Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Dinner datessa on tosi paljon kiinnostavia juttuja, myös esim. Bojan pyytämässä Käärijälle uskaliaita nettikysymyksiä ja näytti sanoessaan sen huomattavasti enemmän ihastuneelta kuin jäynää tekevältä (ts. kuin olisi halunnut vihjailevia kysymyksiä itsestään).
Tai sitte ois halunnu et fanit kysyy sen puolesta juttuja 😀 mitä oisi halunnu kysyä muttei viitsiny. Tyyliin oletko varattu tai hetero

vierailija
Ei hätää, jaksamme kyllä odottaa Ainakin minua se viimeisin luentasi oikeasti auttoi, mä rauhoituin niin paljon ajatellessani, että Bojanilla on ollut ote tähän hommaan, hänessä on päättäväisyyttä ja jopa määrätietoisuutta ja ei ole vain ajopuu, jota virta kuljettaa ja joka on vain sen armoilla, mitä K suvaitsee suoda hänelle. Koska se ajatus on kuuma myös Käärijään päin, että Bojan toimii ja on aktiivinen hänet "saadakseen" : D Ja minusta se vain ois mennyt jotenkin niin oikein päin, jos Bojan ois Are you -illan lopussa ollut se, jonka toimesta jokin eteni
Joku muu voi kokea toisin päin, mutta mä pidän tämän ajatuksen!
Oon samaa mieltä kanssasi, en tiiä ees miksi noi tarot luennat aina jotenki rauhottaa mun fiiliksiä kun en ikinä enne oo niitä harrastanu ja muutenki oon ollu aina tosi skeptinen tollaste juttujen suhteen 😀 Se on myös suloinen ajatus että Bojan on ollut päättäväinen Jeren suhteen ☺

vierailija
Tai sitte ois halunnu et fanit kysyy sen puolesta juttuja mitä oisi halunnu kysyä muttei viitsiny. Tyyliin oletko varattu tai hetero
Mulle tuli tämä mieleen jo silloin kun katsoin tuota ihan livenä. En ehkä osannut ajatella mitään spesifejä kysymyksiä, mutta tuli siis olo, että haluaiaisi muiden kysyvän jotain sellaista, jota itse ei ehkä kehtaa tm. Mulle tuli siitä vähän outo olo, kun en tajunnut silloin vielä homman nimeä ainakaan kokonaan.

vierailija
Olen näköjäön aivan tuhottoman liian hidas palstailuun nykypäivänä. 😅 Paljon kiinnostavia K&B kommentteja ja pohdintoja, huikea ficci (ihailen ihmisiä joilla on kirjoittamisen taito hallussa), ja nostalgiaa hellivät slämärit. 🤩 Ja tarot luentakin vielä tulossa! 💚

Ihana oli tuo timeline, olen kattonut sen putkeen aika monta kertaa ja just tuo B suloinen läpipaistava kiinnostus (ihastus) K kohtaan on super hellyyttävää katsottavaa.

Ehkä mie laitan omat vastaukset myös, vaikka voisin oikeastaan kompata vain monen teidän vastauksia.

1. Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen): anonyyminä mennään, mutta olen se aikuisuutta larppaava arjen eskapisti ja myöhäänherännyt bi 😄

2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä: en, tosin vähän sivusilmällä seuraillut Larry-meininkiä, just sen verran että tiedän mitä shippaus tarkoittaa. :D Mutta erityismainintana, hurahdin viime kesänä täysin Depp&Heard oikeudenkäyntiin, joka liippaa ehkä joltain osin tätä samaa hulluutta, mutta vähän eri vinkkelistä (silloin en tosin mihinkään palstoille eksynyt 😄).

