Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
1. Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen):
Olen ollut Puppypeilisolu tai 🐶🩷

2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä: En

3. Lempikappaleesi Käärijältä:
Hirttää kiinni, Mic Mac, Paidaton riehuja, CCC

4. Lempikappaleesi Joker Outilta: Barve Oceana, Umazane Misli, Tokio, Novi Val

5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle: Nyt just ei lippuja mihinkään. K on paristi nähty. JO:n Treen lippua en saanut vaikka kovasti yritin. 💔 Luultavasti ostan vielä trokarilta.

6. K/B-ficci, josta pidit:
Midsummer-saaga, Memento mori, Vem ska trösta Jere?, Joymuffinin molemmat juuri nyt!

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!): En ole. Vielä.

8. Mikä on ihaninta Käärijässä:
Nauru. Itselleen nauramisesta nauttiminen. CCC-videon katseet. Se miten saa ladattua itseensä niin pelottavan kuumottavan lavaolemuksen ja sen jälkeen kikateltua muina babygirleinä. Kynsilakka, korvakorut ja meikki, feminiinisen ja maskuliinisen yhdistelmä.

9. Entä Bojanissa:
Se miten mykistävän luontevasti Bojći on liukunut Kn kanssa joskus omistavaan ja dominoivaan rooliin (syliinhyppäys ja lipun alla "pusu") ja sitten ihan toiseen ääripäähän tarjoutuessaan kameralle kaulapanta kaulassa tai sormet koiranpentujen suussa. Silmät ja hymy. Reidet. Uskomaton ääni ja laulutaito. Nokkeluus ja sivistys.

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit:
Että se dynamiikka JA se energia mitä fanit näkee heidän välillään olisi todellista, hekin tuntisivat sen ja haluaisivat ja uskaltaisivat upota toisiinsa 100%.

+ekstra Lempikukkasi:
Totta puhuen olen ihan paska tunnistamaan kukkia. Mutta mulla oli joskus parvekkeella tuoksuvia pastellinsävyisiä hajuherneitä, niihin ihastuin.

vierailija
Katoin youtubesta jonku vajaan parin vuoden takaisen Jokerien keikan ja on kyllä B:n elkeet lavalla muuttunu hirvittävästi! Ei näkyny lantion ketkutuksia ainakaan sillä keikalla Ja muutenki tuntuu olevan nykyään jotenki rennompi. Lauluäänikin parantunu huomattavasti parissa vuodessa. Enkä siis tarkota et ois ollu huono silloinkaan, mut kyllä huomaa selkeän eron. Ihana et on päässy puhkeemaan kukkaan viisujen myötä ja ehkä voidaan antaa kiitoksia myös K:lle
On myös kehittynyt biisinkirjoittajana paljon, ihmekö tuo. Ne ihan vanhimmat Jokereiden biisit ovat jotenkin tasapaksuja (no minusta jotkut uudemmatkin kyllä, mutta muut tykkäävät). Odotan tosi innolla, että saataisiin lisää uutta musaa, eikä vain jotain käännösbiisejä, koska uskon että jatkossa tulee ihan todella tykkiä kamaa. Saati sitten vaikka 5-10v päästä.

- Joymuffin

vierailija
Muistatteko ystäväkirjat ja slämärit? Tässä olisi tällainen pieni leikkimielinen ystäväkysely puutarhureille Saa vastata jos jaksaa, ei ole pakko. Jos haluat vastata vain joihinkin kohtiin, sekin on ok.

Ei vakiintunutta mutta kirjoitin siitä reikäpaitaisesta miehestä, joka mursi panssarini

2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä:
En

Rock Rock Daun Lou Remix

4. Lempikappaleesi Joker Outilta:
Vem Da Gres / Metulji

5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle:
Ei, mutta menossa Jokereiden keikalle ja pitäishän se Käärijäkin nähdä

-

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!):
-
- Se Tavastian rrratatata klippi

9. Entä Bojanissa:
- kts edellinen : )

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit:
Että muuttaisivat mun naapuriin yhdessä asumaan : )

+ekstra Lempikukkasi:
Bioni & Kielo ;)

vierailija
Kiitos kyselystä! Tuli ihan ysärinuoruus mieleen kun mainitsit tuon slämärin.

