Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Fanfic-jatko-osa valmiina. Fear Factor jatkaa suoraan siitä mihin It Might Be You (se tarina joka alkoi tammikuulta ja jatkui Ljubljanaan) jäi. Olen huomattavasti epävarmempi tästä kuin ykkösosasta, mutta siinä on paljon syviä tunteita, vähän er*tiikkaa (ei graafisesti kuvattu) jota en ole vuosiin kirjoittanut, musiikkihommia, huumoria ja kiva loppu, joten toivottavasti joku tykkää. https://archiveofourown.org/works/48461938

- Joymuffin
Ihana, ihana, ihana! Kiitos ❤

vierailija
Katselen sitä tänne linkattua haastista ja jotenkin tuosta tuli sellainen olo, että miten ihmiset muka näkevät Bojanin "perusheterona". Ja siis tuossa haastiksessahan Bojan on hyvin "epänaisellinen", hänellä on löysät vaatteet mutta jotenkin tuntuu että se vain korostaa hommaa, mutta se energia mikä hänestä välittyy ei vain tunnu sitten yhtään heterolta...

vierailija
Satunnaisesti kirjoitteleva Balkanfani ilmoittautuu Slovenian matkalle! Oon kerran käyny ohikulkumatkalla ja halunnut siitä lähtien sinne patikoimaan. Sopis hyvin yhdistää siihen hieman populaarikulttuuria.

vierailija
En viitsinyt aikanaan tätä kertomustasi kommentoida tuoreeltaan, kun en löytänyt sitä pätkää netin syövereistä ja mietin hetken, että ehkä olen nähnyt vain unta, mutta nyt tunnustan, että olen nähnyt tuosta kommentistasi B:lle videopätkän. Euroviisuviikolla fanitin kovasti JO:ta ja katsoin aivan kaikki pätkät, mitkä heistä netin syövereistä löysin ja yksi oli sellainen, missä B hymyilee tosi nätisti fanille (sitä aivan ihanaa ja hurmaavaa hymyään) mutta fani toteaa, että on täällä vain Käärijää varten. Se oli sellainen meemipätkä, että luulin jopa, että on tehty tahallaan vitsiksi. Pahin siinä pätkässä on B:n ilme, kun se oikeasti vaihtui tosi surulliseksi ja muistan ajatelleeni vihaisena, että vitsi noita hölmöjä suomalaisia, kun eivät osaa käyttäytyä.

Etsin tätä videota netistä melkein viikon sen jälkeen kun kerroit tuon tarinan ekan kerran mutta ei löytynyt, joten nyt olen alkanut jo miettiä, olenko voinut nähdä vain unta. Ja en tietysti enää pidä sinua hölmönä suomalaisena, kun kerroit taustan mutta tuolloin kun näin tuon pätkän, olin kyllä aika vihainen. Se B:n ilme oli niin riipaiseva.

Ei apua 😅 hyvä jos pätkä on hävinnyt lopullisesti. Kuvailusi perusteella kyllä 100% tuo tilanne, hymyä ja riipaisevaa ilmettä myöten.
Oikeasti olisin halunnut nielaista kieleni samantien... Monen asian summa ja tosiaan yritettiin kyllä kovasti poistua takavasemmalle ennenkö Bojan meidät tavoitti.
Hävettää 🤦🏼‍♀️

vierailija
Fanfic-jatko-osa valmiina. Fear Factor jatkaa suoraan siitä mihin It Might Be You (se tarina joka alkoi tammikuulta ja jatkui Ljubljanaan) jäi. Olen huomattavasti epävarmempi tästä kuin ykkösosasta, mutta siinä on paljon syviä tunteita, vähän er*tiikkaa (ei graafisesti kuvattu) jota en ole vuosiin kirjoittanut, musiikkihommia, huumoria ja kiva loppu, joten toivottavasti joku tykkää. https://archiveofourown.org/works/48461938

- Joymuffin

Upea jatkis, Joy!
Ja niin kuuma 🥵

Kiitos!!

vierailija
Upea jatkis, Joy!
Ja niin kuuma

Kiitos!!
Kiva jos oli kuumakin, en ole ihan vakuuttunut että osaan kirjoittaa kuumia juttuja! :) Ja kiitos muillekin palautteesta.

