Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulen että K saa noottia tuosta, toivottavasti B ei suutu lopullisesti. K on joskus vähän rajaton ja tää hiljaiselo on ollut niin totaalista että ihmettelen jos oli aito viesti. Helposti noita väärentääkin. Paheksun myös fania joka laittoi jakoon yksärin jos oli aito. Taas mennään tiukempaan suuntaan tämän jälkeen.
Ei se nyt sentään "lopullisesti" suutu. Ei K sentään ala heidän ystävyyttään aidosti vaarantaa millään läpällä.

Ja miten hiljaiselo on ollut totaalista kun K:lla Bojan-kyltti stooreissakin (ja tykännyt Slovenia-keikkapyynnöstä), B viestitellyt vaikka mitä.

vierailija
Ei tässä pysty ilmoittautumaan muuhun kuin JO keikoille syksyllä. Ja niin olen tehnytkin.
joo, en ois uskonut, että mulle käy vielä joskus näin, että kysellään mitä harrastan ja joudun vastaamaan, että slovenialaisen poikabändin stalkkausta ja sen keikoilla käymistä ja niistä puhumista.

Ja siinä sivussa vähän spekulointia sen poikabändin laulajan ja yhden suomalaisen räppärin väleistä. Tuntemattomien ihmisten kanssa netissä. Eikä ois kyllä kukaan muukaan joka mut tuntee uskonut tälläista. Enkä ole kyllä kellekään kertonutkaan. Ei helvetti🙈

vierailija
joo, en ois uskonut, että mulle käy vielä joskus näin, että kysellään mitä harrastan ja joudun vastaamaan, että slovenialaisen poikabändin stalkkausta ja sen keikoilla käymistä ja niistä puhumista.

Ja siinä sivussa vähän spekulointia sen poikabändin laulajan ja yhden suomalaisen räppärin väleistä. Tuntemattomien ihmisten kanssa netissä. Eikä ois kyllä kukaan muukaan joka mut tuntee uskonut tälläista. Enkä ole kyllä kellekään kertonutkaan. Ei helvetti
Hitto ku täälläkin ois se tykkäys-homma, oisin niin monesta tekstistä tykänny, kuten esim. tästä.

vierailija
Minulle yksi ystävä eilen valitti kuinka olen ollut tosi negatiivinen ja ankea viime aikoina. Olin hyvin hämmentynyt, mutta sain sanotuksi, että viimeisen 1,5 kk minulle on eniten tuottanut iloa asia, josta en viitsi puhua kellekään tutulle, että varmaan netissä voi välittyä negatiivinen kuva, kun valitan elämän muista murheista, enkä puhu iloisista asioista (livenä vaikutan tosi iloiselta).

Hän sitten alkoi tentata ja melkein painostaakin, että miksi en voi kertoa, kerro syyt miksi et kerro. Kysyi sitten myös, onko se jotain romanttista. Sanoin että tavallaan, mutta ei niin että minulla olisi itselläni mitään sellaista meneillään. Hän kyllä tietää Jokerit-innostuksestani ja olen sanonut, että kirjoitin pitkän tekstin jota en näytä kellekään kaverille, että ei tuosta ole mahdotonta laskea 1+1.

P.S. Ficin jatko-osa melkein valmiiksi editoitu!

- Joymuffin

vierailija
Minulle yksi ystävä eilen valitti kuinka olen ollut tosi negatiivinen ja ankea viime aikoina. Olin hyvin hämmentynyt, mutta sain sanotuksi, että viimeisen 1,5 kk minulle on eniten tuottanut iloa asia, josta en viitsi puhua kellekään tutulle, että varmaan netissä voi välittyä negatiivinen kuva, kun valitan elämän muista murheista, enkä puhu iloisista asioista (livenä vaikutan tosi iloiselta).

