Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huh, no nyt on panostusta, jos jaksaisi tämän parin takia väsätä ihan oman sivuston. Joskus muinoin jaksoin laittaa yhden tv-sarjan takia ihan foorumin pystyyn, mutta silloin se oli helppoa, kun oli ulkopuolinen palveluntarjoaja eikä tarvinnut itse tehdä mitään muuta kuin iskeä tiedot oikeisiin kenttiin luomisvaiheessa. Nyt en enää tiedä, löytyisikö sellaisia palveluita ilmaiseksi; tuskin.
Mä en ainakaan lähde mihinkään, missä pitää nimimerkillä kirjoittaa. Sen tietää että se johtaa pian keskustelun laimenemiseen tai riitelyyn.
Lisäksi en jaksa selittää mielipiteitäni tosikoille, jotka eivät tajua sitä, että mielipiteet samaltakin kirjoittajalta voivat välillä olla hyvinkin ristiriitaisia.
 
vierailija
Eli ajattelet, että eivät ikinä päädy yhteen, mutta silti haaveilet siitä jotenkin? Itse en pystyisi tuohon, jos noin ajattelisin
Itse ajattelen, että todennäköisesti eivät päädy yhteen, mutta se on ihan mahdollista kuitenkin, että päätyvät. Joskus alkusyksystä ajattelin, että todennäköisyys on luokkaa pari prosenttia. Nyt ajattelen, että se on ehkä 30 %. Ja tällekin varmaan joku nauraa räkäisesti, että miten voit pitää sitä noinkin todennäköisenä, ihan sama. En koe olevani delulu kun tiedän, että on kuitenkin todennäköisempää että ei. Jos pitäisin sitä nollana, en varmaan jaksaisi shipata, mutta selkeästi hyvinkin pienellä mahiksella se jaksoi kiinnostaa.
 
vierailija
Tuli vain mieleen, että soittivatkohan Jokerit NT:llä Proti Tokun osittain treenimielessä? Kun esittivät Stožicessa kaikki biisinsä levyiltään ja Proti Toku on siellä. Kyllä niiltä oli varmaan toivottu enemmän Padamia ja Omamljeno teloa, jos fanien sana ratkaisis.
 
vierailija
Tuli vain mieleen, että soittivatkohan Jokerit NT:llä Proti Tokun osittain treenimielessä? Kun esittivät Stožicessa kaikki biisinsä levyiltään ja Proti Toku on siellä. Kyllä niiltä oli varmaan toivottu enemmän Padamia ja Omamljeno teloa, jos fanien sana ratkaisis.
Proti tokun taisivat soittaa siksi, että keikalla oli fani kyltin kanssa. Kyltissä luki jotain tyyliin "lensin tänne 17 tuntia kuullakseni Proti tokun". Aika moni varmasti heltyisi soittamaan ylimääräisen kappaleen tuon edessä.
 
vierailija
Todennäköisesti ihan ok. Hyvin vaikea kuvitella, että kohteessa olisi hullua porukkaa vastassa.
Niin, K:kin sai ihan rauhassa olla Thaimaassa vaikka sen stooreissa näkyi niin paljon kaupunkia että sen hotellin olisi voinut halutessa saada selville. Ei siellä paikalliset välitä, ja tuskin on niin paljon Slovenialaisia määränpäässä että statistisesti löytyisi yksi tarpeeksi hullu lähteäkseen lentokenttästalkkaukseen.
 
vierailija
Proti tokun taisivat soittaa siksi, että keikalla oli fani kyltin kanssa. Kyltissä luki jotain tyyliin "lensin tänne 17 tuntia kuullakseni Proti tokun". Aika moni varmasti heltyisi soittamaan ylimääräisen kappaleen tuon edessä.
No noin se meille selitettiin. En usko, että tuollaiset syyt välttämättä ratkaisevat asiaa. Muutenhan siellä voisi kuka hyvänsä seistä minkä tahansa kyltin kanssa toivomassa omaa harvoin soitettavaa suosikkiaan.
 

Yhteistyössä