Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Timeline videon jälkeen tuli yhtäkkiä sellainen kamala tunne, että mitä jos Bojan hengasikin Kärden kanssa vain suunnitelmallisesti...? Ja jos siksi välit on lopulta poikki?
Anna mun olla väärässä, anna mun olla väärässä.
Se energia jonka lähes kaikki tajusivat, ei voinut olla feikkiä.
Kyllä mietin samaa. K just vielä tuoreessa haastattelussa hehkutti vanhaa kaveripiiriään ja jotenkin oudosti sanoi ettei tarvitse enempää kavereita.

vierailija
No mä veikkaan et B oli oikeesti aluks vaan fanipoika-fiiliksellä, mut sit huomaskin et ne tulee K:n kans älyttömän hyvin juttuun ja loppu on historiaa. Ja todisteita välien poikki menemisestä ei edelleenkään ole. B vielä eilen tykkäs Häärijän Ruissi-kuvista.
Häärijällä on aivan mahtavat kuvat ja stoorit. Käärijä on enemmän luonnonlapsi ja tuntuu siltä, ettei hänen julkaisuissaan ole aina suunnitelmallisuutta. Häärijän täytyy olla joku some/viidealan tekijä, niin taitavasti ja nokkelasti on hänen videonsa tehty.

vierailija
Jos ei mielellään saa valita samaa (eli mun tapauksessa Bojania) kaikkiin, niin mun lista ois tämä:

Kiss: Käärijä
Fck: Jan
Marry: Bojan

Ja vaikka pääsääntöisesti olen bojanisti, olen samaa mieltä jonkun edellä kommentoineen kanssa Janin katseesta 🥵

💡🤔❤🔥

PS Kas kummaa, sana AASI sisältää tosiaan 3 vokaalia 🙄

vierailija
Hei, tässä linkki siihen K ja B alkuvaiheiden timelineen. Voi, mitä klippiaarteita sieltä löytyikään Mulle ainakin osa ihan uusia ja B näyttää niin nuorelta ja viattomalta

Oivoi, onpas Bojan noissa tosi nuoren ja ihastuneen oloinen :D on kyllä paljon miehistyny lyhyen ajan sisällä. taisi olla toi Jereen ihastuminen hänelle vaan hyvä kasvun paikka

vierailija
Kiinnostaisi tietää ollaanko muiden maiden JO fandomeissa yhtä sekaisin Janista. Ja tietääköhän Slovenian päässä kukaan että Suomen suurimpien keskustelupalstojen 2023 hittiketjuissa vaahdotaan sivujuonteena ties kuinka monetta viikkoa hirveissä mouruissa kitaristin etumuksesta (itse myös). Etenkään av:lla ei tarvitse kuin mainita taannoinen lävistysspekulaatio niin johan liekit nousee.

Heh se olen muuten minä, joka oli näkevinään Janin yksityishenkilössä sen lävistyspampulan 😂 olen sittemmin jättänyt vauvalla käynnin vähemmälle, mutta kiva jos tuo vielä elää siellä (ja kyllä, edelleen seison 😆 tuon teoriani takana sataprosenttisesti).

vierailija
Joymuffin, luin ensin kertaukseksi ficcisi ekan osan ja sitten perään tän uuden toisen osan, ja enpä voi sanoa muuta kuin kiitos ❤ Upea ja puhutteleva teksti oli. Toivon mukaan kirjoitat jossain vaiheessa vielä lisää 🤩

vierailija
Heh se olen muuten minä, joka oli näkevinään Janin yksityishenkilössä sen lävistyspampulan olen sittemmin jättänyt vauvalla käynnin vähemmälle, mutta kiva jos tuo vielä elää siellä (ja kyllä, edelleen seison tuon teoriani takana sataprosenttisesti).
Hah, syyllinen löytyi! Minulta meni moneksi yöksi yöunet sen lävistyksen takia. Menen vieläkin täysin toimintakyvyttömään tilaan jos tulee mieleen yksityishenkilön prinssi albert.

vierailija
Timeline videon jälkeen tuli yhtäkkiä sellainen kamala tunne, että mitä jos Bojan hengasikin Kärden kanssa vain suunnitelmallisesti...? Ja jos siksi välit on lopulta poikki?
Anna mun olla väärässä, anna mun olla väärässä.
Se energia jonka lähes kaikki tajusivat, ei voinut olla feikkiä.
Voi eiii mulle taas tuli just päin vastoin melkein nolo olo kun se vaikutti ne kaikki videot peräkanaa katsomalla (ja joukossa joitain uusiakin) niin aidosti ihastuneelta. Saattoi olla fanitustakin, mutta että ois ollut famen perässä??? Not. Sen minusta kyllä aistii. En mä usko, että se ois sanonut haastattelijalle, että Käärijä on hridän rock genren suosikki, kun me venytettiin vähän sitä käsitettä, laskien, että täältä saakka pitää aloittaa, että kaikki kirjoittavat meistä Käärijän kanssa. Tai intoillut paljosta pina coladasta Madridin illassa.
Oli kyllä pelkkää aitoutta ja vähintäänkin fani-poikaa, ellei ihastunut, minun silmiini sillä videolla! 🫠