3. Lempikappaleesi Käärijältä:
CCC, Mic Mac

4. Lempikappaleesi Joker Outilta:
Vse kar vem, Vem da greš

5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle: JO syksyllä

6. K/B-ficci, josta pidit:
Vähemmän on tullut luettua näitä, mutta erityisesti Leilan tulevaisuusficci ja Joymuffinin molemmat. <3

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!):
En sentään

8. Mikä on ihaninta Käärijässä: Hupsu, suodattamaton, mutta samalla herkkä tyyppi, jolle läheiset tärkeitä. Sen läpät 😄(okei ihan satasella en (liika)kiroilusta diggaa vaikka sitä itsekin harrastan)

9. Entä Bojanissa: Älykkyys ja herkkyys yhdistettynä nuoruuden eliksiiriin ja onhan se nyt luvattoman komea. Käärijän ja Bojanin yhdessä oleminen ja läpän heitto on vaan ihan parasta

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit: He saisivat sen mitä sydämissään eniten haluavat ja tarvitsevat toisiltaan. Toki omassa shippimaailmassa toivoisin, että se olisi rakkaussuhde, mutta toisaalta syvä loppuelämän ystävyys on todella paljon arvokkaampaa kuin kuuma ja hekumallinen rakkaussuhde, joka todennäköisesti päättyisi jossain kohtaa.

+ekstra Lempikukkasi:
Tulppaani

vierailija
Toimi toi linkki ilman tunnuksia, eilen ei kaikki toiminut? B voisi sanoa vaikka You are (pussy magnet)?
En kyllä ajattele, että Bojan kehuisi Kärtsää takaisin pussy magneetilsi, miiä idea siinä olisi? Tai että are you liittyisi tähän. Ja miksi K siihen sanoisi, että nooou?
Hämää kyllä, että mitä Bojan sanoo 🤔
Mihin se noooo -vastaus on?

vierailija
Olen näköjäön aivan tuhottoman liian hidas palstailuun nykypäivänä. Paljon kiinnostavia K&B kommentteja ja pohdintoja, huikea ficci (ihailen ihmisiä joilla on kirjoittamisen taito hallussa), ja nostalgiaa hellivät slämärit. Ja tarot luentakin vielä tulossa!

Ihana oli tuo timeline, olen kattonut sen putkeen aika monta kertaa ja just tuo B suloinen läpipaistava kiinnostus (ihastus) K kohtaan on super hellyyttävää katsottavaa.

Ehkä mie laitan omat vastaukset myös, vaikka voisin oikeastaan kompata vain monen teidän vastauksia.

1. Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen): anonyyminä mennään, mutta olen se aikuisuutta larppaava arjen eskapisti ja myöhäänherännyt bi

2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä: en, tosin vähän sivusilmällä seuraillut Larry-meininkiä, just sen verran että tiedän mitä shippaus tarkoittaa. Mutta erityismainintana, hurahdin viime kesänä täysin Depp&Heard oikeudenkäyntiin, joka liippaa ehkä joltain osin tätä samaa hulluutta, mutta vähän eri vinkkelistä (silloin en tosin mihinkään palstoille eksynyt ).

3. Lempikappaleesi Käärijältä:
CCC, Mic Mac

4. Lempikappaleesi Joker Outilta:
Vse kar vem, Vem da greš

5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle: JO syksyllä

6. K/B-ficci, josta pidit:
Vähemmän on tullut luettua näitä, mutta erityisesti Leilan tulevaisuusficci ja Joymuffinin molemmat. <3

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!):
En sentään

8. Mikä on ihaninta Käärijässä: Hupsu, suodattamaton, mutta samalla herkkä tyyppi, jolle läheiset tärkeitä. Sen läpät (okei ihan satasella en (liika)kiroilusta diggaa vaikka sitä itsekin harrastan)

9. Entä Bojanissa: Älykkyys ja herkkyys yhdistettynä nuoruuden eliksiiriin ja onhan se nyt luvattoman komea. Käärijän ja Bojanin yhdessä oleminen ja läpän heitto on vaan ihan parasta

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit: He saisivat sen mitä sydämissään eniten haluavat ja tarvitsevat toisiltaan. Toki omassa shippimaailmassa toivoisin, että se olisi rakkaussuhde, mutta toisaalta syvä loppuelämän ystävyys on todella paljon arvokkaampaa kuin kuuma ja hekumallinen rakkaussuhde, joka todennäköisesti päättyisi jossain kohtaa.

