Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätä muutosta minäkin aistin. Välit ovat vaan ennestään lähentyneet.
Samaa mieltä, Ja nytkin oli erittäin kiireinen kesä, etenki K:lla eikä olleet nähneet kuukausiin ja silti oli välit lähentyneet. Huomaa että oikeesti pitävät säännöllisesti yhteyttä. Vaik niitä kiireitä on edelleen tiedossa kummallakin ni en jaksa uskoo et unohtaisivat toisensa.
 
vierailija
Mun mielestä heidän välit lähentyivät Helsingin reissun jälkeen ja kesän aikana ja ovat noin läheisiä NT:rilla ja myös NT lähentyvöt heitä vielä enemmän ja seuraavalla kerralla, kun näkevät taas minkälaiset välit sitten on
 
vierailija
Minä oon etunenässä, suorastaan superfani tyyliin kyynärpäätaktiikalla, rynnäköimässä uuden aluksen kyytiin, jos sellainen täytyy vesille työntää. Kyydistä en jää! Mut jos palstailu olis tän kaksplussan varassa pelkästään, niin sit saattais into hiipua nopeastikin. Kyllä nuolet tarvitaan! 😄 Niistä tietää paremmin mm. mitkä linkit kannattaa ehdottomasti avata, ja mitä ei. 😆

Huomaan itsekin, että oma fiilistely on muuttanut keväästä muotoaan. Silloin oli niin totista ja vain faktoihin perustuvaa, nyt fiilistelen kaikkea ja kaikkia ja mitä utopistisempi juttu, niin sen hauskempi. Eli viimeisetkin aivosolut on sulaneet kesän mittaan. Hulluilla on hauskempaa!
 
vierailija
Minä oon etunenässä, suorastaan superfani tyyliin kyynärpäätaktiikalla, rynnäköimässä uuden aluksen kyytiin, jos sellainen täytyy vesille työntää. Kyydistä en jää! Mut jos palstailu olis tän kaksplussan varassa pelkästään, niin sit saattais into hiipua nopeastikin. Kyllä nuolet tarvitaan! Niistä tietää paremmin mm. mitkä linkit kannattaa ehdottomasti avata, ja mitä ei.

Huomaan itsekin, että oma fiilistely on muuttanut keväästä muotoaan. Silloin oli niin totista ja vain faktoihin perustuvaa, nyt fiilistelen kaikkea ja kaikkia ja mitä utopistisempi juttu, niin sen hauskempi. Eli viimeisetkin aivosolut on sulaneet kesän mittaan. Hulluilla on hauskempaa!
Ihana viesti 💚
 
Samaa mieltä, Ja nytkin oli erittäin kiireinen kesä, etenki K:lla eikä olleet nähneet kuukausiin ja silti oli välit lähentyneet. Huomaa että oikeesti pitävät säännöllisesti yhteyttä. Vaik niitä kiireitä on edelleen tiedossa kummallakin ni en jaksa uskoo et unohtaisivat toisensa.
epäilen ne ei niin vaan unohda toisiaan ei kaksikosta tiiä mitä ne viellä keksii kunnon vekuleita :ROFLMAO:🤭
 
vierailija
Yrittääkö trollit itse nostattaa omia vanhoja kommenttejaan esiin, vai onko ne muka oikeasti jonkun mielestä hauskoja?! Minusta heille ei pitäisi antaa yhtään mitään huomiota, ei silloin kun julkaisevat pilkallista roskaansa eikä myöskään jälkikäteen, koska sitähän he juuri toiminnallaan hakevat.
Täytyy muistaa, että he (hän) vastailevat myös itselleen.. Sama(t) tyyppi, joka ei kestä, että K&B&JO ovat lämpimissä väleissä keskenään.
 
vierailija
Live nation Estonia Kärpyn video ja mahdollisuus voittaa liput Tallinnan keikalle.

 
vierailija
Onneksi pojilla (K ja JO) on nyt pieni tauko keikoista ja somepäivityksistä ym, niin saa itekin vähän hengähtää. Ja ehkä palstan lukkiutuminen hetkeksi on myös hyvä asia samasta syystä, näin itsekkäästi ajatellen. Ja nyt kun sanon tämän, niin varmasti Kärppä kohta postaa a) oudon huumoripläjäyksen, b) Häärijän tylytystä, c) yltiöromanttisen shippailupäivityksen tai d) jonkun näiden kaikkien yhdistelmän 😅😅
 
vierailija
Mun mielestä on jotenki niin ihana ajatus, että J on nähny superlahjakkaan B:n esiintymässä bändinsä kanssa Logomon aitiosta käsin😍 Se, että ihminen on elementissään intohimonsa parissa on vaan niin puoleensavetävää. Jospa se J:kin kohta tajuais, että tätä miestä ei kannata päästää karkuun🤭
 
vierailija
Mun mielestä on jotenki niin ihana ajatus, että J on nähny superlahjakkaan B:n esiintymässä bändinsä kanssa Logomon aitiosta käsin Se, että ihminen on elementissään intohimonsa parissa on vaan niin puoleensavetävää. Jospa se J:kin kohta tajuais, että tätä miestä ei kannata päästää karkuun
Niinpä! Ja JO oli niin hyvä livenä. Tuosta tuli mieleen, että Tavastialla ennen keikkaa joku (jotkut) kävi kurkkimassa yleisöä verhon takana ja huutamassa kukkuu tms. Voin niin kuvitella, että nämä kaksi kiherteli siellä verhon takana :D
 
vierailija
Jaa, pitääkö tämäkin sitten opetella. Kuinka nopeasti asiattomuudet poistuvat täällä, jos kommentin ilmiantaa? Koska kunnianloukkauksen puolelle taidetaan mennä silloin kun levitellään perättömiä tietoja jostakusta.
 

Yhteistyössä