vierailija
Mä törmäisin mielellään Janiin ja Igoriin.No nyt kun sanoit, niin oli vissiin joskus video missä oli lenkillä koiran kanssa. Olisi kyllä erikoista törmätä Naceen ja koiraan jossain metsässä
Mä törmäisin mielellään Janiin ja Igoriin.No nyt kun sanoit, niin oli vissiin joskus video missä oli lenkillä koiran kanssa. Olisi kyllä erikoista törmätä Naceen ja koiraan jossain metsässä
B sanoi aiemmin, että lähtevät 2pv Arenan jälkeen. Siksi luulin, että sunnuntaina. Shippilasit päässä laskin, että onko 14pv matka su->su, niin ehtii vielä ma 23.10. Londoniin Kn keikalle!Näköjään on, söpöliini! Eivätkö he vieläkään ole lähteneet lomalle, vai hämäävätkö vaan faneja.
Oi että, tämä olisi ihana! Voin nähdä tämän tapahtuvan jossain syksyisellä metsäpolulla, aurinko paistaa viistosti puiden lomasta ja sää on suloisen kirpeä. Sitten sieltä mutkan takaa tulisi esiin ylpeästi pää pystyssä tassutteleva Igor ja perässä Jan oikein aistillisen komeana. Ja siinä vaiheessa ottaisi tämä nauta varmaankin käyttöön Amsterdamin metodit.Mä törmäisin mielellään Janiin ja Igoriin.
Eiköhän se ole vain päivityksen ajan tuo teksti, viittaa kuitenkin tuohon sulun aikaraameihin. Vaikkakin vähän hassusti ilmaistu.Mitä tuo nyt tarkoitti, että kommentointi auki klo 10-18? Onko jatkossa vauva auki vain tuon ajan?
Parin viikon päästä saadaan päivitys, jossa Kärppy kiroilee ja pyykkäilee Boitsun bermudoita ja havaijipaitoja.B sanoi aiemmin, että lähtevät 2pv Arenan jälkeen. Siksi luulin, että sunnuntaina. Shippilasit päässä laskin, että onko 14pv matka su->su, niin ehtii vielä ma 23.10. Londoniin Kn keikalle!
Likapyykkiä on kyllä silloin jo paljon!
Päivän paras ja kiitokset nauruistaParin viikon päästä saadaan päivitys, jossa Kärppy kiroilee ja pyykkäilee Boitsun bermudoita ja havaijipaitoja.
Täällä vissiin oli manifestointi listan pitäjä niin tuo sille listalle, kiitos!Parin viikon päästä saadaan päivitys, jossa Kärppy kiroilee ja pyykkäilee Boitsun bermudoita ja havaijipaitoja.
Just meinasin tulla sanomaan että melkein yksi joksuton päivä lusittu ja oli ihan tyhjä olo ja kamalaa, mut onko vielä 14 edessä???Näköjään on, söpöliini! Eivätkö he vieläkään ole lähteneet lomalle, vai hämäävätkö vaan faneja.
Ja sit oli se skotti-fanin kiltti samalle listalle!Täällä vissiin oli manifestointi listan pitäjä niin tuo sille listalle, kiitos!
No tämä. Tarvitseeko mun oikeasti hankkia elämääni nyt jotain muuta sisältöä?? Minkä ihmeen harrastuksen mä tän tilalle keksin? Slovenian opettelun?Just meinasin tulla sanomaan että melkein yksi joksuton päivä lusittu ja oli ihan tyhjä olo ja kamalaa, mut onko vielä 14 edessä???
Mä varmaan pakoon lampsiessa kompastuisin johonkin puunrunkoon ja vierisin lähimpään lammikkoon tai uppoaisin suohon.Oi että, tämä olisi ihana! Voin nähdä tämän tapahtuvan jossain syksyisellä metsäpolulla, aurinko paistaa viistosti puiden lomasta ja sää on suloisen kirpeä. Sitten sieltä mutkan takaa tulisi esiin ylpeästi pää pystyssä tassutteleva Igor ja perässä Jan oikein aistillisen komeana. Ja siinä vaiheessa ottaisi tämä nauta varmaankin käyttöön Amsterdamin metodit.
