K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitähän just näilläkin palstoilla on tehty jo yli puolitoista vuotta. Selvitelty missä kukin on, on ollut ja mitä jokin pieni yksityiskohta voisi tarkoittaa. Samaahan tekee lehdetkin. Ei siinä kauaa mennyt kun K Malediivien loma oli selvitetty jostain vesitason kirjoituksesta. Ja mikäpäs siinä.
Mikäpäs siinä? Kyllä mun mielestä on ihan eri juttu alkaa selvittämään asuinpaikkaa huoneiston numeroa myöten kuin päätellä, missä joku lomailee. Sitä paitsi Kärtsä jakoi lomasijaintinsa Malediiveilla muutenkin, koska oli kaupallinen yhteistyö. Ihmisen koti on koti ja sitä kotirauhan pitäisi koskea kaikkia. Et voi tietää ketä kaikkia kyyliä anonyymipalstaa lukee, joten esim. osoitetietojen paljastaminen täällä on todella epäeettistä.

vierailija
No nyt siellä discordissa haukutaan jo toisia faneja eli tätä Bojanille Jerc korun ja Tupla-patukan antanutta, väitettiin B:n olleen näistä tympääntynyt, vaikka iloisesti suklaastakin kiittää, kateutta vai mitä ihmettä. Tämä vielä kuvannut molemmat keikat kokonaisuudessaan youtubeen.
Saako ne "haukkumisviestit" yläpeukkuja vai onko ennemminkin vaan yhden henkilön mielipide?

vierailija
Mikäpäs siinä? Kyllä mun mielestä on ihan eri juttu alkaa selvittämään asuinpaikkaa huoneiston numeroa myöten kuin päätellä, missä joku lomailee. Sitä paitsi Kärtsä jakoi lomasijaintinsa Malediiveilla muutenkin, koska oli kaupallinen yhteistyö. Ihmisen koti on koti ja sitä kotirauhan pitäisi koskea kaikkia. Et voi tietää ketä kaikkia kyyliä anonyymipalstaa lukee, joten esim. osoitetietojen paljastaminen täällä on todella epäeettistä.
Kukaan ei ole osoitetietoja paljastanut täällä. Ja tosi stalkkerit on tietänyt ne jo pitkään jokatapauksessa. Muutenkin tuntuvat löytävän sinnä missä K on.

vierailija
Niin, K on jakanut tietoa asunnostaan, rakennuttajasta jne ja lisäksi asunto on näkynyt stooreissa.
Oletko tosissasi? Ei ole jakanut yhtään mitään tietoja. Kerran vain postasi stoorin asunnonostosta (tai ehkä oli pari), mutta sijaintia ei kyllä mainininnut. Palstastalkkerit alkoi heti selvittämään asioita ja siitä ne teidän tietonne ovat peräisin, eivät Kärtsältä. Insta näytti vielä silloin uudet seuratut ja täällähän heti alettiin tehdä päätelmiä tämän sisustajan jakamista jutuista ja jollekin tuntuu olevan tämä asia niin tärkeä, että on jatkanut asian tonkimista. Kärtsä on postannut tosi vähän stooreja tms uudesta asunnostaan ja niistä ei kyllä kovin paljoa voi päätellä mitään. Koeta nyt ymmärtää, että tällainen selvittely julkisella anonyymipalstalla ei ole hyväksyttävää millään tavalla.

vierailija
No nyt siellä discordissa haukutaan jo toisia faneja eli tätä Bojanille Jerc korun ja Tupla-patukan antanutta, väitettiin B:n olleen näistä tympääntynyt, vaikka iloisesti suklaastakin kiittää, kateutta vai mitä ihmettä. Tämä vielä kuvannut molemmat keikat kokonaisuudessaan youtubeen.
No nyt kyllä luet discordia kuin piru Raamattua. Olen lukenut sen saman keskustelun.

vierailija
Mun mielestä tällainen touhu on aina kyseenalaista. Jokuhan oli selvittänyt, että missä yksi Lomittajat sarjan henkilö asuu ja ajanut pihaan sekä yrittänyt päästä katsomaan hänen eläimiään. Osalla ihmisistä se ei jää pelkäksi stalkkaukseksi, vaan sitä julkkista aletaan oikeasti seuraamaan. Näitä esimerkkejä on Suomi ja muu maailma pullollaan. Eminemin kotiin joku sairas fani oli päässyt murtautumaan vartijoista huolimatta ja uhannut tämän henkeä.

vierailija
Saako ne "haukkumisviestit" yläpeukkuja vai onko ennemminkin vaan yhden henkilön mielipide?
Ei siellä mitään haukkumisviestejä ole tästä henkilöstä. Muutama ihminen oli nähnyt lahjan antamistilanteen vähän eri tavalla. Video tilanteesta näyttää hymyilevän Bojanin ja ihan discordissa tämä video. Yleistä pohdiskelua siellä lahjojen antamisesta. Menkää itse sinne, älkää ainakaan uskoko ihan kaikkea, mitä tänne tullaan kertomaan.

vierailija
Ei siellä mitään haukkumisviestejä ole tästä henkilöstä. Muutama ihminen oli nähnyt lahjan antamistilanteen vähän eri tavalla. Video tilanteesta näyttää hymyilevän Bojanin ja ihan discordissa tämä video. Yleistä pohdiskelua siellä lahjojen antamisesta. Menkää itse sinne, älkää ainakaan uskoko ihan kaikkea, mitä tänne tullaan kertomaan.
Älä puhu peetä, selkeästi naureskellaan henkilölle ja antamilleen lahjoille, ettei B muka pitänyt ja shippiketju kuitenkin, ei hyviin tapoihin kuulu toisten arvostelu fandomissa, eikä kukaan näytä uskaltavan kirjoittaa mitään eriävää.

Yhteistyössä