Sloveniaan olisi kiva päästä, minulla vie tie pysyvämmin sille puolelle Europpaa toivottavasti jo ensi kuun lopussa, mutta autottomana ei voi vain suhailla ympäri Balkania yms miten haluaa ja muutto nielaisee kaikki rahat (ja muitakin rajoitteita on). Toki jos tuo matka sijoittuisi ensi vuodelle ja erinäisiä ihmeitä sattuisi sitä ennen niin mielelläni olisin messissä. :)

- Joymuffin

vierailija
Kiva jos oli kuumakin, en ole ihan vakuuttunut että osaan kirjoittaa kuumia juttuja! Ja kiitos muillekin palautteesta.

Sloveniaan olisi kiva päästä, minulla vie tie pysyvämmin sille puolelle Europpaa toivottavasti jo ensi kuun lopussa, mutta autottomana ei voi vain suhailla ympäri Balkania yms miten haluaa ja muutto nielaisee kaikki rahat (ja muitakin rajoitteita on). Toki jos tuo matka sijoittuisi ensi vuodelle ja erinäisiä ihmeitä sattuisi sitä ennen niin mielelläni olisin messissä.

- Joymuffin
Todellakin osaat kirjottaa kuumia juttuja! :)

vierailija
Kiva jos oli kuumakin, en ole ihan vakuuttunut että osaan kirjoittaa kuumia juttuja! Ja kiitos muillekin palautteesta.

Sloveniaan olisi kiva päästä, minulla vie tie pysyvämmin sille puolelle Europpaa toivottavasti jo ensi kuun lopussa, mutta autottomana ei voi vain suhailla ympäri Balkania yms miten haluaa ja muutto nielaisee kaikki rahat (ja muitakin rajoitteita on). Toki jos tuo matka sijoittuisi ensi vuodelle ja erinäisiä ihmeitä sattuisi sitä ennen niin mielelläni olisin messissä.

- Joymuffin
Olet kyllä täysin vakuuttanut ainakin minut 🔥

vierailija
Muistatteko ystäväkirjat ja slämärit? Tässä olisi tällainen pieni leikkimielinen ystäväkysely puutarhureille❤ Saa vastata jos jaksaa, ei ole pakko. Jos haluat vastata vain joihinkin kohtiin, sekin on ok.

1. Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen):

2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä:

3. Lempikappaleesi Käärijältä:

4. Lempikappaleesi Joker Outilta:

5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle:

6. K/B-ficci, josta pidit:

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!):

8. Mikä on ihaninta Käärijässä:

9. Entä Bojanissa:

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit:

+ekstra Lempikukkasi:

Kiitos vastauksista! 😄

vierailija
Joymuffin

En

CCC, liveversiona Yhtä vailla

Padam, Vem Da Gres

On liput Kärtsän keikalle 2.8.. mutta olen epävarma pääsenkö. Toivottavasti näen Jokerit jossain Balkanin maassa tulevaisuudessa.

Juuri nyt sanoisin varmaan "that's a lotta notifications, huh?" (se jossa alkavat vahingossa seukata viisuissa) ja "dance until your feet hurt, sing until your lungs burst" (se jossa Bojan on sietämätön kiusanhenki Helsingissä).

On varmaan mainostettu tarpeeksi. :D Eli "It Might Be You" ja sen tuore jatko-osa "Fear Factor AO3:ssa.

Lavakarisma. höpsöttely.

9. Entä Bojanissa:
Autuas viirusilmähymy K:n lähellä, yleinen viba.

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit:
No jos saa mitä vaan toivoa, niin olkoot together 4ever tietty. :D

+ekstra Lempikukkasi:
lemmikki ja sininen hortensia

vierailija
Ei apua hyvä jos pätkä on hävinnyt lopullisesti. Kuvailusi perusteella kyllä 100% tuo tilanne, hymyä ja riipaisevaa ilmettä myöten.
Oikeasti olisin halunnut nielaista kieleni samantien... Monen asian summa ja tosiaan yritettiin kyllä kovasti poistua takavasemmalle ennenkö Bojan meidät tavoitti.
Hävettää
Se pätkä oli tehty sillä tavalla vitsikkäästi, että siinä näytettiin pätkiä, miten JO valloittaa maailmaa ja antoi kuvia ja nimikirjoituksia ensin Slovenian päässä ja sitten lentokentällä ja sitten B niin itsevarmasti tarjoaa mahdollisuutta kuvaan (muistaakseni ei ollut ääntä vaan pelkkää kuvaa ja musiikkia mutta sen tajusi kyllä elekielestä ja vasta sitten sinun äänesi tuli siinä musiikin päälle) ja Käärijän lausumisesta tiesin, että olit suomalainen. Ja se B:n pettynyt ilme!

