Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon kans 40+ perheenäiti ja menossa näillä näkymin ainakin Tavan eka+Turku, enkä halunnu ”omaa” seuraa. Että saa rauhassa fiilistellä.

Omassa elämässä muuten kauan kauan sitten otin riskin, ja lähdin yksin keikkareissulle, joka muutti koko silloisen elämän. Et kannatan kyllä tällaisia seikkailuja. Slovenia, yes please!

vierailija
Heiiii 💚

Jos kuvitellaan, niin olisiko mikä vuodenaika hyvä Slovenian reissulle? Alkukevät? Mulla on nyt motto, että heittäydytään ja ei pelätä tätä maailmaa. Pitkä vklp Sloveniassa sopisi siihen hyvin 😃

Ja ihanaa Leila! Tunnistan paljon samaa. Tuskan kautta elämän nälkään. Ollaan alettu käydä oman pso kanssa treffeillä ja keikoilla. On aina silloin tällöin riekuttu kesäyössä kuin teinit. Tällaista ei oo siis vuosiin tapahtunut. Sit aamulla pikku flowssa vielä varattu uusia juttuja. Arjessa vaateiden äärellä menee helposti kireämmäksi tunnelma, niin tämä on tuonut ihanasti happea meidän välille. Vähän vitsinä, mutta on todettu tutuillekin, että mua pitää nykyisin ulkoiluttaa, että pysyn tyytyväisenä 😃

L 🌺💚

vierailija
Mulla on liput Turun ja Helsingin teinikeikoille, olisin halunnu Tavastian K-18:aan tai Olympiaan mut en saanu lippuja. Vähän hölmöä lähteä Tampereelta keskellä työviikkoa teinien keikoille ku asun hyvin lähellä Olympiaa, mutta ei voi mitään. Pääasia että jossain pääsee näkemään. Kimppakyyti takas Turusta Tampereelle kiinnostelee.

vierailija
Fanfic-jatko-osa valmiina. Fear Factor jatkaa suoraan siitä mihin It Might Be You (se tarina joka alkoi tammikuulta ja jatkui Ljubljanaan) jäi. Olen huomattavasti epävarmempi tästä kuin ykkösosasta, mutta siinä on paljon syviä tunteita, vähän er*tiikkaa (ei graafisesti kuvattu) jota en ole vuosiin kirjoittanut, musiikkihommia, huumoria ja kiva loppu, joten toivottavasti joku tykkää. https://archiveofourown.org/works/48461938

- Joymuffin
Voi Joymuffin, kiitos tästä niin paljon! 🥰 Aivan ihana ficci, kaikkea juuri sopivasti, ja tuo loppu. Oh my heart. ❤

t. 🥀

vierailija
Mahdollisille kimppakyydeille pitäis varmaan olla semmoset kuskit jotka ei tuu keikalle, ku ei tiiä missä pilvilinnoissa porukka elelee keikan jälkeen :D Ei tuu pian auton ajamisesta mitään sen keikan jäljiltä :D

vierailija
Kun on pitkän aikaa tuijottanut k&bsta vain samoja kämäsiä videopätkiä, on jo koko kaksikko välillä alkanut tuntua täysin fiktiiviseltä. Uskomatonta tässä vaiheessa lukea jonkun oikeita ensi käden havaintojen näistä! Oot nähnyt todellakin jotain historiallista
Kiitos kun kirjoitit tuuliajolla olosta. Hyvä oli lukea muistutus siitä että ihmisen sisäiset kokemukset voi olla mitä vain vaikka ulospäin näkyy järjestys.
🩷

Voin kyllä todeta, että on ihan yhtä lailla uskomatonta tuijottaa niitä samoja kämäsiä videoita ja yhtäkkiä havahtua siihen, että ei helvetti mä olin tuolla.
Se koko preparty reissu oli oikein kunnon fever dream, 3 päivää menossa kun piti monen mutkan kautta matkustaa eikä hotellia ollut missään vaiheessa koska ei olisi ollut aikaa kun muutama tunti nukkua muutenkaan.
Ihan sekopäistä toimintaa siis mutta mun oli vaan pakonomainen tarve päästä sinne.
Tuuliajolla on joskus ihan kiva olla 😉

vierailija
Sukellan seuraavaksi Joymuffinin ficciin mutta sitä ennen pakko jakaa tämä, oletteko katsoneet ja kuunnelleet? Teksteillä varustettu ihana ja pitkä aamuradiohaastis jossa monta biisiä akustisesti, tai no Janilla sähköä kitarassa mutta tosta vaan sohvalta vetäistynä. Aivan uskomattoman ihana B ja miten hyvin laulaa livenä. Ja en ehkä kestä tuossa loppupuolella Ona-biisissä kun B vähän kapellimestarina ohjaa poikia miten tulee paussi ja milloin biisi lopetetaan. Oih, täällä penkissä tosielämän kukkaset kuolee pystyyn mutta mun sielussa balkaninruusu vihannoi 🌺🥰🤩

vierailija
”B tosiaan oli jo silloin niin fanboy ja Käärijän pauloissa että sen huomasi heti, vaikkei Jokerit silloin kiinnostanut suuremmin.”

