Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos ymmärsin oikein, sun aiemmin postaama linkki vie Madam_cykan stooriin, joka siis päättyy tuohon, kun Kris alkaa vastata (se "um"). Se on siis vain lyhyt versio kokonaisesta klipistä, ja painamalla sitä stooria saa aukeamaan koko klipin. En usko, että Madam_cykan tarkoituksena on ollut mitenkään v*ttuilla brittifaneille, vaan jakaa vain tuo pidempi klippi. En osaa Instaa niin hyvin käyttää, että tietäisin varmasti, mutta olen käsittänyt, että Insta automaattisesti katkaisee stoorin jossain kohtaa, jos laittaa tuolla lailla linkin pidempään kelaan. Ei välttämättä ole siis valittu edes tarkoituksella tuo kohta. Ja ei varmasti ole tarkoitus viestiä mitään brittifaneille, vaan tosiaan jos sen koko kelan ja Krisin vastauksen katsoo, niin hän puhuu hyvin lämpimästi faneista ja sanoo, että JO tulee uudelleen UK:hon.
Olen edelleen eri mieltä. Jakaahan se Madam_cyka vaikka minkä pituisia klippejä, se tallentaa ne ensin kokonaisina ja julkaisee sitten, ei se ”jaa” niitä sillä lailla, kuin esim. Bojan jakoi pyykkistoorin. Sillälaillahan niissä ei ole ikinä kredittejäkään (vai onko se nyt ruvennut laittamaan niitä?) kun se esim zoomaa ne klipeistä pois.
Kyllä tuon klipin oli tarkoitus loppua juuri noin kuin se loppui.
Siinä oli vielä käännöstekstissö punaisella vain tietyt sanat, joiden ajattelin johdattelevan tähän päätelmääni…
 
vierailija
Miksi European Music Awards ois Jenkeissä? Ja jos olisi niin eihän siellä olisi viisuartisteja ehdolla, kun viisut ei näy telkussa siellä ja Youtubessakin ne on geoblokattu.
MTV on Jenkki ja mielestäni joku höpötti, että jos K voittaisi kategoriansa ois kuvansa Time Squarella… vai muistanko lukeneeni omiani. En ole todellakaan seurannut, missä tuollaiset täysin turhat palkinnot fyysisesti jaetaan, kun eipä tule MTV:tä ikinä katsottua. Vai keille toi voitto ois isosti näkyvä juttu? Lähettääkö se MTV enää edes musiikkivideoita?
 
vierailija
Hyvä että on yölento koska Bojan pn sanonut ettei tykkää pitkistä lennoista. Touhutontulle varmaan vaikeaa olla pitkään paikallaan. Nyt saa toivottavasti nukuttua osan matkaa ☺
 
vierailija
Olen edelleen eri mieltä. Jakaahan se Madam_cyka vaikka minkä pituisia klippejä, se tallentaa ne ensin kokonaisina ja julkaisee sitten, ei se ”jaa” niitä sillä lailla, kuin esim. Bojan jakoi pyykkistoorin. Sillälaillahan niissä ei ole ikinä kredittejäkään (vai onko se nyt ruvennut laittamaan niitä?) kun se esim zoomaa ne klipeistä pois.
Kyllä tuon klipin oli tarkoitus loppua juuri noin kuin se loppui.
Siinä oli vielä käännöstekstissö punaisella vain tietyt sanat, joiden ajattelin johdattelevan tähän päätelmääni…
No, se on sitten sinun tulkintaasi. Itse en tulkinnut tuota stooria noin, vaan otin sen vain "mainoksena" pidemmälle videolle ja klikkasin tietysti stooria nähdäkseni täyspitkän videon. Enkä todellakaan usko, että Madam_cyka on sitä tuolla tavalla tarkoittanut, mutta saat toki tehdä omat päätelmäsi.
 
vierailija
Jos Markin stooria katsoo, niin eivät vielä. Lipussa lukee, että lento lähtee 10.10. kello 00:45. Ovat siis varmaan matkalla kentälle tai hengaavat kohtapuolin siellä.
Tjaah...no sitten laskevat varmaan sen varaan että harva wannabe-stalkkerikaan on niin hullu että lähtee näin myöhään yöllä enään ajamaan lentokentälle bongailemaan heitä.
 
vierailija
Melkein toivoisin, että joksut pitäisivät hiljaisuutta somessa loman aikana. Ihan itsekkäästä syystä. Luulen kuitenkin, että Nace ja Bojan jakavat jotain materiaalia, muut taitavat olla ihan hiljaa.
 
