Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tehän voitte kuvitella jo Kn sinne thaikkuihin, mutta haavailkaa itseksenne. Onko pakko kaikkia jakaa tänne.
??? En minäkään usko, että B pyrähtää lomaltaan Lontooseen tai Dubliniin, mutta ei nyt tarvitse muille olla töykeä. Tänne mahtuu kaiken maailman haihattelut, pidä sinä sitten vastaavasti tosikkona omat mietteesi omana tietonasi. Onko pakko niitä kaikkia jakaa tänne.
 
vierailija
Ketkä olisi tervetulleita sinne? Itse seilaan aika laajalla alueella (sinne mahtuu niin K&B kuin Tommykin). Sen lisäksi tykkään asiallisesta keskusteluista, linkkien fiilistelyistä ja hyvistä pohdinnoista, mutta hyvin jaksan nauraa myös Lasse jutuille. Mä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä sopu sijan antaa.
Mä oon niitä ihmisiä, joiden mielestä sopuli sialle antaa 🤭
 
vierailija
Mä aistin, että Kärtsä ja Bojan kumpikin ovat muuttuneet/muuttumassa eri miehiksi (luonnollisesti) niistä viisupojista. Ja siihen päälle täydet aikataulut ja lukuisa määrä ihmisiä elämässä. Viisut haalenevat pikkuhiljaa kauniiksi ja illusoriseksi kuplaksi
 
vierailija
No tähän oma sivusto/foorumi olisi nimenomaan hyvä, sinne voisi avata ketjuja useista eri aiheista ja jokainen voi valita ne ketjut missä käy. Nyt emoketjun ongelmana on nimenomaan se, ettei jotkut kestä keskustelua tietyistä aiheista ja poistattaa siihen liittyvät kommentit/alkavat provoilemaan. Toisaalta myös tällainen sivusto tarvitsisi moderointia toimiakseen ja siihen tehtävään varmaan aika harvalla on aikaa tai halua ryhtyä.
Alan melkein kallistua tuon oman foorumin kannalle, mutta taitaa olla mahdotonta toteuttaa. Mulla on aika pitkä pinna erilaisten juttujen suhteen, mutta itse vedän rajan siihen, että "Käärijä ja Bojan fiilistelyketju" ei voi sisältää shippausta K:n ja Tommyn tai B:n ja Martinin välillä. Ketjun päähenkilöitä ei shipata muille, sen pitäisi olla selvää kaikille. Mua ei haittaa sivuparitukset, oli sitten Jan ja Nace tai Lasse ja Olavi, aivan sama, tai keskustelu reaalimaailman asioista, mutta ketju on kuitenkin tietyistä syistä perustettu. Mutta selvästi joillekin tämä sääntö on paljon venyvämpi ja paukkuvampi, ja siksi foorumimuotoisessa paikassa keskustelua olisi helpompi moderoida. Helposti voisi perustaa eri alueita vaikka niille, jotka eivät halua lukea mitään shippauksesta ja haluaisivat vain uusimmat uutiset K:n tekemisistä, ja niille, jotka haluavat jakaa vaikka fikkejään.
 
vierailija
Mä aistin, että Kärtsä ja Bojan kumpikin ovat muuttuneet/muuttumassa eri miehiksi (luonnollisesti) niistä viisupojista. Ja siihen päälle täydet aikataulut ja lukuisa määrä ihmisiä elämässä. Viisut haalenevat pikkuhiljaa kauniiksi ja illusoriseksi kuplaksi
Aistin mäkin muutosta, mutta ehkä eri suuntaan, kuin mihin itse vihjaat. Avoimempia ja rohkeampia omalla tavallaan kumpikin.
 
vierailija
Alan melkein kallistua tuon oman foorumin kannalle, mutta taitaa olla mahdotonta toteuttaa. Mulla on aika pitkä pinna erilaisten juttujen suhteen, mutta itse vedän rajan siihen, että "Käärijä ja Bojan fiilistelyketju" ei voi sisältää shippausta K:n ja Tommyn tai B:n ja Martinin välillä. Ketjun päähenkilöitä ei shipata muille, sen pitäisi olla selvää kaikille. Mua ei haittaa sivuparitukset, oli sitten Jan ja Nace tai Lasse ja Olavi, aivan sama, tai keskustelu reaalimaailman asioista, mutta ketju on kuitenkin tietyistä syistä perustettu. Mutta selvästi joillekin tämä sääntö on paljon venyvämpi ja paukkuvampi, ja siksi foorumimuotoisessa paikassa keskustelua olisi helpompi moderoida. Helposti voisi perustaa eri alueita vaikka niille, jotka eivät halua lukea mitään shippauksesta ja haluaisivat vain uusimmat uutiset K:n tekemisistä, ja niille, jotka haluavat jakaa vaikka fikkejään.
Veit sanat suustani! Tätä kannatan ehdottomasti. Eikä yksityishenkilöstä viestittelyä tai parjaamista/herjaamista kummankaan päähenkilön läheisistä.
 
vierailija
Eli suomi me= slov me (feminiinit). Entä jos on fem ja mask ja haluaa sanoa me? Onko muissa slaavilaisissa näin vaikeaa? Miten istuu nykyajan sukupuolikäsityksiin...
Italian kielessä ainakin maskuliini määrää, esim. jos on pelkkiä naispuolisia ystäviä= amiche, pelkkiä miespuolisia ystäviä tai sekä että =amici
Myös Italian kielessä on erittäin hankalaa sanoa mitään sukupuolineutraalisti.
 
vierailija
Mä aistin, että Kärtsä ja Bojan kumpikin ovat muuttuneet/muuttumassa eri miehiksi (luonnollisesti) niistä viisupojista. Ja siihen päälle täydet aikataulut ja lukuisa määrä ihmisiä elämässä. Viisut haalenevat pikkuhiljaa kauniiksi ja illusoriseksi kuplaksi
Jep. Boitsu ja joksut tulevat kiertelemään maailmaa keikkailemassa ja hieromaan yhteistöitä rokkipiireissä, ehkä jopa nousemaan enkunkieliseen rokkimainstreamiin pikkuhiljaa. Kärtsä hakeutuu syvemmälle alternatiivi-räppi ja reivi-klubiskeneen, tulee tekemään yhteistöitä erilaisten räppäreiden ja DJ:ten kanssa. Niin erilaiset elämät ja tiet edessä.
 
vierailija
Jep. Boitsu ja joksut tulevat kiertelemään maailmaa keikkailemassa ja hieromaan yhteistöitä rokkipiireissä, ehkä jopa nousemaan enkunkieliseen rokkimainstreamiin pikkuhiljaa. Kärtsä hakeutuu syvemmälle alternatiivi-räppi ja reivi-klubiskeneen, tulee tekemään yhteistöitä erilaisten räppäreiden ja DJ:ten kanssa. Niin erilaiset elämät ja tiet edessä.
Kyllä niitä on tähänkin mennessä yhdistänyt aivan eri asiat, kun musiikkityyli.
 
vierailija
Yrittääkö trollit itse nostattaa omia vanhoja kommenttejaan esiin, vai onko ne muka oikeasti jonkun mielestä hauskoja?! Minusta heille ei pitäisi antaa yhtään mitään huomiota, ei silloin kun julkaisevat pilkallista roskaansa eikä myöskään jälkikäteen, koska sitähän he juuri toiminnallaan hakevat.
 

Yhteistyössä