🌿

Olen mutta vain fiktiivisiä.

Hirttää kiinni, Välikuolema, CCC.

Carpe Diem toistaiseksi, mutta uskoisin uusia lemppareita tulevan.

Tarkoitus on mennä Tampereelle K:n keikalle, JO:n Turun keikkaa harkitsen vielä.

Tänne on julkaistu/linkitetty monia ihania ficcejä Leilan, Enidin, Joymuffinin ja muiden toimesta. Pidin myös siitä juhannus-ficistä ja siitä missä K ja B seikkailivat kesäisessä Helsingissä. Myös se jossa he feikkideittailevat mutta kumminkin rakastuvat oli taiten tehty.

Olen kirjoittanut tänne kaksi lyhyttä ficciä, toisessa K/B hellivät toisiaan Suomen suvessa ja toisessa K matkusti Ljubljanaan.

Avoimuus, herkkyys, itsevarmuus, haavoittuvuus, veijarimaisuus. Massu. Ristiriitaisuus, toisaalta on kovis-Kärtsä, toisaalta symppis-Jere.

9. Entä Bojanissa:
Taiteellisuus, tunteellisuus, luovuus, nuoruuden palo. Kyky heittäytyä mutta myös ajatella syvällisesti.

Yhteyden säilymistä, merkityksellisten hetkien jakamista kahdestaan tulevaisuudessakin ja keskinäistä syvää rakkautta - platonista tai romanttista.

+ekstra Lempikukkasi: Vanamo

vierailija
Tänään olen ajatellut tätä shippauskevättä/kesää omalta kannaltani sen sijaan että pohtisin/spekuloisin vain BKn edesottamuksia. Myönnettäköön että olen tallentanut itselleni tarotluennat täältä, yksinkertaisesti rakastin niitä niin. Mutta naurattaa että olen ollut kovasti huolissani _Bojanin_ tunteista ja että pitäisikö hänen jo irrottautua tästä. No en Bojanista tiedä mutta muhun itseeni vois soveltaa tämän tarotluennan: "hän on elänyt omissa unelmissaan ja tunteidensa vietävissä, ikäänkuin jonkinlaista fever dream vaihetta, mikä on johtanut holtittomaan käytökseen."
Edelleen ihmettelen joka päivä mikä tässä vetää, mutta se on ollut jo jonkin aikaa yhtä paljon tämä palstailu kun itse aihe. Ja tämänkin kanssa hajoilen! "Et tunne niitä ihmisiä netissä, teillä ei oo välttämättä mitään yhteistä, hankkisit elämän", sanoo ääni päässä, mutta täällä olen kuitenkin, koska toisten ajatukset tästä jaetusta aiheesta kiinnostaa ja herättää tunteita aina vain.

Feverdream🐶🩷
Ps. Joymuffin, haaveilen ulkomaille muutosta itse about enemmän kuin mistään - ihan sairaan siistiä että olet lähdössä. Ja toivottavasti ficcejä vielä joskus.

vierailija
Järki-tunteet-vaiheilija 💡🤔❤🔥

Yes yes, kerran. Tosielämän ihmisiä, kummatkin miehiä 🙈

Mic Mac, Hirttää kiinni, Fantastista, Paidaton riehuja

Padam, Novi val, Vem da gres, Metulji, Katrina, Dopamin

Käärijän keikalle elokuussa, Jokereiden keikalle Turkuun (yritän kytätä vielä lippua Tavastiallekin)

Niitä on vähän turhankin monta 🙈 mutta mainittakoon tässä juhannusficci, Joymuffinin ficci (uutta en ole vielä lukenut kun säästelen iltalukemiseksi) ja täällä on myös julkaistu ihania Leilan ja Enidin ja muiden ficcejä 😍

En.