Hän sitten alkoi tentata ja melkein painostaakin, että miksi en voi kertoa, kerro syyt miksi et kerro. Kysyi sitten myös, onko se jotain romanttista. Sanoin että tavallaan, mutta ei niin että minulla olisi itselläni mitään sellaista meneillään. Hän kyllä tietää Jokerit-innostuksestani ja olen sanonut, että kirjoitin pitkän tekstin jota en näytä kellekään kaverille, että ei tuosta ole mahdotonta laskea 1+1.

- Joymuffin
😂 Poikani kyseli perjantaina, miks vaikutan niin stressaantuneelta. Ööh, siis totuushan oli, että mökki viikonloppu edessä ja palstailu erittäin vaikeaa. Ja edelleen ahdistaa, kun en ole voinut kuunnella JO kuin ihan vähän vessassa. Joo, säälittävää, omituista ja vaikka mitä.
Ja kiitos niistä ficeistä 💚!

vierailija

Ja siinä sivussa vähän spekulointia sen poikabändin laulajan ja yhden suomalaisen räppärin väleistä. Tuntemattomien ihmisten kanssa netissä. Eikä ois kyllä kukaan muukaan joka mut tuntee uskonut tälläista. Enkä ole kyllä kellekään kertonutkaan. Ei helvetti
Jep näillä mennään 😅🤣😅🤣 Mitä teit lomalla -kyselyt elokuussa töissä. Krhm ööm ööm.. stalķ...siis kulttuuria, kulttuurijuttuja lähinnä, balkanilaiseen kansanmusiikkiin olen vähän vihkiytynyt ja öh kieliopintoja aloitellut.

vierailija
Minulla on jäänyt oma some päivittämättä ja ennen tälle laivalle saapumista olin siellä aika aktiivinen. Kaverit luulevat varmaan, että olen saanut lopullisen burnoutin. Ja en siis tosiaan ole kehdannut kenellekään tunnustaa saaneeni totaalisen jokeroutin. Hitto, kirjaston lainat myöhässä, koti sekaisin ja pyykit narulla vieläkin. Ja sitten huomaan vajonneeni samalle tasolle jälkikasvun kanssa: puhelin on liimautunut kouraan (ja akku on lopussa niinkuin koko ajan, koska olen liittynyt vaikka mille somesivustoille) ja kuulokkeet korvissa en enää kuulekaan mitään. Kyllä tämä kai harrastukseksi katsotaan?

vierailija
Ihania kirjoituksia taas täällä! Ja tuo pusukommentti… Jos se oli totta, niin veikkaan myös että J vaan vastannut sen enempiä ajattelematta. Mutta mietin myös, että miksi tuhansien viestien joukosta olisi tuohon vastannut.

Täällä oli joku toinenkin, joka oli nähnyt unta, että eilen toivomani parisuhde olisi ollutkin totta. Mulla tuli myös tuo toive uniin. Olen pyrkinyt vähentämään ficcien lukemista, enkä lukenut niitäkään pariin päivään, vain sen mitä täällä jutellaan, joten eiliset omat mietteeni olivat jääneet alitajuntaan. Myös tämä palsta ja te ystäväni olitte siinä mukana. En uniani sen tarkemmin muista tai osaa selittää, mutta heräsin tosi onnellisena.

Onhan tämä kyllä omituinen harrastus.

Enid

vierailija

LOL. Mulla ei ole enää vuosiin ollut mitään harrastuksia, paitsi AV:lla pyöriminen, kutominen ja kotoilu. Mutta nyt kun pistit sen noin niin jooh, ei mulla ole edelleenkään

- Joymuffin
Outoa, ettet voi kertoa ystävälle. Mä kertoisin kyllä, jos toisella ois aikaa kuunnella näin kajahtanutta stooria, mutta ei ole toistaiseksi ollut (hänellä on aika stressaava elämäntilanne meneillään). Mun mielestä mun ystävien on hyväksyttävä vähän kajahtaneempikin toiminta, jos alkaa arvostelu: se onkin testi, että ei ole mun ystäväni sitten. Mutta toki kertoisin vain sellaisille, joiden oikeasti uskon olevan ystäviäni. Hyvänpäivän tuttuja en jaksa ollenkaan.

