mikä homma tässä? Madam_cykan ig:stä poimittu. Viittaako se siihen että UK-fanit te voisitte vähän go f*ck yourselves?
Mmm, en nyt ymmärrä mitä tuolla tarkoitat, täältä näkee Krisin koko vastauksen ja kiitollisia ovat kaikista faneista ja menossa takaisin UK:hon keikoille ensi vuonna.

 
vierailija
Olen kanssa tulossa mukaan mahdolliseen uuteen ketjuun, vaikka välillä kieltämättä uuvuttaa jo ne iänikuiset ulkonäköjen haukkumaviestit ja tahalliset trollailut jotka sinnekin väistämättä seuraa, mutta eipä niistä mihinkään pääse niin kauan kun ei ole kirjautumispakkoa. Harmi että on olemassa ihmisiä jotka ei siedä sitä että vähänkään isommalla porukalla mätsää jutut ja huumori niin hyvin yksiin kuin meillä parhaimmillaan, vaan sitä pitää tulla tahallisesti häiritsemään.
 
vierailija
Mä tarkoitin siis ihan omaa nettisivustoa. Tosin sinne pitäis olla kirjautumispakko, muuten trollit mellastaa sielläkin. Olen miettinyt tätä pitkään, mutta toteutus on jäänyt ajatuksen asteelle.
Huh, no nyt on panostusta, jos jaksaisi tämän parin takia väsätä ihan oman sivuston. Joskus muinoin jaksoin laittaa yhden tv-sarjan takia ihan foorumin pystyyn, mutta silloin se oli helppoa, kun oli ulkopuolinen palveluntarjoaja eikä tarvinnut itse tehdä mitään muuta kuin iskeä tiedot oikeisiin kenttiin luomisvaiheessa. Nyt en enää tiedä, löytyisikö sellaisia palveluita ilmaiseksi; tuskin.
 
vierailija
Mua harmittaa kanssa kun ihmiset on todella ilkeästi kommentoineet tota kuvaa ja lytänneet sen nyt täällä ja puutarhassa. Mun mielestä se on aivan ihana, aiheutti kyllä ihastuneita huokauksia ja sydämentykytyksiä kun sen näin. Ja mun mielestä molemmat on oikein näköisiään, totta kai tyyliteltyinä! Tuo on kuin Disney-versio meidän rakkaista päähenkilöistä, aivan ihastuttava.
Sama täällä. Parastunnelmaisia kuvia mitä heistä on.
 
vierailija
Mä tarkoitin siis ihan omaa nettisivustoa. Tosin sinne pitäis olla kirjautumispakko, muuten trollit mellastaa sielläkin. Olen miettinyt tätä pitkään, mutta toteutus on jäänyt ajatuksen asteelle.
Mites oma discord-ryhmä tms. Toisaalta vihaan koko alustaa, jotenkin hankalakäyttöinen ja varmaan karsisi osan kirjoittajista pois. Toki jos jollain riittää aika, into ja osaaminen oman foorumin perustamiseen, niin go for it. 😀
 
vierailija
Mites oma discord-ryhmä tms. Toisaalta vihaan koko alustaa, jotenkin hankalakäyttöinen ja varmaan karsisi osan kirjoittajista pois. Toki jos jollain riittää aika, into ja osaaminen oman foorumin perustamiseen, niin go for it.
Discordissa taitaa olla jo aika monta Käärijä, Joker Out sun muuta ryhmää, varmasti jokin K/B-ryhmä on olemassa jo. Se niiden löytäminen onkin sitten työn ja tuskan takana, ja olen samaa mieltä, Discord on aika hankalakäyttöinen eikä ollenkaan vastaisi sitä tunnelmaa, mikä vauvalla on onnistuttu luomaan.
 

Yhteistyössä