Energia, karisma, nauru

9. Entä Bojanissa:
Huhhuh, kokonaisuus: söpönä pidin häntä alunperinkin, mutta nyt lisäisin ihaniksi piirteiksi lahjakkuuden ja karisman

Että heidän maaginen yhteytensä säilyisi ja kumpikin olisi tyytyväinen siihen, mitä toiselta saavat, oli se sitten ystävyyttä tai myös romanttista yhteyttä.

+ekstra Lempikukkasi:
Kyllä se ruusu on, ollut niin kauan kuin muistan 😄

vierailija
Ps. Joymuffin, haaveilen ulkomaille muutosta itse about enemmän kuin mistään - ihan sairaan siistiä että olet lähdössä. Ja toivottavasti ficcejä vielä joskus.
Olen asunut ulkomailla aiemmin jo pitkään, Suomi ei ole ollenkaan minun paikkani. On tuntunut tosi oudolta imeytyä ilmiöön, joka on yhdistänyt sekä Suomen (ja tuttuja paikkoja kuten rakas Tavastia) että "oikeamman" kotialueeni tuolla etelämmässä Eurooppaa - harmittaa kyllä jos jää sekä K että Jokerit näkemättä ennen sitä!

- Joymuffin

vierailija
joskus harkinnut nimimerkin keksimistä, mutta toistaiseksi pysyn nimettömänä

2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä: Olen, mutta vain fiktiivisiä

3. Lempikappaleesi Käärijältä: Tykkään paljon niin monesta kappaleesta.😄 ehkä kuitenkin viulunkieli

4. Lempikappaleesi Joker Outilta: carpe diem

5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle: Kerran olen ollut Kärtsän keikalla, toisen kerran menen syksyllä. JO:n keikalle lipunmetsästys puolestaan jatkuu

6. K/B-ficci, josta pidit: "Sehnsucht" ja Joymuffinin ficit on ollut parhaimpia tähän mennessä <3

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!): Olen. Toisessa englanninkielisessä noin 4k sanaa tällä hetkellä ja lyhyempi suomenkielinen on tuhatsanainen. Kumpikaan ei ole valmis, mutta ainakin englanninkielisen voisin julkaista ao3:een, suomenkielisen ehkä tänne.😁

8. Mikä on ihaninta Käärijässä: herkkyys ja muutenkin hänen luonteensa.

9. Entä Bojanissa: sellainen ihana lämpimyys ja innostunut energia joka suorastaan säteilee hänestä

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit: Apua, en osaa sanoa. Ehkä että kumpikin uskaltaisi seurata sydäntään, mikäli se veisi heidät toisiaan päin myös romanttisesti.

vierailija
Järki-tunteet-vaiheilija

Yes yes, kerran. Tosielämän ihmisiä, kummatkin miehiä

Mic Mac, Hirttää kiinni, Fantastista, Paidaton riehuja

Padam, Novi val, Vem da gres, Metulji, Katrina, Dopamin

Käärijän keikalle elokuussa, Jokereiden keikalle Turkuun (yritän kytätä vielä lippua Tavastiallekin)

Niitä on vähän turhankin monta mutta mainittakoon tässä juhannusficci, Joymuffinin ficci (uutta en ole vielä lukenut kun säästelen iltalukemiseksi) ja täällä on myös julkaistu ihania Leilan ja Enidin ja muiden ficcejä

En.

Energia, karisma, nauru

9. Entä Bojanissa:
Huhhuh, kokonaisuus: söpönä pidin häntä alunperinkin, mutta nyt lisäisin ihaniksi piirteiksi lahjakkuuden ja karisman

Että heidän maaginen yhteytensä säilyisi ja kumpikin olisi tyytyväinen siihen, mitä toiselta saavat, oli se sitten ystävyyttä tai myös romanttista yhteyttä.