Kertoisitko lisää? Miten tämä ilmeni?
Olen jo tästä jo joskus aiemmin kirjoittanutkin, mutta oltiin tosiaan Amsterdamissa siellä konserttipaikan ulkopuolella iltapäivällä kun ne artistit oli soundcheckin jälkeen lähdössä pois. Ei ollut mitenkään suunnitelmissa mennä sinne teinien sekaan fanittamaan, mutta satuttiin siihen sopivasti kun Azereitten pojat ja sitten länsinaapurin L*reen tuli ulos ja jäätiin kuitenkin Käärijää odottelemaan.
Pari tuntia meni, oli kylmä, väsytti aivan vietävästi ja se jono sinne konserttiin alkoi olla jo hillittömän pitkä, mutta pakkohan siihen oli jäädä 😅.
Jokerit tuli ulos, lauloi, soitti, jututti faneja jne. Nyt jälkikäteen on muuten tullut mieleen, että olisikohan ne tarkoituksella odottanut Käärijää koska viipyivät huomattavan paljon kauemmin siinä kuin kukaan muu artisti ja olivat kyllä jo jutelleet joka ikiselle fanille (myös meille, vaikka yritettiin vähän pakoilla niitä - jolloin minä onneton menin sanomaan Bojanille joka tarjosi yhteiskuvaa että ei kiitos, olen täällä vain Käärijää varten) mut silti roikkuivat siinä vielä pitkään.
B kävi monta kertaa ovella kuikuilemassa että joko K on tulossa, ja vihdoin kun joku taisi vinkata että kohta, B kaappasi muut Jokerit kainaloon ja menivät fanien väliin metalliaitojen taakse piiloon, josta sitten hyökkäsivät K:n kimppuun.
Tästä on paljonkin videoita netissä, esim Jokereitten Carpe Diem-sarjan Amsterdamin osassa.
Taisin todeta mun matkakumppanille jopa ääneen et vitsi mitä tyrkkyjä nämä on 😂, mutta näin jälkikäteen B:n innostus on sittenkin ihan järkeenkäypää.

vierailija
Kiitos ihanista kommenteista ja tuosta Jokeri-linkistä! Olen jonkun biisin tuosta haastiksesta kuunnellut aiemmin, mutta esim. Tokio, joka ei ole suurin suosikkini, kuulostaa tuossa levyversiota kivemmalta. :)

- Joymuffin

vierailija
Voitaisko ottaa nimenhuuto? Ois kiva tietää keitä meitä on

Ainakin:

Enid
Sipriina
Leila
Puppypeilisolu
Yöllinen pohtija
Lilja
Tarotqr

Onko muita vakkareita? Nimimerkillä tai ilman?
Lueskelen tätä ketjua, mutta harvoin kirjottelen mitään koska oon yleensä niin paljon jälkijunassa. Täällä on ihanan samanhenkistä porukkaa. Oon 47 v ja aina ollut puutarhurihenkinen. Tykkään tosi paljon sekä Kärtsästä että Joker Outista. Muutamilla palstoilla mulla on ollu nimimerkki, mutta täällä en viiti sitä käyttää koska se on mun pelinic myös. Näkisin myös mielelläni livenä puutarhureita, mutta tätä voi käydä lukemassa kuka vaan niin en halua olla liian tunnistettava.

