Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enpä olisi uskonut keväällä että toinen kotini on vauva palstan keskustelu Vantaalaisesta räppäristä (inhosin räppiä, varsinkin suomalaista) ja Slovenialaisesta (pop)Rock bändistä (inhosin myös rockia)
Mutta on kyllä ikävä paattia vaikka olikin aika paljon trolleja niin kaikki ihanat naudat ja sonnit i love you <3
 
vierailija
Mä tarkoitin siis ihan omaa nettisivustoa. Tosin sinne pitäis olla kirjautumispakko, muuten trollit mellastaa sielläkin. Olen miettinyt tätä pitkään, mutta toteutus on jäänyt ajatuksen asteelle.
Ketkä olisi tervetulleita sinne? Itse seilaan aika laajalla alueella (sinne mahtuu niin K&B kuin Tommykin). Sen lisäksi tykkään asiallisesta keskusteluista, linkkien fiilistelyistä ja hyvistä pohdinnoista, mutta hyvin jaksan nauraa myös Lasse jutuille. Mä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä sopu sijan antaa.
 
vierailija
Ketkä olisi tervetulleita sinne? Itse seilaan aika laajalla alueella (sinne mahtuu niin K&B kuin Tommykin). Sen lisäksi tykkään asiallisesta keskusteluista, linkkien fiilistelyistä ja hyvistä pohdinnoista, mutta hyvin jaksan nauraa myös Lasse jutuille. Mä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä sopu sijan antaa.
No tähän oma sivusto/foorumi olisi nimenomaan hyvä, sinne voisi avata ketjuja useista eri aiheista ja jokainen voi valita ne ketjut missä käy. Nyt emoketjun ongelmana on nimenomaan se, ettei jotkut kestä keskustelua tietyistä aiheista ja poistattaa siihen liittyvät kommentit/alkavat provoilemaan. Toisaalta myös tällainen sivusto tarvitsisi moderointia toimiakseen ja siihen tehtävään varmaan aika harvalla on aikaa tai halua ryhtyä.
 
vierailija
Huh, no nyt on panostusta, jos jaksaisi tämän parin takia väsätä ihan oman sivuston. Joskus muinoin jaksoin laittaa yhden tv-sarjan takia ihan foorumin pystyyn, mutta silloin se oli helppoa, kun oli ulkopuolinen palveluntarjoaja eikä tarvinnut itse tehdä mitään muuta kuin iskeä tiedot oikeisiin kenttiin luomisvaiheessa. Nyt en enää tiedä, löytyisikö sellaisia palveluita ilmaiseksi; tuskin.
Ei pelkästään tämän parin takia, kyllä siellä saisi keskustella muistakin asioista. Ärsyttää ihmisten huonot tavat netissä ja jatkuva kiusaaminen ja trollaaminen. Eri mieltä saa olla, mutta tahallisuutta en oikein siedä.
 
vierailija
Ketkä olisi tervetulleita sinne? Itse seilaan aika laajalla alueella (sinne mahtuu niin K&B kuin Tommykin). Sen lisäksi tykkään asiallisesta keskusteluista, linkkien fiilistelyistä ja hyvistä pohdinnoista, mutta hyvin jaksan nauraa myös Lasse jutuille. Mä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä sopu sijan antaa.
Olen kanssasi samaa mieltä ja tietenkin minificci fani/kirjoittaja olen myös.
 
vierailija
Pakko sanoa noista ulkönäön negatiivisista kommentoinneista sen verran että kun luin ketjua alusta uudestaan niin siinä vaiheessa kun oli lukenut ties kuinka pitkään sellaisia asialisia ja hyviä ja hauskoja pohdintoja ja sitten sieltä pomppaa yllättäen joku (trollailu-)rasvaletti kommentti niin se vaan nauratti. Tai viime aikoina esim. se joku räkäpalloja seinässä jne. Turhaa minusta on niitäkään poistaa.

Ja kyllä tulen uuteen paattiin myös vaikka nämäkin naurattivat. Ehkä huumorintajuni on jotenkin vieläkin vinksahtaneempi mutta viis siitä.
 
vierailija
Muistakaa äänestys! Itse olen naputellut täällä taas muutaman kymmenen ääntä, ei ihan 100 ole vielä tullut täyteen.
 

Yhteistyössä