Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
äh voi ei, en ole halunnut lukea noiden postausten kommentteja koska ne meni jossain vaiheessa niin mahdottomiksi käärijä-huuteluiksi. Luulin että toi ois jo loppunut. Tekisi mieli mennä kommentoimaan sinne heille, että syy siihen että ei tykkäillä ym on just te, jotka huutelette täällä..
Yöunet loppu kesken ni kävin huvin vuoks tsekkailee ne kommentit B:n instassa, ni ei siinä uusimmassa onneks ollu ku kolme Kärtsään liittyvää kommenttia ja sitä edellisessä ei ollu ainuttakaan. Et on niistä onneks melkein päästy eroon. Btw, en tiiä oliko kukaan vauvalla eilen kommentoinu et B oli tykänny Häärijän Ruissi-postauksesta :) Siellä heittelehtii ne sivut välillä vähän miten sattuu ku jotku poistattaa niitä kommentteja, ni en ite ainakaan huomannu et kukaan ois kommentoinu siitä mitään.

vierailija
Minäkin Turkuun keikalle menossa, mun seuralaisen tulo on vielä epävarmaa, että ehkä tarvisin täältä seuraa. 😄 Eihän muut osaa fiilistellä edes samalla tavalla, jos eivät ole tässä suossa tarponeet. Ehkä ne katsois vaan epäuskoisena, että yhtäkkiä yks laulaa sujuvasti sloveenia ja käyttäytyy kuin teini-ikäinen. Tosiasiassa fiilistelen kyllä täysillä, laulan ehkä muutaman kertosäkeen ja tanssin mukana, ehkä siellä takarivissä. En heitä rintaliivejä lavalle.

vierailija
Näin aamun iloksi latasin sitten tumblr 🤦🏻‍♀️... Joku kun oli kuulemma koonnut sinne K:n ja B:n kaikki tapaamiset preparteista lähtien kronologiseen järjestykseen. Liian iso houkutus. Mulla on jo sellainen valikoima näitä erilaisia sovelluksia (joita siis hädin tuskin osaan käyttää), että tässä ei mene läpi enää itsellekään selitykset, mihin niitä tarviin.

vierailija
Näin aamun iloksi latasin sitten tumblr ... Joku kun oli kuulemma koonnut sinne K:n ja B:n kaikki tapaamiset preparteista lähtien kronologiseen järjestykseen. Liian iso houkutus. Mulla on jo sellainen valikoima näitä erilaisia sovelluksia (joita siis hädin tuskin osaan käyttää), että tässä ei mene läpi enää itsellekään selitykset, mihin niitä tarviin.
Mä latasin kanssa. Vaikka vannotin itselleni, et yhtään sovellusta en enää lataa. 🙈

vierailija
Löysittekö te sellaisen koonnin sieltä?
Mulla oli twitter ja insta uinuvia, lähes käyttämättömmä sovelluksia ennen tätä (eli onneksi kukaan ei nyt tunnista ja seuraa, mihin niitä käytetään), eli mitään ei ole tarvinnut vielä ladata ja tietojaan jakaa, tämän takia, eikä nytkään huvittaisi…

vierailija
Ihana toi Kärtsän ”sopii” ja sydämet -vastaus! Se on ainakin vielä ihan mukana tässä!? Shipissä siis?
Joskin turhauttaisi kyllä ihan vain yleisönkosiskeluesityspusut. Kaipaan aitoja tunteita, olivatpa ne sitten mitä tahansa.

vierailija
Vähän hämmentää kyllä, mitä tässä nyt tapahtuu, ts. kenen toiveesta somejäähdytys on? Jos on shippauksen hiljentämiseksi niin K ei ihan edistä sitä asiaa (lisäksi esim. Bojan-kyltti ja miespusut/flirtit) ja jos Bojanin tunteiden, niin ei hän siinäkään tunnu erityisesti edistävän asiaa, ja vaikea kuvitella että K haluaisi satuttaa B:tä. Tai jos tyttikseltä tullut noottia niin vähän huonosti sekään mennyt läpi...