vierailija
Jep näillä mennään Mitä teit lomalla -kyselyt elokuussa töissä. Krhm ööm ööm.. stalķ...siis kulttuuria, kulttuurijuttuja lähinnä, balkanilaiseen kansanmusiikkiin olen vähän vihkiytynyt ja öh kieliopintoja aloitellut.
😂😂 Jep siis eihän tässä hommassa oo mitään järkeä. Mä pitkään himmailin mukana, ”en oo niin tosissani”, mutta ei helkutti kyl se on menoa. 😂

vierailija
Jep näillä mennään Mitä teit lomalla -kyselyt elokuussa töissä. Krhm ööm ööm.. stalķ...siis kulttuuria, kulttuurijuttuja lähinnä, balkanilaiseen kansanmusiikkiin olen vähän vihkiytynyt ja öh kieliopintoja aloitellut.
ja siis mikä on erittäin kummallista, olen tutustunut Slovenian turisti-infoihin ja katsellut paljonko lennot sinne maksaa. Ainoo vaan että en ole lentänyt 20 vuoteen koska mulla on tosi paha lentopelko ja olen siis todella vakuuttunut, että en enää koskaan lennä. Vai lennänkö sittenkin, Ljublijanaan? Todellakin mitä helvettiä😳

vierailija
Ihana! Mä olen työkavereille sanonut, että euroviisuista jäi outoja biisejä kuunteluun. Ja kyllä mä JOn lisäksi olen kuunnellut myös muita kyseisen maan kielellä tehtyjä kappaleita. Ei sitten herätä niin paljon kummastusta kun sattuvat kuulemaan mitä mä oikein kuuntelen. Tosin toinen mun työkaveri kuuntelee myös erittäin omituista musiikkigenreä ja ehkä me ollaan jo totuttu ettei kaikilla ole se valtavirran mukainen maku.

Enid

vierailija
Kyl mä uskon, että tuo Kn viesti on aito.

Ja vaikka täällä tykätään uskoa, että heillä välit tulenarat ja B saanut siipeensä, ja vähän moittia K tästä(kin) heitosta, niin eihän me oikeasti tiedetä onko näin. Ainoa mitä tiedetään, on että julkiset tykkäykset on tauolla. Todellisuus voi olla mitä vaan, jopa paljon ihmeellisempää kuin mitä uskalletaan kuvitella.

vierailija
Minulla on jäänyt oma some päivittämättä ja ennen tälle laivalle saapumista olin siellä aika aktiivinen. Kaverit luulevat varmaan, että olen saanut lopullisen burnoutin. Ja en siis tosiaan ole kehdannut kenellekään tunnustaa saaneeni totaalisen jokeroutin. Hitto, kirjaston lainat myöhässä, koti sekaisin ja pyykit narulla vieläkin. Ja sitten huomaan vajonneeni samalle tasolle jälkikasvun kanssa: puhelin on liimautunut kouraan (ja akku on lopussa niinkuin koko ajan, koska olen liittynyt vaikka mille somesivustoille) ja kuulokkeet korvissa en enää kuulekaan mitään. Kyllä tämä kai harrastukseksi katsotaan?
SAMA. Luojan kiitis meitä on monta!

vierailija
LOL. Mulla ei ole enää vuosiin ollut mitään harrastuksia, paitsi AV:lla pyöriminen, kutominen ja kotoilu. Mutta nyt kun pistit sen noin niin jooh, ei mulla ole edelleenkään

Outoa, ettet voi kertoa ystävälle. Mä kertoisin kyllä, jos toisella ois aikaa kuunnella näin kajahtanutta stooria, mutta ei ole toistaiseksi ollut (hänellä on aika stressaava elämäntilanne meneillään). Mun mielestä mun ystävien on hyväksyttävä vähän kajahtaneempikin toiminta, jos alkaa arvostelu: se onkin testi, että ei ole mun ystäväni sitten. Mutta toki kertoisin vain sellaisille, joiden oikeasti uskon olevan ystäviäni. Hyvänpäivän tuttuja en jaksa ollenkaan.
Itselläni fanfic-puoli liittyy tähän niin olennaisesti, että en siitä erityisesti haluaisi puhua, len maininnut usealle ulkkaritutulleni kyllä addiktoituneeni suomalaiseen foorumiketjuun jossa on 40 000 viestiä (vähän yksinkertaistettu selitys näistä eri ketjuista) ja että musiikki liittyy tähän jotenkin.

