vierailija
Videon alla lukee et on kuvattu marraskuussa 2022ihana tuo video, kiitos vinkistä! En kerennyt kokonaan vielä katsomaan, mut tuli mieleen et onks toi uusi vai vanha, mikä on nyt vaan tekstitetty?
Videon alla lukee et on kuvattu marraskuussa 2022ihana tuo video, kiitos vinkistä! En kerennyt kokonaan vielä katsomaan, mut tuli mieleen et onks toi uusi vai vanha, mikä on nyt vaan tekstitetty?
Ihana, ihana, ihana! KiitosFanfic-jatko-osa valmiina. Fear Factor jatkaa suoraan siitä mihin It Might Be You (se tarina joka alkoi tammikuulta ja jatkui Ljubljanaan) jäi. Olen huomattavasti epävarmempi tästä kuin ykkösosasta, mutta siinä on paljon syviä tunteita, vähän er*tiikkaa (ei graafisesti kuvattu) jota en ole vuosiin kirjoittanut, musiikkihommia, huumoria ja kiva loppu, joten toivottavasti joku tykkää. https://archiveofourown.org/works/48461938
- Joymuffin
En viitsinyt aikanaan tätä kertomustasi kommentoida tuoreeltaan, kun en löytänyt sitä pätkää netin syövereistä ja mietin hetken, että ehkä olen nähnyt vain unta, mutta nyt tunnustan, että olen nähnyt tuosta kommentistasi B:lle videopätkän. Euroviisuviikolla fanitin kovasti JO:ta ja katsoin aivan kaikki pätkät, mitkä heistä netin syövereistä löysin ja yksi oli sellainen, missä B hymyilee tosi nätisti fanille (sitä aivan ihanaa ja hurmaavaa hymyään) mutta fani toteaa, että on täällä vain Käärijää varten. Se oli sellainen meemipätkä, että luulin jopa, että on tehty tahallaan vitsiksi. Pahin siinä pätkässä on B:n ilme, kun se oikeasti vaihtui tosi surulliseksi ja muistan ajatelleeni vihaisena, että vitsi noita hölmöjä suomalaisia, kun eivät osaa käyttäytyä.
Etsin tätä videota netistä melkein viikon sen jälkeen kun kerroit tuon tarinan ekan kerran mutta ei löytynyt, joten nyt olen alkanut jo miettiä, olenko voinut nähdä vain unta. Ja en tietysti enää pidä sinua hölmönä suomalaisena, kun kerroit taustan mutta tuolloin kun näin tuon pätkän, olin kyllä aika vihainen. Se B:n ilme oli niin riipaiseva.
Fanfic-jatko-osa valmiina. Fear Factor jatkaa suoraan siitä mihin It Might Be You (se tarina joka alkoi tammikuulta ja jatkui Ljubljanaan) jäi. Olen huomattavasti epävarmempi tästä kuin ykkösosasta, mutta siinä on paljon syviä tunteita, vähän er*tiikkaa (ei graafisesti kuvattu) jota en ole vuosiin kirjoittanut, musiikkihommia, huumoria ja kiva loppu, joten toivottavasti joku tykkää. https://archiveofourown.org/works/48461938
- Joymuffin
Kiva jos oli kuumakin, en ole ihan vakuuttunut että osaan kirjoittaa kuumia juttuja! Ja kiitos muillekin palautteesta.Upea jatkis, Joy!
Ja niin kuuma
Kiitos!!
Todellakin osaat kirjottaa kuumia juttuja!Kiva jos oli kuumakin, en ole ihan vakuuttunut että osaan kirjoittaa kuumia juttuja! Ja kiitos muillekin palautteesta.
Sloveniaan olisi kiva päästä, minulla vie tie pysyvämmin sille puolelle Europpaa toivottavasti jo ensi kuun lopussa, mutta autottomana ei voi vain suhailla ympäri Balkania yms miten haluaa ja muutto nielaisee kaikki rahat (ja muitakin rajoitteita on). Toki jos tuo matka sijoittuisi ensi vuodelle ja erinäisiä ihmeitä sattuisi sitä ennen niin mielelläni olisin messissä.
- Joymuffin
Olet kyllä täysin vakuuttanut ainakin minutKiva jos oli kuumakin, en ole ihan vakuuttunut että osaan kirjoittaa kuumia juttuja! Ja kiitos muillekin palautteesta.
Sloveniaan olisi kiva päästä, minulla vie tie pysyvämmin sille puolelle Europpaa toivottavasti jo ensi kuun lopussa, mutta autottomana ei voi vain suhailla ympäri Balkania yms miten haluaa ja muutto nielaisee kaikki rahat (ja muitakin rajoitteita on). Toki jos tuo matka sijoittuisi ensi vuodelle ja erinäisiä ihmeitä sattuisi sitä ennen niin mielelläni olisin messissä.