vierailija
Vähän hämmentää kyllä, mitä tässä nyt tapahtuu, ts. kenen toiveesta somejäähdytys on? Jos on shippauksen hiljentämiseksi niin K ei ihan edistä sitä asiaa (lisäksi esim. Bojan-kyltti ja miespusut/flirtit) ja jos Bojanin tunteiden, niin ei hän siinäkään tunnu erityisesti edistävän asiaa, ja vaikea kuvitella että K haluaisi satuttaa B:tä. Tai jos tyttikseltä tullut noottia niin vähän huonosti sekään mennyt läpi...
Mä taas näen sen niin, että yksäreitä faneille ei ole vielä kielletty :D Siis (mun toiveajattelussa) jos asiasta on keskusteltu, niin B ei ole tajunnut sisällyttää K:lle ehtoihin myös yksityistä viestittelyä :)

vierailija
Minulla on tallessa. Siinä on screenshotti Instan(?) yksityisviestistä, jossa tämä tyyppi itse(?) sanonut torstaina "ens kerral halutaan nähdä pusu bojanin kaa ONKO SELVÄ" ja K vastannut eilen (tai screenshotpäivän eilen) "Sopii" ja kaksi punaista sydäntä. Aitoudesta ei toki ole takeita.

vierailija
Minulla on tallessa. Siinä on screenshotti Instan(?) yksityisviestistä, jossa tämä tyyppi itse(?) sanonut torstaina "ens kerral halutaan nähdä pusu bojanin kaa ONKO SELVÄ" ja K vastannut eilen (tai screenshotpäivän eilen) "Sopii" ja kaksi punaista sydäntä. Aitoudesta ei toki ole takeita.
Jos oli aito niin en ymmärrä enää mistään mitään. Enkä ikinä pääse tästä laivasta ulos. 🥲
🐶🩷

vierailija
Jos oli aito niin en ymmärrä enää mistään mitään. Enkä ikinä pääse tästä laivasta ulos. 🥲
🩷
joo mä siis ihan aidosti toivoisin että ei tulisi enää mitään merkkejä tällaisista mistään, että joskus tää omassakin mielessä loppuisi. Toinen vaihtoehto olisi sitten se all in- tyyppinen tilanne, mutta kun se ei tuu tapahtumaan.

jos tuo viestittely oli aito, niin jännä ett juuri tuohon oli päätynyt vastaamaan koska mä luulen että noita yksityisviestejä tulee tuhansia ja taas tuhansia. Ja siis hän kyllä tietää että nämä kuvakaappaukset leviää sekunnin sadasosassa, niin MIKSI? Lopettaisi sitten oikeesti ja kokonaan💔

vierailija
Joo ja saatesanoina siinä twiitissä (ei siis kuvassa, jonka jakoi) oli:
Käärijä agreed to kiss Bojan the next time... I don't know when or where the next time will be but omg.
He kissed Jaakko, so I thought it was Bojan's turn next.
Ja sit se kuvakaappaus.
Mikä Jaakko-pusu kyseessä? en edes tiedä kuka on Jaakko. Oliko se se siellä Allas Sea Poolilla? Pinkki ukko.
Ja keskustelua K:n kanssa oli käyty niin, että kysymys oli tehty "thursday 13:38" ja "yesterday at 12:44" oli tullut vastaus.

vierailija
Joo ja saatesanoina siinä twiitissä (ei siis kuvassa, jonka jakoi) oli:
Käärijä agreed to kiss Bojan the next time... I don't know when or where the next time will be but omg.
He kissed Jaakko, so I thought it was Bojan's turn next.
Ja sit se kuvakaappaus.
Mikä Jaakko-pusu kyseessä? en edes tiedä kuka on Jaakko. Oliko se se siellä Allas Sea Poolilla? Pinkki ukko.
Ja keskustelua K:n kanssa oli käyty niin, että kysymys oli tehty "thursday 13:38" ja "yesterday at 12:44" oli tullut vastaus.
Joo Allas Sea poolilla pussasi Jaakkoa suulle. Olin ihan paikan pööllä todistamassa😂

vierailija
Tämmöset viestit johtaa vaan siihen, että jos he nyt siellä lavalla joskus vielä yhtä aikaa ovat, niin kaikki vaan odottaa sit sitä pusua ja siitä huudellaan yms . Ei näin Käärijä😩

vierailija
Apua, en ehtinyt nähdä. Olikohan aito kun poistettu?? Menin lukemaan mouruissani ficcejä aamulla kun heräsin kesken unien ja kauhea kaipuu ja tämä ei nyt helpota taas yhtään.

vierailija
Luulen että K saa noottia tuosta, toivottavasti B ei suutu lopullisesti. K on joskus vähän rajaton ja tää hiljaiselo on ollut niin totaalista että ihmettelen jos oli aito viesti. Helposti noita väärentääkin. Paheksun myös fania joka laittoi jakoon yksärin jos oli aito. Taas mennään tiukempaan suuntaan tämän jälkeen. 😞

Yhteistyössä