Siis jotenkin tuntuu, että jos puhuisin tästä fanfic-asiasta, ystäväni leimaisivat sen yleiseksi M/M-fetisoinniksi mitä en halua.

- Joymuffin

vierailija
Oi kun awws ihanaa jos Kärtsä vastannut fanille B:ta. Luulen, että keikan jälkeen onnellisuuspöllyissä tekee tuota, vastailee ja tykkää somessa. Vaikka sääntörikehän tuo B kommentti on 🤭

Minäkään en ole voinut kertoa tästä uudesta harrastuksesta. Mitä tästä nyt todella voisi sanoa.. Pari muuta juttua on pudonnut multa tämän takia ja olen koittanut kertoa asianosaisille, että putosin yhteen kaninkoloon ja oon vielä upoksissa. Että ehkä palaan ehkä en. Tarkentaviin kysymyksiin en ole voinut vastata, privates = yksityishenkilö vain tuli mieleen 🤭 Mulla oli jo sovittuna yksi meno JO keikan päälle, jonka jouduin nyt perumaan. Siinä oli pakko kertoa, että olen alkanut fanittaa JO:ta (eli olen siis puuma nykyään) (K menee vielä Puuman laskukaavan ulkopuolelle, joku kaava siihen on netissä 😃)

Ihanaa että K Ruissi ja Porin keikka oli noin mahtava. Että nyt on hyvä flow Kärtsärillä menossa. Fiksua myös oli pyytää ihmisiä laittamaan puhelimet pois ja vaan bailaamaan. Toivottavasti tekee tuota jatkossakin!

Ootteko miettineet JO syksyn keikoista katsotteko kaiken matskun esim Tavalta jos olette menossa myöhemmille keikoille? Mietin, että toisaalta olisi ihana mennä blankkona kokemaan kaikki itse, ja toisaalta en varmaan kykene olla katsomatta kaikkea mahdollista moneen kertaan, ja nostaahan se tunnelmaa ja jännitettä. Että todennäköisesti ihan maanisesti menee koko JO Suomen aika 🙈

Lilja

vierailija
Ihana! Mä olen työkavereille sanonut, että euroviisuista jäi outoja biisejä kuunteluun. Ja kyllä mä JOn lisäksi olen kuunnellut myös muita kyseisen maan kielellä tehtyjä kappaleita. Ei sitten herätä niin paljon kummastusta kun sattuvat kuulemaan mitä mä oikein kuuntelen. Tosin toinen mun työkaveri kuuntelee myös erittäin omituista musiikkigenreä ja ehkä me ollaan jo totuttu ettei kaikilla ole se valtavirran mukainen maku.

Enid
Joo siis todellisuudessa työkaverit tietää mun viisuintoiluista ja alkuvuoden Köärijähuumasta, siitäkin että olen menossa JO keikoille, mutta shippilaivan yöpäivystäjän paikasta ei sentään ole tietoa tai että loma oikeasti menisi pitkälle näissä merkeissä 😆 En ole tästä puhunut irl, on ihanaa kun on joku ihan oma pakopaikka.