vierailija
Voi eiii mulle taas tuli just päin vastoin melkein nolo olo kun se vaikutti ne kaikki videot peräkanaa katsomalla (ja joukossa joitain uusiakin) niin aidosti ihastuneelta. Saattoi olla fanitustakin, mutta että ois ollut famen perässä??? Not. Sen minusta kyllä aistii. En mä usko, että se ois sanonut haastattelijalle, että Käärijä on hridän rock genren suosikki, kun me venytettiin vähän sitä käsitettä, laskien, että täältä saakka pitää aloittaa, että kaikki kirjoittavat meistä Käärijän kanssa. Tai intoillut paljosta pina coladasta Madridin illassa.
Oli kyllä pelkkää aitoutta ja vähintäänkin fani-poikaa, ellei ihastunut, minun silmiini sillä videolla! 🫠
Jep, en ymmärrä myöskään miten tuosta voi nähdä jotain tarkoitushakuista kun jonkinasteinen ihastus on niin selvää heti. Tai vaikka aivan alussa olisi ollutkin jotain tarkoitusperiä, niin ne kyllä muuttuivat aika pian. :)

vierailija
Kiss: Ehkä suukottaisin Bulbasauria
Fck: Käärijä ja Bojan, mutta voisin lähteä itse pois ja jättäisin pojat hommiin.
Marry: Joku tuolla kirjoitti että voisi toimia Bojanin "partana", niin mä voisin sitten toimia puolestani K:n valevaimona.

Mä en ole siis millään tavalla kiinnostunut kenestäkään itseni kanssa enkä haluaisi ketään itselleni Olen kiinnostunut vain K&B:stä keskenään.
Hah, sama! Minua ei kiinnosta kenenkään etumukset tai takamukset, vaan K:n etumus B:n takamuksessa. Apua! Ja nyt on vasta maanantai.

vierailija
Yön yli nukuttuani haluan vaihtaa listaani vielä kerran. Kun siis dementiaa varmaan potevana unohdin sen Krisin olemassa olon ja tykkäämiseni hänestä siinä ekassa yrityksessäni (noloa kun et muista sitä kolmatta, josta tässä saagassa tykkäät, kun K&B ovat niin massiivisen tykätyt päässäsi) Eli:
Kiss: Bojan
F*ck: Käärijä
Marry: Kris
Kris on minusta tosi kiinnostava persoona ja niin paljon kuin rakastankin Bojania niin uskon, että sopisin yhteen parhaiten näistä Krisin kanssa :)

vierailija
En ole muuten kadonnu täältä tai unohtanu luenta pyyntöjänne, töiden takia vaan finaali illan luennan tekemisessä on kestäny pidempää kuin oletin
Ei hätää, jaksamme kyllä odottaa :) Ainakin minua se viimeisin luentasi oikeasti auttoi, mä rauhoituin niin paljon ajatellessani, että Bojanilla on ollut ote tähän hommaan, hänessä on päättäväisyyttä ja jopa määrätietoisuutta ja ei ole vain ajopuu, jota virta kuljettaa ja joka on vain sen armoilla, mitä K suvaitsee suoda hänelle. Koska se ajatus on kuuma myös Käärijään päin, että Bojan toimii ja on aktiivinen hänet "saadakseen" : D Ja minusta se vain ois mennyt jotenkin niin oikein päin, jos Bojan ois Are you -illan lopussa ollut se, jonka toimesta jokin eteni ❤
Joku muu voi kokea toisin päin, mutta mä pidän tämän ajatuksen!

vierailija
Ei hätää, jaksamme kyllä odottaa Ainakin minua se viimeisin luentasi oikeasti auttoi, mä rauhoituin niin paljon ajatellessani, että Bojanilla on ollut ote tähän hommaan, hänessä on päättäväisyyttä ja jopa määrätietoisuutta ja ei ole vain ajopuu, jota virta kuljettaa ja joka on vain sen armoilla, mitä K suvaitsee suoda hänelle. Koska se ajatus on kuuma myös Käärijään päin, että Bojan toimii ja on aktiivinen hänet "saadakseen" : D Ja minusta se vain ois mennyt jotenkin niin oikein päin, jos Bojan ois Are you -illan lopussa ollut se, jonka toimesta jokin eteni
Joku muu voi kokea toisin päin, mutta mä pidän tämän ajatuksen!
Et oo ainoa, oon ihan samaa mieltä kanssasi 😅🌸

Yhteistyössä