+ekstra Lempikukkasi:
Tulppaani
Minä olen se toinen, joka ihastui mutta suhdekriisin jälkeen päättyi jäämään pitkäaikaiseen parisuhteeseen (jos siis nyt itse olet se hlö joka teki päinvastoin enkä muista ihan väärin).

Tässä on jo toinen hassu yhteensattuma, minullakin meni viime kesä Depp-Heard keissiä seuratessa. Siis ehkä vielä maanisemmissa merkeissä kuin tämä shippaus. Katsoin lähes kaikki livelähetykset ja hurrasin ääneen, kun A:n tarinat alkoivat ristikuulustelussa murentua palasiksi.

En tiedä mitä aukkoa elämässäni näillä paikkaan, mutta sinänsähän näitä kahta juttua yhdistää se, että isot ihmisjoukot on jotenkin videoiden ja muun matskun perusteella aistinut kahden ihmisen välisessä kanssakäynnissä jotain erikoista - K+B välinen mieletön kemia ja energia, J+A välillä taas ainakin jonkinasteista todella epäsuhtaista valtapeliä (ja nimenomaan sen osapuolen toimesta, jonka voisi olettaa olevan täysin tossun alla). Ja jotenkin ihmiset haluaa nähdä "oikeuden" toteutuvan molemmissa tapauksissa.

vierailija
Se oli minusta tosi hyvä etenkin puolivälissä ja sen jälkeen, tosi hyvin vangittu tunnelmia, mutta minusta viimeiset luvut lässähtivät ja tapahtui kaikkea epäuskottavaa.

Tosi usein kyllä ficeissä tapahtuu jotain ärsyttävää, joka jotenkin "pilaa". Esim. eilen luin jotain ficciä, jossa Gregor kesäkuussa(?) läksyttää Bojania liian räikeistä somekommenteista ja että heiltä peruttiin liian julkisen flirtin takia Serbian keikka. Ja Bojan suhtautui siihen tosi alistuvasti, eikä esim. alkanut huutaa, että itsehän et yhtään ollut mukana aiheuttamassa tätä soppaa tai mitään.

Toki voi olla että jonkun mielestä omissakin ficeissäni on täysin noloja juonenkäänteitä.

- Joymuffin
Muistatko mikä ficci tämä oli? Siinä on minua kiinnostavia elementtejä kuvauksen perusteella...

vierailija
Tai sitte ois halunnu et fanit kysyy sen puolesta juttuja mitä oisi halunnu kysyä muttei viitsiny. Tyyliin oletko varattu tai hetero
Mäkin ajattelen, et B ois halunnu kuulla K:n vastauksia tuon tyyppisiin kyssäreihin, joita ei ollut itse kehdannut kysyä ☺

Oon kyllä vähän pihalla aikajanasta, mutta käsittääkseni dinner date oli viisujen ekalla viikolla, jolloin ehkä seurusteluasiat eivät vielä olleet tulleet sen suuremmin puheeksi.

vierailija
Minä olen se toinen, joka ihastui mutta suhdekriisin jälkeen päättyi jäämään pitkäaikaiseen parisuhteeseen (jos siis nyt itse olet se hlö joka teki päinvastoin enkä muista ihan väärin).

Tässä on jo toinen hassu yhteensattuma, minullakin meni viime kesä Depp-Heard keissiä seuratessa. Siis ehkä vielä maanisemmissa merkeissä kuin tämä shippaus. Katsoin lähes kaikki livelähetykset ja hurrasin ääneen, kun A:n tarinat alkoivat ristikuulustelussa murentua palasiksi.