Luulin, että olisi ollut mainospätkä JO:n Carpe diem -sarjasta mutta eipä ollut tai ei ainakaan löydy itse videosta. Voi myös olla, että oli jonkun fanin koostama pätkä ja pidin sitä hauskana siihen saakka, että tajusin sinut suomalaiseksi ja näin sen B:n ilmeen. Olin aika pitkään siitä tolaltani ja olin jo vähällä lakata kannattamasta Käärijää tuon takia (no, en oikeasti). Oli tosi outo hetki, kun kerroit siitä ekan kerran palstalla ja tajusin, että minulla on mielikuva koko tilanteesta, ilmeistä ja jopa ulkonäöstäsi. Mutta sitten en löytänyt videopätkää ja nyt joudun oikeasti miettimään, että onko tuo oikeasti ollut olemassa vai ei. Mietityttää myös, että miten kukaan muu ei sitä olisi nähnyt, kyllä kai aikamoni muukin niitä JO:n pätkiä jo ennen finaalia katseli.

vierailija
Ei oo nimimerkkiä. Koitan ehkä keksiä jossain vaiheessa semmosen.

En.

CCC, Välikuolema, Hirttää Kiinni

Metulji, Novi Val, Carpe Diem (Oisin voinu jatkaa vielä monellakin biisillä :D )

Jokereita kattomaan ainaki Tavastian ekalle keikalle. Ja Kärtsää kattomaan viimeistään lokakuussa Tampereelle.

On se juhannusficci tainnu upota kaikista parhaiten :D

En ole.

Karisma, huumori, silmät, hymy, nauru

9. Entä Bojanissa:
Lauluääni, veikeys, ulkonäkö kokonaisuudessaan, ihan päästä varpaisiin :D

Eka toive on et pojat tapais mahollisimman pian. Ja sit kun aika olisi oikea niin he olis koko loppuelämän yhessä.

+ekstra Lempikukkasi: Kielo, lemmikki ja pioni.

vierailija
-

En.

Siitä viis

Ne Bi Smel

Kyllä, kyllä.

Vem ska trösta Jere?, Joymuffinin ficit.

En.

Kaikki. Aitous.

9. Entä Bojanissa:
Söpöys, nuoruuden into.

Menestystä, iloa, onnellisuutta, sielunrauhaa molemmille erikseen tai tietysti mieluiten yhdessä.

+ekstra Lempikukkasi:
Lemmikki

Tämä oli kiva, kiitos!

vierailija
Oli muuten Sipriina kun jakoi, unohdin allekirjoittaa.
Tiedän sen kouraisun.
Olin tässä kaupoilla ja yhtäkkiä tämä kappale alkoi soida (Ed Sheeran Overpass Graffiti) Kouraisi sydäntä ja oli vain pakko hymyillä ja vähän hyräillä mukana 🥹 Hassua miten jotkin asiat vaan heittää kaninkoloon. Myös, kaikki vihreä on Käärijää ja silkkiset kukkapaidat tuo mieleen B:n.

L 🌺💚

vierailija
1.Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen): Haluan säilyttää mystisyyteni 😉

2.Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä: Olen, mutta en muita oikeita ihmisiä.

3.Lempikappaleesi Käärijältä: Viulunkieli

4.Lempikappaleesi Joker Outilta: Carpe Diem (olen vasta aloittanut muiden kappaleiden kuuntelun)

5.Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle: JO Turussa tai Käärijä Berliinissä houkuttelee, mutta en ole vielä ostanut lippuja. Olen suunnitellut syksylle lomamatkaa, joten tuo Berliini kiinnostaisi siitä syystä.

6.K/B-ficci, josta pidit: ’Dance until your feet hurt, sing until your lungs burst’ täälläkin ja kaikki joita tällä palstalla on julkaistu. Kiitos niistä<3

7.Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!): Olen mielessäni 😅 Viime yönä mm. soutelivat järvellä ja yöpyivät saaressa.