Unohdin allekirjoittaa viimeksi, 🌙💜 täällä

vierailija
Oi kun awws ihanaa jos Kärtsä vastannut fanille B:ta. Luulen, että keikan jälkeen onnellisuuspöllyissä tekee tuota, vastailee ja tykkää somessa. Vaikka sääntörikehän tuo B kommentti on

Minäkään en ole voinut kertoa tästä uudesta harrastuksesta. Mitä tästä nyt todella voisi sanoa.. Pari muuta juttua on pudonnut multa tämän takia ja olen koittanut kertoa asianosaisille, että putosin yhteen kaninkoloon ja oon vielä upoksissa. Että ehkä palaan ehkä en. Tarkentaviin kysymyksiin en ole voinut vastata, privates = yksityishenkilö vain tuli mieleen Mulla oli jo sovittuna yksi meno JO keikan päälle, jonka jouduin nyt perumaan. Siinä oli pakko kertoa, että olen alkanut fanittaa JO:ta (eli olen siis puuma nykyään) (K menee vielä Puuman laskukaavan ulkopuolelle, joku kaava siihen on netissä )

Ihanaa että K Ruissi ja Porin keikka oli noin mahtava. Että nyt on hyvä flow Kärtsärillä menossa. Fiksua myös oli pyytää ihmisiä laittamaan puhelimet pois ja vaan bailaamaan. Toivottavasti tekee tuota jatkossakin!

Ootteko miettineet JO syksyn keikoista katsotteko kaiken matskun esim Tavalta jos olette menossa myöhemmille keikoille? Mietin, että toisaalta olisi ihana mennä blankkona kokemaan kaikki itse, ja toisaalta en varmaan kykene olla katsomatta kaikkea mahdollista moneen kertaan, ja nostaahan se tunnelmaa ja jännitettä. Että todennäköisesti ihan maanisesti menee koko JO Suomen aika

Lilja
Mä oon menossa just sinne ekalle keikalle ni tulee kaikki yllärinä. Toiveissa vielä ois saada jostain Tampereen keikalle lippu :) Ja siis jos ois jollekin myöhäsemmälle keikalle ollu lippu ni varmasti oisin kaikki maholliset matskut kattonu :D

vierailija
Mä olen menossa myös ekalle keikalle (tokaan K18 en saanut lippua) ja Turkuun on lippu. Aivan varmasti itkien ja täristen kaivan K18 keikasta kaiken mitä löydän, ja haluaisin jäädä odottamaan että tulevat ulos Tavastialta mutta siihen en ehkä pysty. Tampereelle haluaisin vielä lipun mutta mahdottomalta tuntuu. Tuo viikko tulee olemaan kyllä aivan hirveä, mitä siitä oikein töissä tulee, ei yhtään mitään.

vierailija
Itselläni fanfic-puoli liittyy tähän niin olennaisesti, että en siitä erityisesti haluaisi puhua, len maininnut usealle ulkkaritutulleni kyllä addiktoituneeni suomalaiseen foorumiketjuun jossa on 40 000 viestiä (vähän yksinkertaistettu selitys näistä eri ketjuista) ja että musiikki liittyy tähän jotenkin.

Siis jotenkin tuntuu, että jos puhuisin tästä fanfic-asiasta, ystäväni leimaisivat sen yleiseksi M/M-fetisoinniksi mitä en halua.

- Joymuffin
Niin no, toi on hyvä pointti! Olen itsekin miettinyt, että miten avaisin asiaa (siis tosi läheiselle), niin, että tämä tajuaa, että kyse ei ole ainakaan itselläni ensisijaisesti seksistä, eikä edes toissijaisesti kahden miehen ihastelusta sinänsä, vaan nimenomaan näissä kahdessa vain on samaan aikaan jotain todella söpöä ja jotain todella testosteronista uhoa (huono sana toi uhoa, koska ei siis mitään apina-negatiivisuutta, ennemmin sellaista uhkumista) ja muutenkin että tämähän siis kehittyi aika viattomasta alusta sitten kuitenkin kaikenlaisiin sfääreihin, joita eivät vähiten ne klipit Tavastialta pienentäneet :D
Mutta kuka pääsee noiden Tavastia-klippien ideaan, kun niitä katsoo asiapentti-olotilasta käsin? 😆 Siis ystäväni eivät ole asiapenttitylsimyksiä, mutta tarkoitan: ilman, että kokee K&B-huumaa 🥹

Yhteistyössä