Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hieman myöhässä vastailen mutta minäkin olen kyllä ehdottomasti astelemassa uudelle laivalle mikäli rakkaalle emoaluksellemme käy köpelösti! En edes ole kauaa seurannut ketjuja päivittäisellä tai edes viikottaisella tasolla, mutta nyt minua ei kyllä saisi pois kirveelläkään. Lyhyessä ajassa on tullut teistä kovin tärkeitä vaikka anonyymisti seilataankin. Että kiitos, tunnen olevani kerrankin osa porukkaa ja etenkin sellaista, jossa huumori kohtaa loistavasti. Haleja teille. Ja nyt loppuu tämmönen turha söpöstely meikäläisen suunnalta, eiköhän jatketa.
 
vierailija
Näköjään on, söpöliini! Eivätkö he vieläkään ole lähteneet lomalle, vai hämäävätkö vaan faneja.
B sanoi aiemmin, että lähtevät 2pv Arenan jälkeen. Siksi luulin, että sunnuntaina. Shippilasit päässä laskin, että onko 14pv matka su->su, niin ehtii vielä ma 23.10. Londoniin Kn keikalle!
Likapyykkiä on kyllä silloin jo paljon!🤭💙💗💚
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mä törmäisin mielellään Janiin ja Igoriin.
Oi että, tämä olisi ihana! Voin nähdä tämän tapahtuvan jossain syksyisellä metsäpolulla, aurinko paistaa viistosti puiden lomasta ja sää on suloisen kirpeä. Sitten sieltä mutkan takaa tulisi esiin ylpeästi pää pystyssä tassutteleva Igor ja perässä Jan oikein aistillisen komeana. Ja siinä vaiheessa ottaisi tämä nauta varmaankin käyttöön Amsterdamin metodit.
 
vierailija
B sanoi aiemmin, että lähtevät 2pv Arenan jälkeen. Siksi luulin, että sunnuntaina. Shippilasit päässä laskin, että onko 14pv matka su->su, niin ehtii vielä ma 23.10. Londoniin Kn keikalle!
Likapyykkiä on kyllä silloin jo paljon!
Parin viikon päästä saadaan päivitys, jossa Kärppy kiroilee ja pyykkäilee Boitsun bermudoita ja havaijipaitoja.
 
vierailija
Ketäs kaikkia meitä täällä nyt on? Kirjoitin tänään spostia, niin T.:n jälkeen sanakirja ehdotti sanoja Ritva-Liisa ja Kukkikseen. Vähän säikäytti, kun omaa nimeäni ei ehdottanut 🤣
 
vierailija
Oi että, tämä olisi ihana! Voin nähdä tämän tapahtuvan jossain syksyisellä metsäpolulla, aurinko paistaa viistosti puiden lomasta ja sää on suloisen kirpeä. Sitten sieltä mutkan takaa tulisi esiin ylpeästi pää pystyssä tassutteleva Igor ja perässä Jan oikein aistillisen komeana. Ja siinä vaiheessa ottaisi tämä nauta varmaankin käyttöön Amsterdamin metodit.
Mä varmaan pakoon lampsiessa kompastuisin johonkin puunrunkoon ja vierisin lähimpään lammikkoon tai uppoaisin suohon.
 
vierailija
Hieman myöhässä vastailen mutta minäkin olen kyllä ehdottomasti astelemassa uudelle laivalle mikäli rakkaalle emoaluksellemme käy köpelösti! En edes ole kauaa seurannut ketjuja päivittäisellä tai edes viikottaisella tasolla, mutta nyt minua ei kyllä saisi pois kirveelläkään. Lyhyessä ajassa on tullut teistä kovin tärkeitä vaikka anonyymisti seilataankin. Että kiitos, tunnen olevani kerrankin osa porukkaa ja etenkin sellaista, jossa huumori kohtaa loistavasti. Haleja teille. Ja nyt loppuu tämmönen turha söpöstely meikäläisen suunnalta, eiköhän jatketa.
Pakko yhtyä kommenttiisi. Erityisesti palstalaisten nokkela huumori on ollut loistavaa! Toivottavasti päästään seilaamaan alkuperäiselle the laivalle.
 
vierailija
Eikös Suomi juuri ollut erityisesti mainittuna jossakin ja ilahtuu kovasti lahjapaidastaankin, en ole huomannut erityistä välttelyä
Katsoin tänää Arenataltiointia, jossa näkyi, miten se Bn ananaslongeropaidan saaminen heijastuikin koko salin isoimmalle keskiskriinille. Aiemmin luulin, että se tallentui vain lähikännyköille. Kaikki 12000 näkivät siis Bn "suomihymyn"!🌞😁
 
vierailija
Pakko sanoa noista ulkönäön negatiivisista kommentoinneista sen verran että kun luin ketjua alusta uudestaan niin siinä vaiheessa kun oli lukenut ties kuinka pitkään sellaisia asialisia ja hyviä ja hauskoja pohdintoja ja sitten sieltä pomppaa yllättäen joku (trollailu-)rasvaletti kommentti niin se vaan nauratti. Tai viime aikoina esim. se joku räkäpalloja seinässä jne. Turhaa minusta on niitäkään poistaa.

Ja kyllä tulen uuteen paattiin myös vaikka nämäkin naurattivat. Ehkä huumorintajuni on jotenkin vieläkin vinksahtaneempi mutta viis siitä.
Tämä on muuten totta. Jälkikäteen olen nauranut näille tosi onnettomille trollailu yrityksille. Ei niitä juuri sillä hetkellä jaksa, mutta myöhemmin osa niistä lähinnä hymyilyttää. Sama juttu siellä UMK ketjussa. Pyydän anteeksi nyt kaikilta Anna-Liisoilta, mutta silloin ne jatkuvat runot ärsytti. Nykyään nauran niille ja hei, osaa niistä osaan jopa arvostaa nykyään. Mulla kyllä on muutenkin huumorintaju muuttunut toukokuun jälkeen ja aina vaan pimeämpään suuntaan tässä mennään.
 

Yhteistyössä