8.Mikä on ihaninta Käärijässä: Karisma, herkkyys, kiltteys.

9.Entä Bojanissa: Luovuus, heittäytymiskyky, sellainen sydän auki -oleminen.

10.Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit:
No jos mitä vaan niin että tajuaisivat kuinka täydellisiä olisivat toisilleen😅 Ja että olisivat onnellisia.

+ekstra Lempikukkasi: Metsätähti

vierailija
1. Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen)
Enid

Never ever

Välikuolema, CCC

Novi Val, Vse Kar Vem

Molempien syksyllä

Uuh, niitä on monta. Juhannus, Joymuffinin molemmat ja Memento mori (jos oikein muistan nimen). Taylor Smithin hirvittävän pitkä tarina on ollut myös lukulistalla.

Vain täällä 🫣

Sellainen tietty lutuisuus, vaatimattoman oloinen kaveri josta yhtäkkiä tuli supersuosittu. Tykkään olla ns. altavastaajan puolella ja hän todella oli sellainen.

9. Entä Bojanissa:
Ensin alkuun oli vähän hämillään oleva kaunis poika (perustuu vaan Käärijän instatarinoihin, kun en muualta häntä seurannut), nyt tykkään kun on jotenkin muuttunut rosoisemman rokkitähden suuntaan.

Joymuffinin toisen ficin toteutuminen

+ekstra Lempikukkasi: pioni

vierailija
1. Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen)
Joko vauvalla tai täällä olin newbie (en enää muista kummalle kirjoitin) sekä muusikon puoliso (se toinen). Nyt kun sain emojit esiin näppiksellä, niin olkoon jatkossa nikkini 🍀

Noup, en ikinä. En ollut kuullutkaan shippauksesta ennen tätä kevättä.

Mic Mac, Välikuolema

Vem da gres, Dopamin, Novi Val

JO Tamperelle syyskuussa, K ensi viikonloppuna

Olen lukenut vain muutamia, mm. Juhannus + Joymuffinin ficcit.

En, unissani vain nään Bojanin.

Heittäytyminen, ilo, hymy, nauru.

9. Entä Bojanissa:
Hymy, herkkyys. Kaikki.

Toivoisin, että he voisivat olla yhdessä ilman somekohuja ja uskallusta tarttua hetkeen pelkäämättä maailmaa.

+ekstra Lempikukkasi: kielo, pioni, neilikka

vierailija
Se pätkä oli tehty sillä tavalla vitsikkäästi, että siinä näytettiin pätkiä, miten JO valloittaa maailmaa ja antoi kuvia ja nimikirjoituksia ensin Slovenian päässä ja sitten lentokentällä ja sitten B niin itsevarmasti tarjoaa mahdollisuutta kuvaan (muistaakseni ei ollut ääntä vaan pelkkää kuvaa ja musiikkia mutta sen tajusi kyllä elekielestä ja vasta sitten sinun äänesi tuli siinä musiikin päälle) ja Käärijän lausumisesta tiesin, että olit suomalainen. Ja se B:n pettynyt ilme!

Luulin, että olisi ollut mainospätkä JO:n Carpe diem -sarjasta mutta eipä ollut tai ei ainakaan löydy itse videosta. Voi myös olla, että oli jonkun fanin koostama pätkä ja pidin sitä hauskana siihen saakka, että tajusin sinut suomalaiseksi ja näin sen B:n ilmeen. Olin aika pitkään siitä tolaltani ja olin jo vähällä lakata kannattamasta Käärijää tuon takia (no, en oikeasti). Oli tosi outo hetki, kun kerroit siitä ekan kerran palstalla ja tajusin, että minulla on mielikuva koko tilanteesta, ilmeistä ja jopa ulkonäöstäsi. Mutta sitten en löytänyt videopätkää ja nyt joudun oikeasti miettimään, että onko tuo oikeasti ollut olemassa vai ei. Mietityttää myös, että miten kukaan muu ei sitä olisi nähnyt, kyllä kai aikamoni muukin niitä JO:n pätkiä jo ennen finaalia katseli.
Aika mystistä 😅 mutta olen kyllä kertomasi perusteella vahvasti sitä mieltä että tuo klippi on ollut olemassa. Voisiko olla joku teaser-pätkä jonka Jokerit tai Gregor on postannut esim instaan vaikka storynä?