vierailija
Olen jo tästä jo joskus aiemmin kirjoittanutkin, mutta oltiin tosiaan Amsterdamissa siellä konserttipaikan ulkopuolella iltapäivällä kun ne artistit oli soundcheckin jälkeen lähdössä pois. Ei ollut mitenkään suunnitelmissa mennä sinne teinien sekaan fanittamaan, mutta satuttiin siihen sopivasti kun Azereitten pojat ja sitten länsinaapurin L*reen tuli ulos ja jäätiin kuitenkin Käärijää odottelemaan.
Pari tuntia meni, oli kylmä, väsytti aivan vietävästi ja se jono sinne konserttiin alkoi olla jo hillittömän pitkä, mutta pakkohan siihen oli jäädä .
Jokerit tuli ulos, lauloi, soitti, jututti faneja jne. Nyt jälkikäteen on muuten tullut mieleen, että olisikohan ne tarkoituksella odottanut Käärijää koska viipyivät huomattavan paljon kauemmin siinä kuin kukaan muu artisti ja olivat kyllä jo jutelleet joka ikiselle fanille (myös meille, vaikka yritettiin vähän pakoilla niitä - jolloin minä onneton menin sanomaan Bojanille joka tarjosi yhteiskuvaa että ei kiitos, olen täällä vain Käärijää varten) mut silti roikkuivat siinä vielä pitkään.
B kävi monta kertaa ovella kuikuilemassa että joko K on tulossa, ja vihdoin kun joku taisi vinkata että kohta, B kaappasi muut Jokerit kainaloon ja menivät fanien väliin metalliaitojen taakse piiloon, josta sitten hyökkäsivät K:n kimppuun.
Tästä on paljonkin videoita netissä, esim Jokereitten Carpe Diem-sarjan Amsterdamin osassa.
Taisin todeta mun matkakumppanille jopa ääneen et vitsi mitä tyrkkyjä nämä on , mutta näin jälkikäteen B:n innostus on sittenkin ihan järkeenkäypää.
Ihana toi että Bojan kävi ovella useampaan otteeseen kuikuilemassa Jeren takia :D

vierailija
Mulla taas on toisinpäin, lähestulkoon kaikista K biiseistä tykkään kun taas jokereilla tykkään kunnolla vaan Demonista :p jos ei olisi tätä romance bromance yhteyttä niin koko bändi menisi minulta täysin ohi

vierailija
Pari tuntia meni, oli kylmä, väsytti aivan vietävästi ja se jono sinne konserttiin alkoi olla jo hillittömän pitkä, mutta pakkohan siihen oli jäädä .
Taisin todeta mun matkakumppanille jopa ääneen et vitsi mitä tyrkkyjä nämä on , mutta näin jälkikäteen B:n innostus on sittenkin ihan järkeenkäypää.
Menit_siis_kieltäytymään_kuvasta_Bojanin_kanssa?
Ja apua minä olisin voinut olla siellä myös, asun 25 km Amsterdamista!!!
Ihanaa, että meillä on todistusaineistoa silminnäkijältä tuona päivänä.

Sipriina

vierailija
Nämä ovat niitä hetkiä, joita tosiaan voi muistella vanhana kiikkustuolissa.Mä nauran täällä ihan ääneen, koska toi on jotain niin koomista kun ajattelee tilannetta nyt. Että mikä tyrkky tuokin on ja nyt mielipide kaverista ihan toinen!

Elämä on täynnä hassuja sattumuksia, ikinä ei tiedä mikä juttu saattaa lopulta vaikuttaa johonki. Itselläni moneen asiaan mun elämässä vaikutti yksi kerta kun olin nälkäinen ja menin vieraassa paikassa etsimään jotain ruokapaikkaa. Joskus olen miettinyt, että jos olisin syönyt ennen lähtöä, millainen mun elämä mahtaisi olla.

Enid

vierailija
Menit_siis_kieltäytymään_kuvasta_Bojanin_kanssa?
Ja apua minä olisin voinut olla siellä myös, asun 25 km Amsterdamista!!!
Ihanaa, että meillä on todistusaineistoa silminnäkijältä tuona päivänä.

Sipriina
Joo siis me yritettiin pysytellä etäällä juuri niiden videointien takia koska ei haluttu nettiin (teineiltä salassa olin liikenteessä, seuraavat myös viisujuttuja ja olisivat olleet todella vihaisia koska eivät päässeet mukaan), ja siirryttiin joka kerta etäämmälle kun tulivat lähelle. Sitten kun ne oli kiertänyt tosiaan joka ikisen ihmisen siellä läpi niin eikö B yksin tosiaan tullut vielä kyselemään et mites te, haluaisitteko kuvan. Sen parin tunnin ulkona seisoskelun jälkeen mua väsytti ja paleli ja muutenkin olin ihan täpinöissäni koska K, niin osoitin vaan vihreää hupparia ja kärtsärikynsiä, ja töksäytin jotain et yeah can't you see we're here just for Käärijä 🤦🏼‍♀️. B veti semmoisen tosi pettyneen näköisen puppynaaman siihen sitten ja kääntyi pois, ja mua jo vähän hävetti ja suretti koska se oli jotenkin tosi autenttinen reaktio niin huusin sit vielä fiksuna tyttönä perään but you guys are great too 🤣. Ei varmaan hirveästi parantanut asiaa 😂. B oli vaan et yeah....

