K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin on moni muukin tyyppi kuin B, moni sellainen joka sopii pestiin paremmin ja jolla on syy olla mukana. Vaikka B:sta tykkään mieluummin pidän UMK:n suomalaisten juttuna. Voihan B vaikka juontaa uudelleen Slovenian karsinnan..
Joo, ymmärrän. En mäkään oo sitä mieltä, etteikö muutkin juontajavaihtoehdot voi olla hyviä. Mut K ja B olis myös. Mä en erityisesti edes usko että he olis juontajina mut idea on kiva ja kyllä musta pieni mahdollisuus on olemassa, kun Matti on puikoissa ja UMK:ssa ollaan varmasti muutenkin K:n ja B:n ystävyydestä tietoisia. Musta tää keskustelu on vaan hauskaa spekua, ei mitään totista torvensoittoa.

vierailija
Joo osaan käyttää emojeja. Mutta en tienny sitä että onks siellä joku "lukittu" emojivalikoima vai onks siellä käytössä kaikki emojit.

Ja tiedän myös että emojeista näkee kuka ne on laittanu. Just sitä tarkotinkin sillä että oisko muhun suhtauduttu jollain tavalla jos oisin laittanu alapeukun.
Sehän selviää kun kokeilet. Todennäköisesti kukaan ei kiinnitä huomiota. Discord on tarkoitettu keskustelulle asioista eikä keskustelulle toisista faneista ja heidän mielipiteistään.

vierailija
Joo, ymmärrän. En mäkään oo sitä mieltä, etteikö muutkin juontajavaihtoehdot voi olla hyviä. Mut K ja B olis myös. Mä en erityisesti edes usko että he olis juontajina mut idea on kiva ja kyllä musta pieni mahdollisuus on olemassa, kun Matti on puikoissa ja UMK:ssa ollaan varmasti muutenkin K:n ja B:n ystävyydestä tietoisia. Musta tää keskustelu on vaan hauskaa spekua, ei mitään totista torvensoittoa.
Olen eri, mutta minun mielestä B olisi vähän outo valinta UMK juontajaksi. Mitään meriittejä ei siihen ole vaan valittaisiin ainoastaan K:n takia. Eli taas sitä K:n suosiolla ratsastamista. Luulisi, että itsekin haluaisi tulla tunnetuksi taitojensa eikä ystävänsä suosion takia.

vierailija
Hah, itsehän ne tänään siellä toisista faneista keskusteli eräät.
Ei siellä mistään toisista faneista keskusteltu, vaan siitä, että B:n viittaukset Kärtsään ja K:n viittaukset Bojaniin usein saavat alkusysäyksensä siitä, että heille on annettu toisiinsa viittavia fanilahjoja. Tämä oli se keskustelun ydin, ei fanit tai heidän antamansa lahjat sinäänsä.

vierailija
Olen eri, mutta minun mielestä B olisi vähän outo valinta UMK juontajaksi. Mitään meriittejä ei siihen ole vaan valittaisiin ainoastaan K:n takia. Eli taas sitä K:n suosiolla ratsastamista. Luulisi, että itsekin haluaisi tulla tunnetuksi taitojensa eikä ystävänsä suosion takia.
B on juontanut aiemmin Slovenian euroviisukarsinnat ja viime vuonna viisujen pre partyt Madridissa. Nuohan on juuri tuohon tilanteeseen sopivaa kokemusta.

vierailija
Ei siellä mistään toisista faneista keskusteltu, vaan siitä, että B:n viittaukset Kärtsään ja K:n viittaukset Bojaniin usein saavat alkusysäyksensä siitä, että heille on annettu toisiinsa viittavia fanilahjoja. Tämä oli se keskustelun ydin, ei fanit tai heidän antamansa lahjat sinäänsä.
En oo lukenut sitä keskustelua, mut tuo asia on ihan totta.

vierailija
vierailija
Ei ole okt-tyyppinen millään tapaa? Itse tykkään moderneista ratkaisuista enemmän.
Tarkoitin asuntoja, joiden rakentamisen laatu on täyttä paskaa, korjauksia tarvitaan jo takuuaikana. Ja sitä, että samassa kerroksessa on tyyliin 8 asuntoa... Kai niissä on edes kaksi hissiä? Mutta silti. Itse oon asunut rappukäytävässä, jossa on kaksi huoneistoa per kerros.
Lisäksi monissa on se keittiö siellä ikkunattomalla seinällä huoneen perukoilla ja markkinoidaan jotain alle 40m2:iä kaksioina 😁

vierailija
B on juontanut aiemmin Slovenian euroviisukarsinnat ja viime vuonna viisujen pre partyt Madridissa. Nuohan on juuri tuohon tilanteeseen sopivaa kokemusta.
Mutta ei mitään meriittejä juontaa Suomessa maan suosituinta viihdeohjelmaa, jossa pääosassa suomalainen musiikki. Ei kukaan ehdota, että Luke menisi juontamaan Slovenian karsinnat tai K Alankomaiden vain ystävyyden perusteella.

vierailija
Pilvi Hämäläinen on aikast tunnettu mm. eri TV-ohjelmien (maikkarin ja nelosen) kautta. Viivin varmasti myös hyvin moni tunnistaa, koska hän on juontanut monia suosittuja ohjelmia kuten Possea ja Biisonimafiaa sekä osallistunut mm. Masked singeriin. Ehkä tuttu joillekin myös siksi, että on entinen Miss Suomi. Kyllähän he ovat tuttuja TV-kasvoja monille. Ei nyt kannata taas ruveta vähättelemään muita sen takia, kun B on sulle niin tärkeä.
Miss Suomi? What!

vierailija
Mutta ei mitään meriittejä juontaa Suomessa maan suosituinta viihdeohjelmaa, jossa pääosassa suomalainen musiikki. Ei kukaan ehdota, että Luke menisi juontamaan Slovenian karsinnat tai K Alankomaiden vain ystävyyden perusteella.
Ei kai siinäkään musta mitään ihmeellistä olisi, jos olisi joku side sinne kuitenkin. Ihan hyvin K ja B vois yhdessä juontaa Sloveniassakin jos joku siellä sellaisen idean keksis.

vierailija
Joo osaan käyttää emojeja. Mutta en tienny sitä että onks siellä joku "lukittu" emojivalikoima vai onks siellä käytössä kaikki emojit.

Ja tiedän myös että emojeista näkee kuka ne on laittanu. Just sitä tarkotinkin sillä että oisko muhun suhtauduttu jollain tavalla jos oisin laittanu alapeukun.
Miten emojista näkyy kuka ne on laittanut ?

Yhteistyössä