Ja olen tosi pahoillani kyllä niin Bojanille aiheuttamastani pettymyksestä sekä sun järkyttämisestä (plus tietenkin se perus suomalainen hävetys että olen koko kansakunnan saattanut kamalalla metsänpeikkokäytökselläni huonoon valoon). Ei oikeasti ollut tarkoitus 😂. Pitänee jatkossa pysyä tiiviisti kotona ja fanittaa Kärtsää vaan etänä 😬.

Äänestin kuitenkin Jokereita viisuissa ja olen striimannut musiikkia ahkerasti tämän jälkeen, toivottavasti taivaspaikka on vielä saavutettavissa enkä joudu helvettiin ❤

vierailija
Kiitos slämäristä ja hyvistä kysymyksistä!

Oon käyttänyt näitä merkkejä 🌺💚 täällä ja toisella palstalla, sittemmin Liljaa, ja taisi olla myös puppy analyytikko silloin yhtenä iltana/yönä ja sen jlk kun tunnelmoitiin kaiken äärellä. Ja usein unohdan laittaa nimmarin, mutta pitkiin höpötyksiin koitan laittaa

2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä: Joo olen, mutta en irl pareja. Enkä kehtaa kertoa mitä 🙈

Tunnelman mukaan. CCC, Mic Mac, Alaks Olee, Urheilujätkä (Jesse symppis, tykkään!)

4. Lempikappaleesi Joker Outilta: Novi Val, Katrina, Ne Bi Smel, Demoni, CD

5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle: Olen ollut kahdella Kärtsärin keikalla ja syksylle on yhdet liput. Ja koitan saada Saksaan 😃 JO lippu on Tre

Niin monta ihanaa. Leilan seuraavassa elämässä oli jotenkin vedenjakaja. Itkin ihan hirveästi sen jälkeen. Jotain siinä purkautui. Olen säästänyt osan kuumis ficeistä, aion nautiskella ja lukea niitä kesäyössä kun lähden mökille.

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!): En ole. Mutta haaveillut meidän puutarhajuhlista ja puutarhamatkoista.

Aitous, uskallus, auki oleminen, silloin kun se näkyy. Eri puolet ja niillä taitavasti leikittely: Kuumuus ja tilan spontaani hallinta lavalla 🥵 söpöstelyt ja kaikki se bulbasaur suloisuus, Jeren viisaat pohdinnat kaikesta, sen näkeminen miten iloinen ja vaikuttunut on.

9. Entä Bojanissa:
Aww. En tiedä kuinka syvälle tässä upota. Hän on niiiin kuuma 🥵 Heittäytyminen, uskallus, taituruus, viisaus ja lämpö, ja tietysti se puppy vidi ja Tavastian pantakuvat, lavan tapahtumat. Se miten hän eli hetkessä ja meni kohti kaikkea, ei varonut ja jarruttanut vaan oli niin auki ja elävä joka solullaan. Se koskettaa ja mykistää, kutsuu itseäkin eläväksi!

Että heillä olisi mahdollisuuksia kuulla itseään ja tunteitaan ja kohdata toisensa ilman kaikkea arjen ja julkisuuden raameja tai sääntökirjaa. Että auki ja paljaana pääsisivät sukeltamaan toisiinsa ja välillään olevaan dynamiikkaan ja taikaan, ja se veisi heidät mind blown taivaisiin 🥹✨

+ekstra Lempikukkasi:
Lumikellot
Valkovuokot
Lemmikit
Kaikki vanhat Liljat
Pionin nuppuvaihe ja kukkaan puhkeamisen hetki 🌺

vierailija
Joymuffinin toisen ficin toteutuminen
Aww, kiitos paljon. :D

Ficcihommien jatkamista rajoittaa aika paljon nyt se, että pitäisi saada tehtyä muutakin, esim. muutettua toiselle puolelle Eurooppaa, enkä osaa kirjoittaa vähän iltapuhteena vaan se menee aina ainakin pikkuisen obsessiiviseksi. Ei toki ole mahdotonta, että yritän sellaisia pieniä tunnelmapaloja naputella tänne foorumille, mutta yleensä aina kun kirjoitan yhtään mitään, nälkä kasvaa syödessä ja sitten menikin 10 kertaa enemmän aikaa.

