vierailija
On tääkin aika ihanaa fanitaidetta
Ketkä olisi tervetulleita sinne? Itse seilaan aika laajalla alueella (sinne mahtuu niin K&B kuin Tommykin). Sen lisäksi tykkään asiallisesta keskusteluista, linkkien fiilistelyistä ja hyvistä pohdinnoista, mutta hyvin jaksan nauraa myös Lasse jutuille. Mä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä sopu sijan antaa.Mä tarkoitin siis ihan omaa nettisivustoa. Tosin sinne pitäis olla kirjautumispakko, muuten trollit mellastaa sielläkin. Olen miettinyt tätä pitkään, mutta toteutus on jäänyt ajatuksen asteelle.
No tähän oma sivusto/foorumi olisi nimenomaan hyvä, sinne voisi avata ketjuja useista eri aiheista ja jokainen voi valita ne ketjut missä käy. Nyt emoketjun ongelmana on nimenomaan se, ettei jotkut kestä keskustelua tietyistä aiheista ja poistattaa siihen liittyvät kommentit/alkavat provoilemaan. Toisaalta myös tällainen sivusto tarvitsisi moderointia toimiakseen ja siihen tehtävään varmaan aika harvalla on aikaa tai halua ryhtyä.Ketkä olisi tervetulleita sinne? Itse seilaan aika laajalla alueella (sinne mahtuu niin K&B kuin Tommykin). Sen lisäksi tykkään asiallisesta keskusteluista, linkkien fiilistelyistä ja hyvistä pohdinnoista, mutta hyvin jaksan nauraa myös Lasse jutuille. Mä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä sopu sijan antaa.
Ei pelkästään tämän parin takia, kyllä siellä saisi keskustella muistakin asioista. Ärsyttää ihmisten huonot tavat netissä ja jatkuva kiusaaminen ja trollaaminen. Eri mieltä saa olla, mutta tahallisuutta en oikein siedä.Huh, no nyt on panostusta, jos jaksaisi tämän parin takia väsätä ihan oman sivuston. Joskus muinoin jaksoin laittaa yhden tv-sarjan takia ihan foorumin pystyyn, mutta silloin se oli helppoa, kun oli ulkopuolinen palveluntarjoaja eikä tarvinnut itse tehdä mitään muuta kuin iskeä tiedot oikeisiin kenttiin luomisvaiheessa. Nyt en enää tiedä, löytyisikö sellaisia palveluita ilmaiseksi; tuskin.
Olen kanssasi samaa mieltä ja tietenkin minificci fani/kirjoittaja olen myös.Ketkä olisi tervetulleita sinne? Itse seilaan aika laajalla alueella (sinne mahtuu niin K&B kuin Tommykin). Sen lisäksi tykkään asiallisesta keskusteluista, linkkien fiilistelyistä ja hyvistä pohdinnoista, mutta hyvin jaksan nauraa myös Lasse jutuille. Mä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä sopu sijan antaa.
Aikookohan K mennä paikanpäälle? Missä maassa tuo on? En ole ikinä ennen kuullutkaan tästä, vaikka olen äänestänyt päivittäinHuh piti käydä tarkistamassa. Onneksi JO ei ole keikkaa 5.11, kun K voittaa MTV EMA:n ;-)
Tänä vuonna järjestetään Pariisissa.Aikookohan K mennä paikanpäälle? Missä maassa tuo on? En ole ikinä ennen kuullutkaan tästä, vaikka olen äänestänyt päivittäin
Milloin se keikka on? Meinaan että kuinka kovalle voin kääntää harhaisuusasteeni ja ruveta manifestoimaan tätä?Mä edelleen toivon, että K menee JO:n keikalle Wieniin
Sama! Manifestointi listassa on monia uusia kohteita ja laitan listan heti kun saadaan paatti, vanha tai sitten uusi takaisin vesilleMä edelleen toivon, että K menee JO:n keikalle Wieniin
Näköjään on, söpöliini! Eivätkö he vieläkään ole lähteneet lomalle, vai hämäävätkö vaan faneja.Onko Nacella koira? Stoorin perusteella on vissiin. Ihana!
Hups postasin ilman lainausta eli Halloween aikaan 31.10. Kärtsällä ei ole keikkoja (vielä) ajalle 26.10.-1.11.Sama! Manifestointi listassa on monia uusia kohteita ja laitan listan heti kun saadaan paatti, vanha tai sitten uusi takaisin vesille
Tulee kiireinen syksy siis Mä mietin, että ennen Uutta vuotta näkevät. Paikka on vielä aukiMä edelleen toivon, että K menee JO:n keikalle Wieniin
On se koiruli ennenkin näkyny Nacen stooreisssa.Näköjään on, söpöliini! Eivätkö he vieläkään ole lähteneet lomalle, vai hämäävätkö vaan faneja.
Mä luottaisin enemmän Nacen kykyyn laittaa julkaisuajankohta stoorille myöhemmäksi kuin K:n. Ihan mahdollista, että hämäävät, ja ovat jo lähteneet. Tai sitten ei, voi myös olla että ovat vasta lähdössä.Näköjään on, söpöliini! Eivätkö he vieläkään ole lähteneet lomalle, vai hämäävätkö vaan faneja.
No nyt kun sanoit, niin oli vissiin joskus video missä oli lenkillä koiran kanssa. Olisi kyllä erikoista törmätä Naceen ja koiraan jossain metsässäOn se koiruli ennenkin näkyny Nacen stooreisssa.