Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itsekin käsitin, että sunnuntaina ois ollut lähtö eli teoriassa sieltä vielä ehtisi sinne Lontooseen
Mä en jaksa uskoa siihen Lontooseen millään tasolla. Kahden viikon loma, lennot varattu ajat sitten, tuskin B nyt rupeaa sähläämään suunitelmiaan yhden päivän tapaamisen takia. Mutta olen valmis yllättymään positiivisesti, jos joku onnistuu manifestoimaan meille uuden K/B-tapaamisen ja vielä näin lyhyen ajan kuluttua edellisestä.
 
vierailija
Slovenia on muuten hiton vaikeeta! Ennen NT yritin opetella mutta meni hermot jo numeroiden kohdalla
Sama. Innokkaana aloitin verkkokurssin opettelua ja katsoin parit YouTube-videot, mut viimeistään näiden pronominien kohdalla alkoi hymy hyytyä. On kyllä todella sukupuolitettu kieli, joten ei ihme, jos haastatteluissakin vaikeaa vastata millään sukupuolineutraaleilla ilmaisuilla.

 
vierailija
Kävin äsken huvikseni vauvalla. Muiden ketjujen alla lukee, että tervetuloa kommentoimaan jne. sekä maininta huoltokatkosta. Emoketjun alla lukee yhä lukittu. Vähän jänskättää. Kannattaako miettiä etukäteen mahdollisen uuden ketjun nimeä! Nimittäin tällä hetkellä moni kommentoija viihtyy täällä ja näin uuden ketjun nimi menisi perille mahdollisimman monelle.
 
vierailija
Mä en jaksa uskoa siihen Lontooseen millään tasolla. Kahden viikon loma, lennot varattu ajat sitten, tuskin B nyt rupeaa sähläämään suunitelmiaan yhden päivän tapaamisen takia. Mutta olen valmis yllättymään positiivisesti, jos joku onnistuu manifestoimaan meille uuden K/B-tapaamisen ja vielä näin lyhyen ajan kuluttua edellisestä.
Siis eihän kukaan oo sanonut et ovat Thaikuissa kaksi viikkoa.
 
vierailija
Kävin äsken huvikseni vauvalla. Muiden ketjujen alla lukee, että tervetuloa kommentoimaan jne. sekä maininta huoltokatkosta. Emoketjun alla lukee yhä lukittu. Vähän jänskättää. Kannattaako miettiä etukäteen mahdollisen uuden ketjun nimeä! Nimittäin tällä hetkellä moni kommentoija viihtyy täällä ja näin uuden ketjun nimi menisi perille mahdollisimman monelle.
Voishan ehdotuksia heitellä ilmaan 👍
 
vierailija
Siis eihän kukaan oo sanonut et ovat Thaikuissa kaksi viikkoa.
Tuosta matkan kestosta on ihan turha enää vääntää, kun ovat itse sanoneet olevansa kaksi viikkoa reissussa ja tieto löytyy myös tästä postauksesta.

 
vierailija
Sama. Innokkaana aloitin verkkokurssin opettelua ja katsoin parit YouTube-videot, mut viimeistään näiden pronominien kohdalla alkoi hymy hyytyä. On kyllä todella sukupuolitettu kieli, joten ei ihme, jos haastatteluissakin vaikeaa vastata millään sukupuolineutraaleilla ilmaisuilla.

Eli suomi me= slov me (feminiinit). Entä jos on fem ja mask ja haluaa sanoa me? Onko muissa slaavilaisissa näin vaikeaa? Miten istuu nykyajan sukupuolikäsityksiin...🤔
 
vierailija
Tämä on muuten totta. Jälkikäteen olen nauranut näille tosi onnettomille trollailu yrityksille. Ei niitä juuri sillä hetkellä jaksa, mutta myöhemmin osa niistä lähinnä hymyilyttää. Sama juttu siellä UMK ketjussa. Pyydän anteeksi nyt kaikilta Anna-Liisoilta, mutta silloin ne jatkuvat runot ärsytti. Nykyään nauran niille ja hei, osaa niistä osaan jopa arvostaa nykyään. Mulla kyllä on muutenkin huumorintaju muuttunut toukokuun jälkeen ja aina vaan pimeämpään suuntaan tässä mennään.
🙏😘 t.annaliisa
 

Yhteistyössä