Olen jo tästä jo joskus aiemmin kirjoittanutkin, mutta oltiin tosiaan Amsterdamissa siellä konserttipaikan ulkopuolella iltapäivällä kun ne artistit oli soundcheckin jälkeen lähdössä pois. Ei ollut mitenkään suunnitelmissa mennä sinne teinien sekaan fanittamaan, mutta satuttiin siihen sopivasti kun Azereitten pojat ja sitten länsinaapurin L*reen tuli ulos ja jäätiin kuitenkin Käärijää odottelemaan.
Pari tuntia meni, oli kylmä, väsytti aivan vietävästi ja se jono sinne konserttiin alkoi olla jo hillittömän pitkä, mutta pakkohan siihen oli jäädä .
Jokerit tuli ulos, lauloi, soitti, jututti faneja jne. Nyt jälkikäteen on muuten tullut mieleen, että olisikohan ne tarkoituksella odottanut Käärijää koska viipyivät huomattavan paljon kauemmin siinä kuin kukaan muu artisti ja olivat kyllä jo jutelleet joka ikiselle fanille (myös meille, vaikka yritettiin vähän pakoilla niitä - jolloin minä onneton menin sanomaan Bojanille joka tarjosi yhteiskuvaa että ei kiitos, olen täällä vain Käärijää varten) mut silti roikkuivat siinä vielä pitkään.
B kävi monta kertaa ovella kuikuilemassa että joko K on tulossa, ja vihdoin kun joku taisi vinkata että kohta, B kaappasi muut Jokerit kainaloon ja menivät fanien väliin metalliaitojen taakse piiloon, josta sitten hyökkäsivät K:n kimppuun.
Tästä on paljonkin videoita netissä, esim Jokereitten Carpe Diem-sarjan Amsterdamin osassa.
Taisin todeta mun matkakumppanille jopa ääneen et vitsi mitä tyrkkyjä nämä on , mutta näin jälkikäteen B:n innostus on sittenkin ihan järkeenkäypää.