- Joymuffin

vierailija

Useimmiten muistan allekirjoittaa ruusulla 🥀, mutten aina 😅

Joskus lähemmäs 20 vuotta sitten, mutten koskaan ennen todellisia henkilöitä. Tämä oli itselle melkoisen korkea kynnys ylitettäväksi, mutta no... täällä ollaan. 🙈

Kovis, Viulunkieli, Paidaton riehuja, RockRock, CCC

Ne bi smel, Demoni, Vem da gres, Dopamin

Olen! K elokuussa, JO Turku

6. K/B-ficci, josta pidit: Juhannusficcihän on jo legenda. Sitten Joymuffinin molemmat ficit on ihania, ja ne lyhyet mitä mm. Enid ja Leila tänne kirjoitelleet.

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!): Never have I ever.

8. Mikä on ihaninta Käärijässä: Karisma, persoona, välittömyys, aitous, hymy, ja se ihan tolkuton sex appeal lavalla. 🥵

9. Entä Bojanissa: Lahjakkuus, ääni, hymy, se miten hänestä on koko ajan tulossa jotenkin rohkeampi ja rouheampi.

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit: Molemmille täydestä sydämestäni onnea ja menestystä, yhdessä ja erikseen. Toivon ettei se heidän keskinäinen maaginen yhteytensä ja kemiansa ikinä haalistuisi, oli suhteensa sitten platoninen, romanttinen tai mitä tahansa näiden välistä.

+ekstra Lempikukkasi: Ruusu (ihan oikeasti, oli jo ennen tätä hullua kevättä 😄)

vierailija
1.Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen):

Negativen aikainen Jonne ja Cristus oli kyllä aika kuumia. Mutta tämä KB shippaus on kyllä siihen verrattuna ihan toisella levelillä. Hetkinen, poikapari taas 😳 Mikä mua vaivaa!!

Välikuolema, Viulunkieli, CCC

Katrina, Dopamin, Ne Bi Smel, Demoni

Huomenna Aitoo Kirkkarit ja nyt jo mahanpohjassa perhosia. Ja jos vain lipun jostain saan niin Tampereelle JO

Juhannusficci, Joymuffinin ficit

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!)

Energia, vaara, sydänmellisyys

9. Entä Bojanissa:
Suloinen, mutta pinnan alla taitaa olla myös
muitakin sävyjä

Toivoisin, että pystyisivät pitämään kiinni siitä, mitä ikinä heidän välillään onkaan muista piittaamatta.

vierailija
Katoin youtubesta jonku vajaan parin vuoden takaisen Jokerien keikan ja on kyllä B:n elkeet lavalla muuttunu hirvittävästi! Ei näkyny lantion ketkutuksia ainakaan sillä keikalla :D Ja muutenki tuntuu olevan nykyään jotenki rennompi. Lauluäänikin parantunu huomattavasti parissa vuodessa. Enkä siis tarkota et ois ollu huono silloinkaan, mut kyllä huomaa selkeän eron. Ihana et on päässy puhkeemaan kukkaan viisujen myötä ja ehkä voidaan antaa kiitoksia myös K:lle :D

vierailija
1.Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen):

Negativen aikainen Jonne ja Cristus oli kyllä aika kuumia. Mutta tämä KB shippaus on kyllä siihen verrattuna ihan toisella levelillä. Hetkinen, poikapari taas Mikä mua vaivaa!!

Välikuolema, Viulunkieli, CCC

Katrina, Dopamin, Ne Bi Smel, Demoni

Huomenna Aitoo Kirkkarit ja nyt jo mahanpohjassa perhosia. Ja jos vain lipun jostain saan niin Tampereelle JO

Juhannusficci, Joymuffinin ficit

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!)

Energia, vaara, sydänmellisyys

9. Entä Bojanissa:
Suloinen, mutta pinnan alla taitaa olla myös
muitakin sävyjä

Toivoisin, että pystyisivät pitämään kiinni siitä, mitä ikinä heidän välillään onkaan muista piittaamatta.
Mä en shippaillu ikinä Jonnea ja Christusta, mut ne oli kyllä kuumia!

Yhteistyössä