En tiedä mitä aukkoa elämässäni näillä paikkaan, mutta sinänsähän näitä kahta juttua yhdistää se, että isot ihmisjoukot on jotenkin videoiden ja muun matskun perusteella aistinut kahden ihmisen välisessä kanssakäynnissä jotain erikoista - K+B välinen mieletön kemia ja energia, J+A välillä taas ainakin jonkinasteista todella epäsuhtaista valtapeliä (ja nimenomaan sen osapuolen toimesta, jonka voisi olettaa olevan täysin tossun alla). Ja jotenkin ihmiset haluaa nähdä "oikeuden" toteutuvan molemmissa tapauksissa.
Minä olen juurikin sama tyyppi! Onpa kiinnostavaa!! :D Joku taisi vauvalla joskus ehdottaa, että tästä k&b jutusta sais joku hyvän väikkäriaiheen. Oon kyllä samaa mieltä vähän modaten, että tutkimuksen kohderyhmänä voisi olla n. 4kymppiset hurahtaneet ja syyt niiden takana. 😅

vierailija
Minä olen juurikin sama tyyppi! Onpa kiinnostavaa!! Joku taisi vauvalla joskus ehdottaa, että tästä k&b jutusta sais joku hyvän väikkäriaiheen. Oon kyllä samaa mieltä vähän modaten, että tutkimuksen kohderyhmänä voisi olla n. 4kymppiset hurahtaneet ja syyt niiden takana.
Kyllä ja mua myös kiinnostaisi tutkia tarkemmin että mihin ilmiöihin, jos mihinkään, tätä voisi ennen sosiaalisen median ja netin aikakautta oikein verrata? Siis onko tämmöisiä keski-ikäisten naisoletettujen joukkohurahtamisia tapahtunut aikaisemmin, ja missä yhteydessä.

vierailija
Joo, tai siitä iltapäivästä on käsittääkseni useita erilaisia videoita, ainakin yksi on kai Gregorin kuvaama ja osa Insta-livestä, ja niistä on erilaisia pätkiä ja koosteita. Ja se oli tosiaan viisujen ekalla viikolla.
ei tästä dinner date-illasta ole muuta kuin tuota instalive-ja K:n omaan instaan kuvaamaa matskua. Siellä ei ollut Gregoria paikalla, Mikke oli kyllä. Sitä Gregorin kuvaamaa matskua on sitten Titanic-illasta, taisikin olla heti seuraavaa ilta

vierailija
Mäkin ajattelen, et B ois halunnu kuulla K:n vastauksia tuon tyyppisiin kyssäreihin, joita ei ollut itse kehdannut kysyä

Oon kyllä vähän pihalla aikajanasta, mutta käsittääkseni dinner date oli viisujen ekalla viikolla, jolloin ehkä seurusteluasiat eivät vielä olleet tulleet sen suuremmin puheeksi.
Tää vähän surettaa mua. Epäilen että B on ajatellut että K on sinkku. Tai siis J on sinkku. B oli jotenkin vaisu saunapäivän jälkeen ja silloinhan K sai Suomesta lisää väkeä viisuihin...

vierailija
B painotti sitä, että kysykää uskaliaita kysymyksiä. Minusta "Oletko sinkku" ei ole uskalias kysymys, mutta "Oletko ihastunut tohon toiseen" olisi. Mutta toki tämä on pelkkää arvuuttelua. :)

vierailija
Katsoin tänään tuon dinner date videon YouTubesta. Kuten joku täöllä vähän aikaa sitten mainitsikin, toteavat aika jännästi hihitellen jotenkin että I really like our friendship ja yes yes We have one friendship here. Ja hihittelyä päälle.

vierailija
On se sillon uskalias kysymys jos olettaa toisen olevan hetero ja ei ehkä ole ihan varma omastakaan seksuaalisuudestaan
Siis tarkoitin, että K pyytää katsojia esittämään uskaliaita kysymyksiä, tuskin K:n seuraajille "Oletko sinkku" olisi kovin uskalia kysymys vaikka se B:lle olisikin. Toki seksuaalinen suuntautuminen voisi ollakin. Mutta toki kaikki on vain spekulaatiota, joka tapauksessa B vaikutti toivoneen tietyn aihepiirin kysymyksiä, koska oli ihastunut.

Yhteistyössä