- Joymuffin
Se pätkä oli tehty sillä tavalla vitsikkäästi, että siinä näytettiin pätkiä, miten JO valloittaa maailmaa ja antoi kuvia ja nimikirjoituksia ensin Slovenian päässä ja sitten lentokentällä ja sitten B niin itsevarmasti tarjoaa mahdollisuutta kuvaan (muistaakseni ei ollut ääntä vaan pelkkää kuvaa ja musiikkia mutta sen tajusi kyllä elekielestä ja vasta sitten sinun äänesi tuli siinä musiikin päälle) ja Käärijän lausumisesta tiesin, että olit suomalainen. Ja se B:n pettynyt ilme!Ei apua hyvä jos pätkä on hävinnyt lopullisesti. Kuvailusi perusteella kyllä 100% tuo tilanne, hymyä ja riipaisevaa ilmettä myöten.
Oikeasti olisin halunnut nielaista kieleni samantien... Monen asian summa ja tosiaan yritettiin kyllä kovasti poistua takavasemmalle ennenkö Bojan meidät tavoitti.
Hävettää
Olin tässä kaupoilla ja yhtäkkiä tämä kappale alkoi soida (Ed Sheeran Overpass Graffiti) Kouraisi sydäntä ja oli vain pakko hymyillä ja vähän hyräillä mukana 🥹 Hassua miten jotkin asiat vaan heittää kaninkoloon. Myös, kaikki vihreä on Käärijää ja silkkiset kukkapaidat tuo mieleen B:n.Oli muuten Sipriina kun jakoi, unohdin allekirjoittaa.
Tiedän sen kouraisun.
Aika mystistä mutta olen kyllä kertomasi perusteella vahvasti sitä mieltä että tuo klippi on ollut olemassa. Voisiko olla joku teaser-pätkä jonka Jokerit tai Gregor on postannut esim instaan vaikka storynä?Se pätkä oli tehty sillä tavalla vitsikkäästi, että siinä näytettiin pätkiä, miten JO valloittaa maailmaa ja antoi kuvia ja nimikirjoituksia ensin Slovenian päässä ja sitten lentokentällä ja sitten B niin itsevarmasti tarjoaa mahdollisuutta kuvaan (muistaakseni ei ollut ääntä vaan pelkkää kuvaa ja musiikkia mutta sen tajusi kyllä elekielestä ja vasta sitten sinun äänesi tuli siinä musiikin päälle) ja Käärijän lausumisesta tiesin, että olit suomalainen. Ja se B:n pettynyt ilme!
Luulin, että olisi ollut mainospätkä JO:n Carpe diem -sarjasta mutta eipä ollut tai ei ainakaan löydy itse videosta. Voi myös olla, että oli jonkun fanin koostama pätkä ja pidin sitä hauskana siihen saakka, että tajusin sinut suomalaiseksi ja näin sen B:n ilmeen. Olin aika pitkään siitä tolaltani ja olin jo vähällä lakata kannattamasta Käärijää tuon takia (no, en oikeasti). Oli tosi outo hetki, kun kerroit siitä ekan kerran palstalla ja tajusin, että minulla on mielikuva koko tilanteesta, ilmeistä ja jopa ulkonäöstäsi. Mutta sitten en löytänyt videopätkää ja nyt joudun oikeasti miettimään, että onko tuo oikeasti ollut olemassa vai ei. Mietityttää myös, että miten kukaan muu ei sitä olisi nähnyt, kyllä kai aikamoni muukin niitä JO:n pätkiä jo ennen finaalia katseli.
Aww, kiitos paljon.10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit:
Joymuffinin toisen ficin toteutuminen
Mä en shippaillu ikinä Jonnea ja Christusta, mut ne oli kyllä kuumia!1.Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen):
2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä:
Negativen aikainen Jonne ja Cristus oli kyllä aika kuumia. Mutta tämä KB shippaus on kyllä siihen verrattuna ihan toisella levelillä. Hetkinen, poikapari taas Mikä mua vaivaa!!
3. Lempikappaleesi Käärijältä:
Välikuolema, Viulunkieli, CCC
4. Lempikappaleesi Joker Outilta:
Katrina, Dopamin, Ne Bi Smel, Demoni
5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle:
Huomenna Aitoo Kirkkarit ja nyt jo mahanpohjassa perhosia. Ja jos vain lipun jostain saan niin Tampereelle JO
6. K/B-ficci, josta pidit:
Juhannusficci, Joymuffinin ficit
7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!)
8. Mikä on ihaninta Käärijässä:
Energia, vaara, sydänmellisyys
9. Entä Bojanissa:
Suloinen, mutta pinnan alla taitaa olla myös
muitakin sävyjä
10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit:
Toivoisin, että pystyisivät pitämään kiinni siitä, mitä ikinä heidän välillään onkaan muista piittaamatta.