vierailija
Itse ajattelen, että todennäköisesti eivät päädy yhteen, mutta se on ihan mahdollista kuitenkin, että päätyvät. Joskus alkusyksystä ajattelin, että todennäköisyys on luokkaa pari prosenttia. Nyt ajattelen, että se on ehkä 30 %. Ja tällekin varmaan joku nauraa räkäisesti, että miten voit pitää sitä noinkin todennäköisenä, ihan sama. En koe olevani delulu kun tiedän, että on kuitenkin todennäköisempää että ei. Jos pitäisin sitä nollana, en varmaan jaksaisi shipata, mutta selkeästi hyvinkin pienellä mahiksella se jaksoi kiinnostaa.
Et oo yksin. Mäkin jaksan toivoa, vaikka osaan elää sen kanssa, että niin ei käy. NT antoi mille jotenkin tosi helpottuneen olon monessakin mielessä. 1. He ovat varmempia toistensa seurassa ja heillä on edelleen se ihana vibe siinä olemisessa. 2. K vaikuttaa olevan lähes rakastunut Bojaniin, B:n toiminta taas menee hyvin tyypistä, joka ymmärtää antaa toisen olla(/päättää) parisuhtee(n)sa. 3. He näyttävät osaavan elää sen kanssa, etteivät seurustele (halusivat tai vaikka eivät. Jos eivät edes haluaisi, silloinhan se varsinkin ois helppoa. Mutta sitä etteivät edes haluaisi vaikka tilanteet ois mitkä mun on vaikea uskoa ;) )
 
vierailija
Lähtökenttä on Istanbul, joten ovat lentäneet tai lentämässä parhaillaan sinne Istanbuliin. Ei siis todellakaan kannata stalkata Ljubljanassa. JA voihan olla, ett ovat sitä ennen autoilleet jonnekin naapurimaan lentokentälle.
 
vierailija
Parasta tossa radiohaastattelussa on se kuinka innoissaan Kris on Käärijästä. Kun jossain vaiheessa vaikutti et Krisiä Käärijä kiinnostaa noista selvästi vähiten. Sehän on ihan fani! Ihana Kris. Onkohan Kris vaan himmaillu ihailuaan olosuhteiden pakosta kun Bojan perhana se vei Käärijän huomion niin täysin. Noi bändikaverithan sen lähimpää näki miten hullaantunu Bojan oli (on) Käärijästä ja toisinpäin.
 
vierailija
MTV on Jenkki ja mielestäni joku höpötti, että jos K voittaisi kategoriansa ois kuvansa Time Squarella… vai muistanko lukeneeni omiani. En ole todellakaan seurannut, missä tuollaiset täysin turhat palkinnot fyysisesti jaetaan, kun eipä tule MTV:tä ikinä katsottua. Vai keille toi voitto ois isosti näkyvä juttu? Lähettääkö se MTV enää edes musiikkivideoita?
En mä tiedä välittääkö kukaan oikein noista musapalkinnoista, muuten kuin voittajien fanit, varsinkin noista alakategorioista kuten Nordic/Arabic/Dutch jne. Hieno kerskailupysti siitä toki tulisi, vähän kuten platinalevyt ja muut tällaiset. Mutta ei sillä Kärtsän uralle ole vaikutusta suuntaan tai toiseen. Uudella musiikilla, musavideoilla ja keikoilla ne fanit tehdään.
 
vierailija
Et oo yksin. Mäkin jaksan toivoa, vaikka osaan elää sen kanssa, että niin ei käy. NT antoi mille jotenkin tosi helpottuneen olon monessakin mielessä. 1. He ovat varmempia toistensa seurassa ja heillä on edelleen se ihana vibe siinä olemisessa. 2. K vaikuttaa olevan lähes rakastunut Bojaniin, B:n toiminta taas menee hyvin tyypistä, joka ymmärtää antaa toisen olla(/päättää) parisuhteesa. 3. He näyttävät osaavan elää sen kanssa, etteivät seurustele (halusivat tai vaikka eivät. Jos eivät edes haluaisi, silloinhan se varsinkin ois helppoa. Mutta sitä etteivät edes haluaisi vaikka tilanteet ois mitkä mun on vaikea uskoa )
Häh, mistä toi alapeukku tonne tuli? 🤦 Koitin kirjoittaa parisuhtee ( n ) sa niin tulkitseeko sivusto sen alapeukuksi!? 🙈 Kun tarkoitin mimikoida vaihtoehtoja olla parisuhteessa / päättää parisuhteeNsa.
 

Yhteistyössä