Kärtsärin kanssa päästiin juttelemaan lopulta ja se oli kyllä oma ihana itsensä vaikka olikin aivan älyttömän väsynyt jo silloin. Ja kuvakin on 😆. Mieti olisin voinut saada kuvan molempien kanssa.... Ja vaikka samassa kuvassa 😶

Se konsertti oli muuten tosi hieno, jotenkin päästiin myös eturiviin vaikka ton jälkeen jouduttiin jonottamaan sinne sisälle tosi kauan. Ja Jokerit livenä... Mahtavia.

vierailija
Sukellan seuraavaksi Joymuffinin ficciin mutta sitä ennen pakko jakaa tämä, oletteko katsoneet ja kuunnelleet? Teksteillä varustettu ihana ja pitkä aamuradiohaastis jossa monta biisiä akustisesti, tai no Janilla sähköä kitarassa mutta tosta vaan sohvalta vetäistynä. Aivan uskomattoman ihana B ja miten hyvin laulaa livenä. Ja en ehkä kestä tuossa loppupuolella Ona-biisissä kun B vähän kapellimestarina ohjaa poikia miten tulee paussi ja milloin biisi lopetetaan. Oih, täällä penkissä tosielämän kukkaset kuolee pystyyn mutta mun sielussa balkaninruusu vihannoi

ihana tuo video, kiitos vinkistä! En kerennyt kokonaan vielä katsomaan, mut tuli mieleen et onks toi uusi vai vanha, mikä on nyt vaan tekstitetty?

vierailija
Joo siis me yritettiin pysytellä etäällä juuri niiden videointien takia koska ei haluttu nettiin (teineiltä salassa olin liikenteessä, seuraavat myös viisujuttuja ja olisivat olleet todella vihaisia koska eivät päässeet mukaan), ja siirryttiin joka kerta etäämmälle kun tulivat lähelle. Sitten kun ne oli kiertänyt tosiaan joka ikisen ihmisen siellä läpi niin eikö B yksin tosiaan tullut vielä kyselemään et mites te, haluaisitteko kuvan. Sen parin tunnin ulkona seisoskelun jälkeen mua väsytti ja paleli ja muutenkin olin ihan täpinöissäni koska K, niin osoitin vaan vihreää hupparia ja kärtsärikynsiä, ja töksäytin jotain et yeah can't you see we're here just for Käärijä . B veti semmoisen tosi pettyneen näköisen puppynaaman siihen sitten ja kääntyi pois, ja mua jo vähän hävetti ja suretti koska se oli jotenkin tosi autenttinen reaktio niin huusin sit vielä fiksuna tyttönä perään but you guys are great too . Ei varmaan hirveästi parantanut asiaa . B oli vaan et yeah....

Kärtsärin kanssa päästiin juttelemaan lopulta ja se oli kyllä oma ihana itsensä vaikka olikin aivan älyttömän väsynyt jo silloin. Ja kuvakin on . Mieti olisin voinut saada kuvan molempien kanssa.... Ja vaikka samassa kuvassa

Se konsertti oli muuten tosi hieno, jotenkin päästiin myös eturiviin vaikka ton jälkeen jouduttiin jonottamaan sinne sisälle tosi kauan. Ja Jokerit livenä... Mahtavia.
En viitsinyt aikanaan tätä kertomustasi kommentoida tuoreeltaan, kun en löytänyt sitä pätkää netin syövereistä ja mietin hetken, että ehkä olen nähnyt vain unta, mutta nyt tunnustan, että olen nähnyt tuosta kommentistasi B:lle videopätkän. Euroviisuviikolla fanitin kovasti JO:ta ja katsoin aivan kaikki pätkät, mitkä heistä netin syövereistä löysin ja yksi oli sellainen, missä B hymyilee tosi nätisti fanille (sitä aivan ihanaa ja hurmaavaa hymyään) mutta fani toteaa, että on täällä vain Käärijää varten. Se oli sellainen meemipätkä, että luulin jopa, että on tehty tahallaan vitsiksi. Pahin siinä pätkässä on B:n ilme, kun se oikeasti vaihtui tosi surulliseksi ja muistan ajatelleeni vihaisena, että vitsi noita hölmöjä suomalaisia, kun eivät osaa käyttäytyä.

Etsin tätä videota netistä melkein viikon sen jälkeen kun kerroit tuon tarinan ekan kerran mutta ei löytynyt, joten nyt olen alkanut jo miettiä, olenko voinut nähdä vain unta. Ja en tietysti enää pidä sinua hölmönä suomalaisena, kun kerroit taustan mutta tuolloin kun näin tuon pätkän, olin kyllä aika vihainen. Se B:n ilme oli niin riipaiseva.

Yhteistyössä