vierailija
Se on bonusbiisi, ei itse albumin biisi.No ei ole, koska Joost ei halua.
Se on bonusbiisi, ei itse albumin biisi.No ei ole, koska Joost ei halua.
Joo, ymmärrän. En mäkään oo sitä mieltä, etteikö muutkin juontajavaihtoehdot voi olla hyviä. Mut K ja B olis myös. Mä en erityisesti edes usko että he olis juontajina mut idea on kiva ja kyllä musta pieni mahdollisuus on olemassa, kun Matti on puikoissa ja UMK:ssa ollaan varmasti muutenkin K:n ja B:n ystävyydestä tietoisia. Musta tää keskustelu on vaan hauskaa spekua, ei mitään totista torvensoittoa.Niin on moni muukin tyyppi kuin B, moni sellainen joka sopii pestiin paremmin ja jolla on syy olla mukana. Vaikka B:sta tykkään mieluummin pidän UMK:n suomalaisten juttuna. Voihan B vaikka juontaa uudelleen Slovenian karsinnan..
Mitkä on vakkarimaat? Eihän siellä ole ollut joka vuosi kuin tyyliin Espanja ja Saksa, mutta sitten joitain muita maita on ollut kahtena peräkkäisenä vuotena.Ei Sloikut anna pisteitä ensi vuonna. Ei ole mikään vakkarimaa. En muista että olisi koskaan ennen ollut pisteitä antamassa Suomen karsinnassa.
On Areenassa ja kuulee kyllä että Joksut saa kaikista kovimman huudon.Onks toi ohjelma vielä Areenassa? Sieltähän sen voisi tarkistaa Tuskinpa huudettiin, ei moni varmaan edes tiennyt keitä ne muut pisteiden antajat olivat. En ainakaan itse tiennyt
Sehän selviää kun kokeilet. Todennäköisesti kukaan ei kiinnitä huomiota. Discord on tarkoitettu keskustelulle asioista eikä keskustelulle toisista faneista ja heidän mielipiteistään.Joo osaan käyttää emojeja. Mutta en tienny sitä että onks siellä joku "lukittu" emojivalikoima vai onks siellä käytössä kaikki emojit.
Ja tiedän myös että emojeista näkee kuka ne on laittanu. Just sitä tarkotinkin sillä että oisko muhun suhtauduttu jollain tavalla jos oisin laittanu alapeukun.
No itse olin areenalla ja huudettiin. Ollyn nyt suurin osa tiesi, mutta tunnelma oli hyvä ja kaikelle annettiin raikuvat aplodit.Onks toi ohjelma vielä Areenassa? Sieltähän sen voisi tarkistaa Tuskinpa huudettiin, ei moni varmaan edes tiennyt keitä ne muut pisteiden antajat olivat. En ainakaan itse tiennyt
Ok, kiva. En usko että bonusbiisi on collab.PC ilmestyy LP:n helmikuussa ja siinä kuulemma on bonustrack
Hah, itsehän ne tänään siellä toisista faneista keskusteli eräät.Sehän selviää kun kokeilet. Todennäköisesti kukaan ei kiinnitä huomiota. Discord on tarkoitettu keskustelulle asioista eikä keskustelulle toisista faneista ja heidän mielipiteistään.
keskusteltiin fanilahjojen antamisesta, ei kenestäkään fanista. Onko se niin vaikeaa ymmärtääHah, itsehän ne tänään siellä toisista faneista keskusteli eräät.
Olen eri, mutta minun mielestä B olisi vähän outo valinta UMK juontajaksi. Mitään meriittejä ei siihen ole vaan valittaisiin ainoastaan K:n takia. Eli taas sitä K:n suosiolla ratsastamista. Luulisi, että itsekin haluaisi tulla tunnetuksi taitojensa eikä ystävänsä suosion takia.Joo, ymmärrän. En mäkään oo sitä mieltä, etteikö muutkin juontajavaihtoehdot voi olla hyviä. Mut K ja B olis myös. Mä en erityisesti edes usko että he olis juontajina mut idea on kiva ja kyllä musta pieni mahdollisuus on olemassa, kun Matti on puikoissa ja UMK:ssa ollaan varmasti muutenkin K:n ja B:n ystävyydestä tietoisia. Musta tää keskustelu on vaan hauskaa spekua, ei mitään totista torvensoittoa.
Ei siellä mistään toisista faneista keskusteltu, vaan siitä, että B:n viittaukset Kärtsään ja K:n viittaukset Bojaniin usein saavat alkusysäyksensä siitä, että heille on annettu toisiinsa viittavia fanilahjoja. Tämä oli se keskustelun ydin, ei fanit tai heidän antamansa lahjat sinäänsä.Hah, itsehän ne tänään siellä toisista faneista keskusteli eräät.