+ekstra Lempikukkasi:
Kyllä se ruusu on, ollut niin kauan kuin muistan
Jes, Team Ruusu! 🥳

t..🥀

vierailija
Sipriina

Haha, oli pakko aikanaan googlata, mitä shippaus ylipäänsä tarkoittaa. Siis en todellakaan.

CCC, Micmac, Välikuolema

Juuri tänään Demoni. Erityisesti kun näin sen viime viikkoisen klipin, jossa B rääkäisee kaiken kivun ja kaipauksen ulos sielustaan, se tuli suoraan varpaankynsistä asti.
Vse kar vem, Carpe diem, Novi val, ja onhan niillä itse asiassa todella monta hyvää biisiä. Kohta kun ajellaan kesälomalle, aion soittaa JO:ta autossa koko ajan.

Sloveniaan on tarkoitus mennä, kunhan tämän kesäkauden jälkeen tulee joku keikkapäivämäärä, jolloin sinne sopisi mennä. Ja jos JO tulee Hollantiin, silloin on varmaankin ihan pakko mennä. Käärijän keikat eivät samassa määrin kiinnosta. Puutarhureiden yhteinen Slovenian reissu voisi myös olla kiinnostava.

6. K/B-ficci, josta pidit: Leila, Joymuffin ja Enid ovat kirjoittaneet kauniita ficcejä. Mutta oli niitä muitakin. Olen kirjallisuuden harrastaja, joten minulle on tärkeää, että ficcit on taidokkaasti kirjoitettuja. Kuten nämä mainitut ovat olleet.

Haha, en todellakaan tiennyt, mikä ficci on, vielä joku viikko sitten!

Se millainen hän oli Bojanin seurassa. Säteilevä, niin onnellinen ja hauska. Välispiikit keikoilla - ainakin alkuun. Nykyään hän taitaa toistaa itseään. Onhan hän varmaan muillakin tavoilla ihana, minua on vaan jäänyt vaivaamaan nyt ne huonofiilis-stoorit ja kykenemättömyys tehdä oikeita valintoja tässä kohtaa.
Ja kukas minä olen sanomaan hänen valinnoistaan?

9. Entä Bojanissa:
Bojan on dream come true. Sivistynyt, lahjakas, seksikäs, kaunis, kiltti, sanavalmis, äärettömän hauska. Kielellinen lahjakkuus on aina ollut jotain mitä ihailen. Musiikillinen lahjakkuus. On parantanut kuin sika juoksuaan, kuinka kuuma ja mies hän onkaan verrattuna puppy-aikaan. Olen ennenkin sanonut, too good to be true. Tätä miestä en voi koskaan unohtaa.

Minä toivon, että ovat rakastuneita toisiinsa, ja saavat toisensa onnellisesti. Siitä tulisi niin ihana ja onnellinen tarina. Tämä siis, jos mitä tahansa saa toivoa.
Jos ei saa toivoa mitä tahansa, niin toivon vain, että saavat elää onnellisen elämän, ja tämä ystävyys säilyy ikuisesti.

+ekstra Lempikukkasi:
Minullahan on se ruusutarha, joten kaiketi ruusut!

vierailija
Kun oli aiemmin puhetta nypläämisestä (ei pitsin), niin AV:lla oli tämä. Arvostan, edelleen ihan vain tutkimustarkoituksessa:

🥀

vierailija

2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä: En ole.

3. Lempikappaleesi Käärijältä: Hirttää Kiinni, CCC, Välikuolema, Rock Rock (remix)

4. Lempikappaleesi Joker Outilta: Demoni, Novi Val, Padam, Metulji, Umazane Misli

5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle: Kerran Kärtsä nähty, syksyllä toivottavasti uudestaan. JO:n tavastialle kyttään lipppuja.