Ja perhana, jos eivät ookaan vielä lähteneet, oon kytänny vääriä lentoja flightradarissa. Ja tiedän, että hullu olen!Just meinasin tulla sanomaan että melkein yksi joksuton päivä lusittu ja oli ihan tyhjä olo ja kamalaa, mut onko vielä 14 edessä???
Slovenia on muuten hiton vaikeeta! Ennen NT yritin opetella mutta meni hermot jo numeroiden kohdallaNo tämä. Tarvitseeko mun oikeasti hankkia elämääni nyt jotain muuta sisältöä?? Minkä ihmeen harrastuksen mä tän tilalle keksin? Slovenian opettelun?
Ja sitten jan tulee huolestuneena sun luokse ja siinä sitten yrität selitellä jotain järkevää kun katsot Jania (ja Igoria) alaviistosta samalla kun olet tukehtumassa mutalammikossaMä varmaan pakoon lampsiessa kompastuisin johonkin puunrunkoon ja vierisin lähimpään lammikkoon tai uppoaisin suohon.
Pakko yhtyä kommenttiisi. Erityisesti palstalaisten nokkela huumori on ollut loistavaa! Toivottavasti päästään seilaamaan alkuperäiselle the laivalle.Hieman myöhässä vastailen mutta minäkin olen kyllä ehdottomasti astelemassa uudelle laivalle mikäli rakkaalle emoaluksellemme käy köpelösti! En edes ole kauaa seurannut ketjuja päivittäisellä tai edes viikottaisella tasolla, mutta nyt minua ei kyllä saisi pois kirveelläkään. Lyhyessä ajassa on tullut teistä kovin tärkeitä vaikka anonyymisti seilataankin. Että kiitos, tunnen olevani kerrankin osa porukkaa ja etenkin sellaista, jossa huumori kohtaa loistavasti. Haleja teille. Ja nyt loppuu tämmönen turha söpöstely meikäläisen suunnalta, eiköhän jatketa.
Katsoin tänää Arenataltiointia, jossa näkyi, miten se Bn ananaslongeropaidan saaminen heijastuikin koko salin isoimmalle keskiskriinille. Aiemmin luulin, että se tallentui vain lähikännyköille. Kaikki 12000 näkivät siis Bn "suomihymyn"!Eikös Suomi juuri ollut erityisesti mainittuna jossakin ja ilahtuu kovasti lahjapaidastaankin, en ole huomannut erityistä välttelyä
Tämä on muuten totta. Jälkikäteen olen nauranut näille tosi onnettomille trollailu yrityksille. Ei niitä juuri sillä hetkellä jaksa, mutta myöhemmin osa niistä lähinnä hymyilyttää. Sama juttu siellä UMK ketjussa. Pyydän anteeksi nyt kaikilta Anna-Liisoilta, mutta silloin ne jatkuvat runot ärsytti. Nykyään nauran niille ja hei, osaa niistä osaan jopa arvostaa nykyään. Mulla kyllä on muutenkin huumorintaju muuttunut toukokuun jälkeen ja aina vaan pimeämpään suuntaan tässä mennään.Pakko sanoa noista ulkönäön negatiivisista kommentoinneista sen verran että kun luin ketjua alusta uudestaan niin siinä vaiheessa kun oli lukenut ties kuinka pitkään sellaisia asialisia ja hyviä ja hauskoja pohdintoja ja sitten sieltä pomppaa yllättäen joku (trollailu-)rasvaletti kommentti niin se vaan nauratti. Tai viime aikoina esim. se joku räkäpalloja seinässä jne. Turhaa minusta on niitäkään poistaa.
Ja kyllä tulen uuteen paattiin myös vaikka nämäkin naurattivat. Ehkä huumorintajuni on jotenkin vieläkin vinksahtaneempi mutta viis siitä.
Kaikkea voi sattua En enää yllättyisi mistään, kun K, B ja JO on kyse.B sanoi aiemmin, että lähtevät 2pv Arenan jälkeen. Siksi luulin, että sunnuntaina. Shippilasit päässä laskin, että onko 14pv matka su->su, niin ehtii vielä ma 23.10. Londoniin Kn keikalle!
Likapyykkiä on kyllä silloin jo paljon!