B on juontanut aiemmin Slovenian euroviisukarsinnat ja viime vuonna viisujen pre partyt Madridissa. Nuohan on juuri tuohon tilanteeseen sopivaa kokemusta.Olen eri, mutta minun mielestä B olisi vähän outo valinta UMK juontajaksi. Mitään meriittejä ei siihen ole vaan valittaisiin ainoastaan K:n takia. Eli taas sitä K:n suosiolla ratsastamista. Luulisi, että itsekin haluaisi tulla tunnetuksi taitojensa eikä ystävänsä suosion takia.
En oo lukenut sitä keskustelua, mut tuo asia on ihan totta.Ei siellä mistään toisista faneista keskusteltu, vaan siitä, että B:n viittaukset Kärtsään ja K:n viittaukset Bojaniin usein saavat alkusysäyksensä siitä, että heille on annettu toisiinsa viittavia fanilahjoja. Tämä oli se keskustelun ydin, ei fanit tai heidän antamansa lahjat sinäänsä.
Ai tää on se hyvä puhe. Lähentelee ennemminkin sitä kuuluisaa kunnianloukkausta. Ei näin Kärtsä, ei nimien kanssa.Hyvä Kärtsäis bojan here?
"Some critic gave [the album] one star or was it two... what was the dude's name? Panu? Not Panu Hörkkö* at least, fuck, I just have to say that fucking Panu Hörkkö is a dickhead, fuck, why the fuck…www.tumblr.com
Tämäkinhän viittaa Sloveniaan pikku mutkan kautta jos on oikea kohde. Universumin vibat jne.Eikun just hyvä, en olis tajunnut, että se on tää Veronica muuten.
Luulen että joku vanhoista biiseistä tai jota ei julkaistu singlenä, esim. Morgan.Ok, kiva. En usko että bonusbiisi on collab.
Tarkoitin asuntoja, joiden rakentamisen laatu on täyttä paskaa, korjauksia tarvitaan jo takuuaikana. Ja sitä, että samassa kerroksessa on tyyliin 8 asuntoa... Kai niissä on edes kaksi hissiä? Mutta silti. Itse oon asunut rappukäytävässä, jossa on kaksi huoneistoa per kerros.Ei ole okt-tyyppinen millään tapaa? Itse tykkään moderneista ratkaisuista enemmän.
Mutta ei mitään meriittejä juontaa Suomessa maan suosituinta viihdeohjelmaa, jossa pääosassa suomalainen musiikki. Ei kukaan ehdota, että Luke menisi juontamaan Slovenian karsinnat tai K Alankomaiden vain ystävyyden perusteella.B on juontanut aiemmin Slovenian euroviisukarsinnat ja viime vuonna viisujen pre partyt Madridissa. Nuohan on juuri tuohon tilanteeseen sopivaa kokemusta.
tervetuloa discordiin, siellä on oikeasti hyvää keskustelua eikä tartte vääntää ja jankata näiden änkyröiden kanssa täällä päivästä toiseenEn oo lukenut sitä keskustelua, mut tuo asia on ihan totta.
Tämä varteenotettava vaihtoehto .Veikkaan Trafikia, kun K sanoi, että se on jo tunnettu biisi.
Juuri näin. Monella on nyt aika pahasti mopo lähtenyt käsistä.Mutta ei mitään meriittejä juontaa Suomessa maan suosituinta viihdeohjelmaa, jossa pääosassa suomalainen musiikki. Ei kukaan ehdota, että Luke menisi juontamaan Slovenian karsinnat tai K Alankomaiden vain ystävyyden perusteella.
Miss Suomi? What!Pilvi Hämäläinen on aikast tunnettu mm. eri TV-ohjelmien (maikkarin ja nelosen) kautta. Viivin varmasti myös hyvin moni tunnistaa, koska hän on juontanut monia suosittuja ohjelmia kuten Possea ja Biisonimafiaa sekä osallistunut mm. Masked singeriin. Ehkä tuttu joillekin myös siksi, että on entinen Miss Suomi. Kyllähän he ovat tuttuja TV-kasvoja monille. Ei nyt kannata taas ruveta vähättelemään muita sen takia, kun B on sulle niin tärkeä.
Ei kai siinäkään musta mitään ihmeellistä olisi, jos olisi joku side sinne kuitenkin. Ihan hyvin K ja B vois yhdessä juontaa Sloveniassakin jos joku siellä sellaisen idean keksis.Mutta ei mitään meriittejä juontaa Suomessa maan suosituinta viihdeohjelmaa, jossa pääosassa suomalainen musiikki. Ei kukaan ehdota, että Luke menisi juontamaan Slovenian karsinnat tai K Alankomaiden vain ystävyyden perusteella.
Miten emojista näkyy kuka ne on laittanut ?Joo osaan käyttää emojeja. Mutta en tienny sitä että onks siellä joku "lukittu" emojivalikoima vai onks siellä käytössä kaikki emojit.
Ja tiedän myös että emojeista näkee kuka ne on laittanu. Just sitä tarkotinkin sillä että oisko muhun suhtauduttu jollain tavalla jos oisin laittanu alapeukun.