6. K/B-ficci, josta pidit: Juhannus, Memento Mori

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!): En

8. Mikä on ihaninta Käärijässä: Lavapersoona, hymy

9. Entä Bojanissa: Suloinen hymy, lauluääni

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit: Että saisivat viettää aikaa keskenään rauhassa ilman ylimääräisiä ihmisiä, kuvaajia yms. Tutkailla rauhassa mihin heidän välisensä vetovoima voisi johtaa.... Että molemmat olisivat onnellisia.

vierailija
1. Ei nimimerkkiä
2. En ennen K ja B
3. Urheilujätkä, Käärijä, Kiertävä sirkus ja CCC
4. Barve Oceana, Tokio, Carpe Diem, Umazane Misli ja Nvgot
5. Jo Turkuun, Tampere olisi mieluisampi, huomenna K Aitoossa meen alueen ulkopuolelle, kun mökki lähellä
6. Monia hyviä ficcejä
7. En ole
8. K: Monia puolia, yhdessä B:n kanssa kuuma, kädet, nauru, esiintyminen
9. B: Silmät, hymy, reidet, laulutaito, vieraiden kielten taito, kokonaisuus
10. K ja B yhdessä
+Orkidea

vierailija
Hei, tässä linkki siihen K ja B alkuvaiheiden timelineen. Voi, mitä klippiaarteita sieltä löytyikään ❤ Mulle ainakin osa ihan uusia ja B näyttää niin nuorelta ja viattomalta 😘

vierailija
Minua hämmensi eniten tuossa Timeline-videossa, että en ollut nähnyt noista varhaisista Käärijä-twiiteistä kuin sen yhden, joka on joka paikassa, en tiennyt että niitä oli monta, mikä oli hämmentävää..

Cha Cha Cha -klipit olin nähnyt melkein kaikki, mutta kun katsoi ne yhdessä niin tuli olo, että ihanaa kun Bojan pääsi lavalle rakastamassaan CCC:ssä, mutta hänen pitäisi kyllä oikeasti päästä laulamaan sitä K:n kanssa, oli sitten K:n keikka, Jokereiden keikka tai joku Euroviisu-tapahtuma, jossa vähintäänkin toivottavasti näemme sen joskus. :)

- Joymuffin

vierailija
Yhdistelmä "fck, marry, kill" ja "kiss, party, marry" -pelejä:

Tällä kertaa vaihtoehdot ovat: kiss, fck ja marry, kenet valitset? :p

Tarjolla ovat Jokerit, Käärijä ja muut oheishenkilöt, esim. Häärijä, tanssijat ja Gregor. :p

vierailija
Sukellan seuraavaksi Joymuffinin ficciin mutta sitä ennen pakko jakaa tämä, oletteko katsoneet ja kuunnelleet? Teksteillä varustettu ihana ja pitkä aamuradiohaastis jossa monta biisiä akustisesti, tai no Janilla sähköä kitarassa mutta tosta vaan sohvalta vetäistynä. Aivan uskomattoman ihana B ja miten hyvin laulaa livenä. Ja en ehkä kestä tuossa loppupuolella Ona-biisissä kun B vähän kapellimestarina ohjaa poikia miten tulee paussi ja milloin biisi lopetetaan. Oih, täällä penkissä tosielämän kukkaset kuolee pystyyn mutta mun sielussa balkaninruusu vihannoi

Kiitos, että jaoit tämän. Nautiskelin!

Sipriina

vierailija
Kiss: Rekolle pusu poskelle kiitokseksi shippausmateriaalin jakamisesta.
Fck: Käärijä.
Marry: Bojan. Voisin toimia Bojanin 'partana' ja hän saisi vapaasti heilastella Käärijää.

vierailija
Hei, tässä linkki siihen K ja B alkuvaiheiden timelineen. Voi, mitä klippiaarteita sieltä löytyikään Mulle ainakin osa ihan uusia ja B näyttää niin nuorelta ja viattomalta

Tässä oli minullekin paljon ihanaa uutta. Kiitos.

Sipriina

Yhteistyössä